Η αποκάλυψη της σχέσης τους

95 6 0
                                    

Αφού έκατσαν για λίγο ακόμη μαζί στο κρεβάτι,η Νεφέλη φόρεσε την μπλούζα του και πήγε στην κουζίνα για να ετοιμάσει να φάνε πρωινό.Μετά από λίγο πήγε κι ο Δημήτρης να τη βρει.

 -Δημήτρης:Τι κάνεις εσύ εδώ?

 -Νεφέλη:Κάνω να φάμε κάτι!του λέει την ώρα που χτυπάει το κουδούνι.

 -Δημήτρης:Πάω να ανοίξω εγώ.

 -Πάνος:Τι κάνεις εσύ εδώ?

 -Νεφέλη:Ποιος είναι?ρωτάει κι εμφανίζεται στην πόρτα.

 -Πάνος:Γεια σου Νεφέλη!της λέει και την κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω κι ο Δημήτρης παρατηρεί το βλέμμα του.

 -Δημήτρης:Δεν πας να αλλάξεις εσύ?γυρνάει και λέει στη Νεφέλη.

 -Νεφέλη:Εεεε ναι!Εγώ πάω να αλλάξω,εσείς μπείτε,καθίστε κι έρχομαι.Και τώρα που το θυμήθηκα πού είναι η Χριστίνα,Πάνο?

 -Πάνος:Η Χριστίνα πήγε να πάρει κάτι και μου είπε εγώ να ανέβω πάνω και θα έρθει!λέει ενώ κάθονται με το Δημήτρη στον καναπέ κι η Νεφέλη πηγαίνει μέσα.

 -Πάνος:Τι γίνεται ρε φίλε εδώ?Μπορείς να μου εξηγήσεις?

 -Δημήτρης:Χτες το βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί και της είπα πως νιώθω.Της είπα ότι θέλω να είμαστε μαζί κι ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της κι αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε,αν και στην αρχή ήταν αρνητική.

 -Πάνος:Μπράβο ρε φίλε!Επιτέλους της τα είπες!Τόσο καιρό τα κρατάς μέσα σου,αν και στην αρχή ούτε εσύ ήθελες να το παραδεχτείς κι έλεγες ότι δε θέλεις ποτέ δεσμεύσεις.

 -Δημήτρης:Το ξέρω ότι πάντα θεωρούσα ότι οι δεσμεύσεις είναι βλακείες,αλλά με τη Νεφέλη είναι αλλιώς:από την στιγμή ένιωσα πράγματα για αυτήν,όμως προσπαθούσα να τα καλύψω πηγαίνοντας με άλλες και δείχνοντας σε αυτήν ότι δεν τη συμπαθώ.Ποτέ καμία δε με έκανε να νιώσω όπως αυτήν και ας μην το κατάλαβα από την αρχή!λέει και γυρνάει και βλέπει από πίσω τη Νεφέλη.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora