2. Kapitola

2K 53 1
                                    

,,Tede!'' zakřičím z mojeho pokoje. Můj hlas se nese celým domem ale brácha neodpovídá. ,,Tede!'' zakřičím znovu. Zase nic.

,,Počky tady du se po něm podívat.'' řeknu Natty. Nejdřív navštívím jeho pokoj.... je prázdný. Koupelna zase nic...

Sejdu schody a zamířím do kuchyně. Když uvidím že tam nikdo neni tak si z ledničky vezmu aspoň džus, který už je skoro prázdný.

,,Natty nikde neni.'' křiknu z kuchyně.

,,Musí, má doma boty a bundu.'' se shora se ozve její hlas.

Přemýšlím kde by teda eště mohl byt. Chodim sem a tam a nic mě nenapadá. Najednou uslyším něco v tátově pracovně.

Dojdu k ní blíž a jsou tam pootevřené dveře. Rychle vletím do pracovny s doměnkou že je tady

,,Te-...'' nedokončím jeho jméno a blbě hledím na bráchu který je bez trika a líbá se se svou holkou na TÁTOVĚ STOLE!

,,Ty vole!'' vypadne ze mě.

,,Nicky! Co chceš!'' rozrušeně křikne brácha.

,,Ále nic.'' Zasměju se ale němu do smíchu neni.

,,Jen jsem ti chtěla oznámit že jdu vyvenčit Larsy a Chelsy.'' Je to fakt vtipné i děsivé jak na mě hledí.

,,Kvůli tomuto si nás vyrušila?!'' Napomene mě brácha. To je fakt dement... kdyby to táta viděl tak má veliký problém. Eště jednou se zasměju a vypadnu z pracovny.

***

,,Ty vole kdybys to viděla.'' každičký detail Natty popisuju.

,,No nesměj se, tobě by asi nebylo do smíchu kdybys je viděla ty.'' znechuceně se na ni podívám, ale místo toho se rozesmějeme obě, tak že se nemůžeme ani nadechnout. Po chvilce ticha se Natty odváží promluvit.

,,A co ty? Kdy se odvážíš tohle provozovat?'' překvapeně sebou trhnu.

,,C-co?''vykoktám. ,,Já tohle nepotřebuju mě stačí snowboarding. To je moje pravá láska.'' zacuká mi v koutkách. ,,Ta mě nikdy nezradí, nikdy neublíží - teda když nepočítám úrazy.'' pokračuju.

,,Chelsy zpomal.'' zkouší Natty domluvit malému, hloupému štěněti.

,,Je tvrdohlavá... po mě takže to nemá cenu.'' pronesu do větru.

Najednou Chelsy utíká směrem k lesu. Až teď si uvědomuju že se vysmekla z vodítka.

,,Chelsy stůj!'' křikneme zároveň. ,,Larsy.'' Larsy se na mě podívá jako kdyby věděla co chci říct. Pustím ji a ona se rozběhne za malým štěnětem. Neuplynula ani minuta a Larsy drží Chelsy v tlamě.

,,Hodná holka.'' pochválím ji.

,,CO DĚLÁŠ VOLE!'' někdo křikne a my se leknutím schováme za strom. Vyhlédnu na cestu a spatřím 3 kluky kteří nás ráno předběhli. Kluci zastaví těsně před stromem kde jsme schované.

,,Pšššt.'' Upozorním Natty. Nechápavě se na mě podívá. ,,Jsou blízko.'' ukažu na ně.

,,Aha...Nejsou to ti kluci z klubu SNOW STORM, kteří každoročně prohrávají mistrovství?''

Chvíli se nad tím zamyslím.

,,Nevím, proč myslíš?''

,,Podiv.'' ukáže prstem na jejich bundu.

,,A?'' nechápavě se na ni podívám.

Natty protočí oči. ,,Ty si říkáš snowboardistka?'' nechápu co tím myslí. Natty si povzdechne a dodá. ,,Ten kluk má batoh a bundu s potiskem blesku a pod tím nápis-SNOW STORM!''

Hups... toho jsem si nevšimla. No co no...

,,Neschladíme je trochu? Ráno se zdali trochu namyšleně.'' zlomyslně se zasměju.

,,A co psy?'' ukáže na dva roztomilé Husky.

,,Eehh...'' na to jsem nepomyslela. ,,Larsy neuteče a pohlídá si Chelsy.'' nakonec dodám.

,,Dobře tak začni dělat sněhové koule.'' rychle vytvaruji kouli a dám ji bokem k ostatním. Natty udělá to samé.

,,POHNI BRÁCHO!'' otočí se jeden z kluků a zakřičí na kluka vzadu. Jakmile se kluk otočí schytá ode mě kouli do zad.

,,Co.. to..'' otočí se zpátky na kluka vzadu. Kluk nechápavě zvedne obočí.

,,Co?'' ,,Ty se ptáš co?'' zasměje se a snaží se co nejrychleji vytvarovat kouli. Hodí ji po něm ale nedoletí k němu protože ji nevytvaroval pořádně.

Natty nezahálí a hodí kouli po nechápajícím klukovi. Oba dva se podívají kolem dokola. Podíváme se na sebe s Natty. Nasadíme si na nos šátky a já na prstech odpočítám 3, 2, 1, a na teď pálíme. Obě dvě se trefíme.

,,Zustaň a lehni!'' na poslední chvíli přikážu Larsy. Kluci si všimli odkud jsme na ně házeli koule a rozběhnou se za náma. S Natty se rozprchneme různým směrem a snažíme se jim utéct.


Čauky doufám že tento příběh není zas tak nudný :D a doufám že se to dá aspoň trochu číst... :D

Kača* a Ráďa*

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat