21. Kapitola

1.3K 35 5
                                    

,,Asi jsme trochu naštvali Jeremmyho.'' S úsměvem na tváři jdeme do hotelu. Nechápu jak jsem se nechala přemluvit k tomu že půjdu ven do té zimy! Jo vlastně on mě ani nepřemlouval... já jsem šla sama. Je to semnou zlé, jsem na něm úplně závislá! A on na mě 'asi' taky. Ten jeho krásný úsměv. Úplně z něho roztávám!

,,To bude dobrý.'' odpovím se smíchem. Bez dalších řečí zamíříme na pokoj. Odložím bundu a přetáhnu si přes hlavu mikinu. ,,No fajn a co teď?'' přeruším ticho. ,,Jó tak to nevím..'' roztomile se zasměje a poškrábe se na zátylku. Sesunu se na postel a začnu přemýšlet co asi dělá brácha. Určitě je teď někde se svojí holkou...

,,Pověz mi něco o sobě.'' Ritch se posadí naproti mě na postel. ,,Ehh... nevím co, zas tak zajímavý život nemám.'' odbydu ho. ,,Tak třeba máš sourozence?'' Jo mám, mám toho nejlepšího bráchu! ,,Ne nemám jsem jedináček.'' týýýý jo lžu jak tisknu. ,,A co ty?'' ohlédnu se směrem na něj. ,,Eh...'' Ritchi se zatváří smutně. Posadím se a zkouším číst z jeho tváře. Řekla jsem něco špatně?

,,No... měl jsem, ségru.'' povzdychne si. ,,P-promiň. Jsem pitomec.'' zatvářím se smutně. ,,Proč? Vždyť jsi to nevěděl.'' smutně se zasměje. ,,A nebude ti vadit když se na něco zeptám?'' proč jsem tak zvědavá? Strkám nos kam nemám!

,,Ne nebude... už je to dávno.'' Ritchi sklopí hlavu. Je to dávno ale vidím že tě to pořád bolí... Jak může mít člověk tolik bolesti v životě?! ,,Ehh.. a na co umřela?'' vážně jsem to řekla?!! Jsem totálně blbá! Počkat slovo blbá je málo jsem...

,,Umřela v 10 na rakovinu. Její slabé tělíčko to už nevydrželo... Měl jsem s ní celkem dost silný vztah.. a když byla v nemocnici stále jsem se modlil aby se z toho dostala. Bylo to asi před 6 lety... dřív než se stala ta nehoda s Chloe ale to odbočuju.'' Ritch neví kam s pohledem, očima tiká všude po místnosti a vyhýbá se s mým pohledem.

2 důležité osoby v životě ztratil... Jak život může být tak nespravedlivý?!! A já jsem si stěžovala že na nás rodiče kašlou... Ritch je silnější než jsem čekala... Měla bych něco říct... Ale co? ,,To mě mrzí-'' ,,Jo to už řeklo dost lidí...'' povzdechne si a lehne na postel. Tak teď mě dostal co mu mám říct?! Co? Poraďte mi prosím někdo!

,,Ritchi-'' ,,A to objetí... no prostě když jsi mě objímal naposledy, přeneslo mě to před nemocnou ségru. Mámu jsem drtil v objetí a plakal, plakal pořád jsem plakal.'' zatváří se zdrceně, ani se mu nedivím. Tolik už toho vytrpěl... a já tomu moc nepomáhám! Už se s ním nikdy nesmím vidět jako holka! Nikdy! Bude to pro mě těžké ale nemůžu mu ublížit, už ne. Už toho vytrpěl dost.

,,Ale už dost! Jdeme se bavit!'' jako kdyby v něm něco přeplo, schová se za masku a vytáhne mobil.

,,Čau kde jste?'' ,,Jo tak mi tam hned budem.'' ,,Jo čau.'' tak tohle byl rychlí hovor. To není jako já a Natty. Kdyby mi volala Natty stoprocentně by se zeptala jestli někde nejsou poblíž pěkní kluci...

,,Zvedej prdel.'' nařídí mi. ,,Proč?'' nechápavě se na něj podívám. Eště před chvílí byl na pokraji zhroucení a teď se chce jít bavit? No musím uznat že s ním asi neudržím krok. ,,Jdeme za Jeremmym hrát flašu. Ať přídem na jiné myšlenky.'' nejistě se usměje.

,,Tak fajn.. dej mi tak 10 minut.'' zavrtím se na posteli a zavřu oči. ,,Hned!'' zařve a já leknutím vyskočím. ,,Strašné komando.'' propíchnu ho pohledem a on se hlasitě rozesměje.

***

,,Tak fajn.. pravda nebo úkol?'' zeptá se drobná brunetka Zeina který vypadá celkem už dost napitě. ,,Úkol baby.'' bez váhání odpoví. ,,Ok, tak běž s Shannon do těch dveří a 2 minuty si tam dělejte co chcete.'' drobná blondýnka se podívá na černovlásku která pokrčí rameny. Poté zmizí se Zeinem ve dveří. No ty vole tady to teda jede...

,,A teď když jsme se konečně zbavili toho nadržence tak se můžeme představit.'' prohlásí brunetka. ,,Já jsem Rebecca, tohle je Amber, Kirsty a Grace.'' říkala Rebecca?! No to snad ne! Chci radši umřít!

,,Já jsem Ritch a tohle Nick.'' ukáže na nás dva. Nedívej se na ni, nedívej se na ni! Ou! Podívala jsem se... dobře jeden pohled nic neznamená! Omyl.. Rebecca na mě mrkla... jsem v háji! ,,Jsme rádi že jsme na vás narazili.'' řekne stydlivě Kirsty. ,,Kdyby Zein nebyl nadržené hovado tak by jsme se ani neznali.'' zasměje se Jeremmy Amber společně s ním.

,,Hej asi už půjdu.'' oznámí Jackob a hned odejde. ,,Hej vy dva! Konéééc!'' zařve Grace ale nic se neděje. Kdo ví co tam dělají... při té představě se otřesu. Chci vůbec vědět co tam provozují?! Ne... ,,Mě se tam nechce... co takhle kdybys tam skočil ty..'' Grace zamrká na Ritchiho. ,,Ne.'' drze se usměje a otočí na mě. ,,Běž tam ty.. si nejmladší..'' C-co cože?! ne já nikam nejdu!

,,Jo dělej!'' přidá se David. Když vidím jak se na mě všichni dívají, neochotně se zvednu a zamířím k těm dveřím. Nahlas zaklepu. ,,Konec!'' zařvu nejhlasitěji jak jen umím. Chci odejít ale Gracein hlas mě zastaví. ,,Otevři! Jinak v životě nevyjdou.'' rozkáže mi. S rozklepanýma rukama hmátnu po klice pomalu pootevřu dveře a spadne mi brada. Rychle se otočím a snažím se myslet na něco jiného.

,,Jo už dou.'' potichu řeknu. Fůj teď to budu mít celý den před očima. Zein a Shannon to spolu dělali! Ble! To jsem vidět nechtěla! Moje oči na to eště nebyli připraveny! Tak fajn nádech, výdech. Po několika minutách vyjde Zein a Shannon s úsměvem na tváři.

Zein sebere flašku a zatočí s ní. Konec láhve ukáže na Rebeccu. ,,Pravda nebo úkol?'' zeptá se Zein s láhví Jacka Danielse v ruce. ,,Úkol.'' nedočkavě vyhrkne. ,,Už to mám.'' zamumlá Zein. ,,Polib Nicka.'' Rebecce nebezpečně zajiskří v očích. Ne to ne! Právě jsem viděla Zeina jak si to rozdává s nějakou holkou! Tohle už nedám!

,,Eh.. co když nechci?'' zadívám se na Zeina. ,,Tak si vysleč mikinu i triko.'' vyhrkne Rebecca. Vykulím na ni oči. Tak to ne eště by viděli moji podprsenku! Seberu Zeinovi flašku Jacka a pořádně si loknu. Já nejsem lesba! Na líčko to eště přežiju ale líbat?! Jsem totálně v prdeli!

,,Tak fajn... a jak dlouho?'' podívám se na Zeina. ,,Dokud neřeknu Stop.'' zlomyslně se zasměje a já ho propíchnu pohledem. Škoda že se nedá vraždit pohledem! Umřel by hned jako první!

Rebecca se nebezpečně přiblíží a já přestanu dýchat. Ne já to nedám! Pořád se přibližuje a mě se dělá špatně. Když už se dotýkáme nosy odstrčím ji. ,,Promiň není to tebou je to mnou.'' jakmile to dořeknu vytrhnu Jacka Danielse Zeinovi z ruk a pořádně se napiju. Fajn.. teď už by to šlo...

Rebecca se zasměje a nakloní se na polibek. Spojí naše rty a já se trochu leknu. No... musím uznat že zas tak špatné to není... možná to dělá ten alkohol ale trochu se mi to i líbí. Její ruka vystřelí aby mohla vplout do mojich vlasů ale já ji zadržím... eště by mi shodila paruku...

,,Tak fajn.. dost vy hrdličky.'' konečně to přeruší Zein. Rychle se odtáhnu a ona zčervená. Tak tohle bylo divný... Musím rychle pryč... ,,Už pujdu na pokoj.'' vydrmolím a rychle zmizím. Doběhnu na pokoj a zamknu se tam. Opřu se zády o dveře a sjedu dolů.

,,Co je vole.'' uchechtne se Jackob. Rychle vstanu a lehnu si na postel. ,,Nic.. kdyby tu byla nějaká holka jménem Rebecca tak ji sem nepouštěj.''


Máme tu další kapitolu :D Co na ni říkáte? :D

Kača*

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat