Tohle byla největší blbost jít jsem a předvádět se.
Všichni na mě hledí a skáču i skoky které se bojím, ale když zavřu oči vidím svého bráchu. Přidává mi víc odvahy. Brácha taky snowboardoval dokonce byl mistrem, dokud teda nespadl a nezlomil si koleno na dvakrát. Od té doby na prkno nevlezl. Já bych se toho nikdy nevzdala...
Když zase oči otevřu snažím se předvést eště několik triků, abych mohla zmizet pryč.
Asi teda stačí pustím sem i ostatní. Usměji se pro sebe. No nic padám odsud.
,,Tak co myslíš... převedla jsem se?'' Josh mi sundá šátek z obličeje a políbí mě.
,,Výborné.'' zašeptá mi do tváře. Cítím jeho teplý dech na celem obličeji. Zahihňám se a Josh mě znovu políbí. V kapse mi zabzučí mobil. Ignoruji ho a dál líbám Joshe. Podruhé zabzučí. Teď už se od něj odtáhnu a naťukám do mobilu heslo. Na displeji je zpráva od Tammy. Rozkliknu ji.
Tammy: Ty vole víš co nám udělali?!!! Oni nám zrušili náš klub!!!
Tammy: A víš co je na tom nejhorší? už nás nikam nevezmou. Všechny holčičí kluby už jsou plné!!!
Nicky: No to si děláš prdel ne?!! To nám nemůžou udělat! Kvuli čemu to zrušili?!!
Tammy: Prej kvůli tomu že je nás málo že nejsme tak ''známé'' našli by si eště dalších sto důvodů jen aby nám to zrušili!! Jsem tak nasraná! Mám chuť něčím praštit!!
Nicky: Uklidni se.
Nezmužu se už nic napsat jen se zhroutím na zem. Kdyby mě Josh nechytil spadla bych.
,,Co je, špatné zprávy?'' zeptá se jako kdyby ho to zajímalo.
,,Jo!'' Zprudka se postavím. ,,Zrušili nám klub!!'' procedím mezi zubama. Josh nic neříká asi ani neví co by měl na to říkat. Místo toho mě jen obejme.
To je všechno? To mě ani něco neřekne? například že to bude dobrý to se vyřeší nebo určitě lže nebo aspoň něco podobného. Nic. Podívá se mi do očí a chystá se konečně! konečně něco říct!
,,Kde jsme to přestali?'' našpulí pusu a chce mě políbit ale já na tohle nemám náladu. Mám strašnou zlost.
Vyprostím se z jeho objetí a nasraně odcházím do čajovny. Ani se nenamáhá mě chytit.
Vejdu dovnitř a za rohem uslyším jak někdo mluví o mě.
,,Viděli ste tu holku?'' dlouhá pauza. ,,Měla skvělou techniku, rychlost a lehkost. Doufám že ste se něčemu přiučili.'' Mluví někdo hlubokým hlasem tipovala bych to tak na třicetiletého chlapa.
,,Jasně.'' tento hlas už jsem někde slyšela. Koho mi to jen připomíná? Někdo se zasměje.
,,Já jsem tě viděl Ritchi jak ses na ni díval'' Potom se rozesmějí všichni. Ritchi... Ritchi... kde jsem to jen slyšela. Ritchi... No jasně Ritchi ten kluk co na mě ležel.
Plácnu sebou na dřevěnou lavičku zády k tomu rohu kde jsem slyšela Ritchiho.
Nechce se mi sundávat bunda na to mám moc málo energie. Jak jsem si přečetla zprávu od Tammy tak jsem dostala takovou zlost ale teď už se nezmůžu na nic. Jen tak chvíli sedím a čumím do mobilu. Blbá zpráva! Blbá zpráva! Dokolečka si opakuji tu větu.
,,Hej to je ta holka co válela!'' někdo zakřičí. Chvilku mi trvá než si uvědomím že mluví o mě. Slyším něčí kroky jak se přibližují.
Vstanu a odejdu. Ritchi by mě poznal i když neviděl celou moji tvář. Poznal by moje oči.
,,Počkejte slečno!'' citím jak je někdo blízko.
,,Chtěl bych se jen zeptat na pár otázek.'' pokračuje hluboký hlas.
,,A co když nechci?'' Otočím se.
,,Mezi čtyřma očima.'' Dodá a kluci odejdou. Co asi po mě chce? Sedneme si sami k dřevěné lavičce kde jsem předtím seděla.
,,No.'' začne ten chlap. Ani nevím proč tady sedím.
,,Takže jsem trenér klubu Snow Storm.'' A co po mě chce? Co já bych mu mohla nabídnout?
,,A líbilo se mi to co ste předvedla tam venku. Rád bych někdy abyste přišla na náš trenink a ukázala těm matlům jak se pořádně snowboarduje.'' Matlům? Musím se zasmát.
,,Lákavá nabídka ale musím ji odmítnout'' odpovím tak rychle že si to ani nestačím promyslet v hlavě. Eště bych tam někde spadla a všichni by se mi smáli... To fakt nepotřebuju...
A navíc to je klub který Josh nemá rád. A teď když s nim chodim tak náš vztah nemusí začínat hádkou o tom že jim mám nebo nemám pomáhat.
,,Proč jste vůbec přijeli? Tady nemáte co dělat.'' Pobaveně se zasměje. Nevím co je na tom tak vtipného.
,,No.'' Asi si vymýšlí nějakou výmluvu. ,,Přijeli jsme se podívat na terén.'' Haha oni se sem určitě nedostanou.
,,Naschle.'' Zvednu se a odejdu nechci s nim mít nic společného.
Další kapitola na světě, doufám že to aspoň někdo čte :D
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...