Objednám si ovocný shake a hledám Ritchiho. Nikde ho nevidím. Usrknu si shaku a někdo na mě začne mluvit. Nevšímám si ho, můj cíl je Ritchi.
Najednou ucítím cizí ruku na mém holém loktu. Rychle se otočím. Oči mi zůstanou stát na něčí ruce.
,,Pust mě.'' zavrčím. Kluk se rozesměje a já poznám že to je Zein.... Tak ten mi tady scházel. Povzdechnu si. Navzdory tomu že jsem mu řekla ať dá ruku pryč pořád mě drží.
,,Pust mě. Nebo ti nakopu zadek.'' s klidem řeknu. Jen se blbě zatlemí a sjíždí mě pohledem. Potom svoji ruku stáhne a začne se tupě culit.
,,Jsem Zein.'' představí se. ,,Hmm... a co jako?'' vůbec mě to nezajímá. Dál se rozhlížím po parketu, jen si všimnu jak se pousmál.
,,Na někoho čekáš?'' ,,Do toho ti nic neni...'' odseknu. Proč nechápe že se s ním nechci bavit?!
,,Ale ale slečinka je nějak....'' nedořekne to protože mu skočím do řeči.
,,Jestli mě nenecháš tak ti vážně nakopu zadek!'' Dojde blíž a chytí mě kolem pasu. ,,Do toho.'' zašeptá.
,,Co si myslíš že děláš!'' trochu se od něho poodsunu abych mu viděla do očí.
,,Deme tancovat kotě.'' sladce řekne. ,,Já s tebou nikam nejdu.'' řeknu s klidem.
,,Já ti nic neudělám.'' Sjede rukou trochu níž k mému zadku a zašklebí se.
Otočím se k němu abych mu viděla do očí. Tak to už přepískl! Já nejsem ničí hračka!
,,Nešahej na mě!'' Jakmile to dořeknu vlepím mu velkou facku. Zein se chytne za tvář a pustí mě. Už jsem ho měla plné zuby.
Schovám se na parket kde tancuje plno lidí. Najednou do někoho vrazím a dupnu mu pořádně na nohu. Když se ohlédnu JE TO RITCHI! Zrudnu jako rak.
,,P-promiň.'' zakoktám a zrudnu eště víc. ,,Nechtěla jsem ti dupnout na nohu.''
,,To je dobrý.'' usměje se svým krásným úsměvem. Je tu sám tu bloncku nikde nevidím.
,,Tak víš co? já ti aspoň koupím nějaký drink. Určitě to muselo bolet.'' kývnu hlavou k baru. ,,Nemusíš... Ale jestli mi to chceš nějak oplatit tak si můžeme zatancovat.'' bez dalších keců jsem začala ''tancovat''. Najednou začnou hrát pomalou písničku. Chytne mě kolem pasu a já mu omotám ruky kolem krku. Oh můj bože! Celá taju!
,,Neznáme se?'' podívá se mi přímo do očí. Mlčím jako hrob, nezmůžu se ani na slovo. Odhrne mi vlasy z čela.
,,N-ne.'' vykoktám ze sebe. Cítím jak se mi krev hrne do tváří. Zkouším se vyhnout jeho očím, ale nedaří se mi to. Jsou tak čokoládově hnědé! Tak svůdné! Jeho ruka mi zvedne bradu abych nemohla uhnout pohledem. V jeho očích vidím něžnost, svůdnost a touhu.
Ritchiho pohled:
Tancuji s ní už 3 tanec a pořád si nemůžu vzpomenout kde jsem její nádherné oči viděl.
,,Tyhle oči už jsem někde viděl...'' přeruším ticho mezi námi.
,,Neviděl, určitě si mě s někým pleteš.'' odpoví stydlivě a přestane se mi dívat do očí.
,,Jak se jmenuješ?'' zvědavě se vyptávám. Úplně mě ignoruje. Sjedu rukou níž abych se přesvědčil jestli mě vůbec vnímá. Překvapeně poskočí.
,,Takže teď když jsem si ověřil že mě vnímáš zeptám se tě znovu... Jak se jmenuješ?''
Nickyn pohled:
Opravdu mě teď šáhl na zadek? Né že by mě to vadilo ale nesmím se mu tak rychle poddat. Musím být silná!
,,Eehh... Jmenuju se Ni... Nina.'' zalžu. ,,A ty?'' špitnu i když už to dávno vím.
,,Ritchi.'' tak krásně to vyslovuje. Podívám se do jeho očí. Pohladí mě po tváři a chystá se mě POLÍBIT!! Nakoním hlavu a čekám než spojí naše rty. Cítím jak je blízko!
Počkat! Podívám se za jeho rameno. STOJÍ TAM JOSH! Musím rychle pryč!
,,Už musim.'' odtáhnu se od něj.
,,Počky proč?!'' snaží se mě zachytit. ,,Eště se uvidíme.'' svůdně řeknu a mrknu na něj. Eště zahlédnu jeho nechápající výraz a zmizím na záchody pro batoh.
Když vyjdu ze záchodu jsem si jistá že Josh už odtud vypadl. Konečně vidím východ! Najednou mě chytne někdo za zápěstí. Vystrašeně se otočím.
,,Nicky počkej.'' Josh! ,,Joshi! Pust mě! Stejnak nikam nemůžu utéct když jsi mi zaterasil cestu!'' zkřížím si ruce na prsou.
,,Chci si jen promluvit.'' ,,Není o čem!'' ,,Jo je!'' zvýší hlas. ,,Chci se ti omluvit za to jak jsem o tobě mluvil.'' ,,No super ale já to nechci slyšet!'' Prudce do něj vrazím a uteču dom.
Doma napíšu zprávu Tammy i Natty.
Nicky: Díky za overal Tammy. :D
Tammy: Jop nz. xD a k čemu pak posloužil? xD
Nicky: Někdy ti to řeknu :D nechce si mi to sem psat :D
Tammy: OK! xD
Tak tohle by jsme měli teď eště Natty.
Nicky: Čauky víš jak jsme koulovali ty kluky.... No tak ten kluk co na mě spadl.... tak.... DNESKA MĚ MÁLEM POLÍBIL!!!
Příde zpráva ale... ale není od Natty.
Josh: Ahoj...Musím s tebou nutně mluvit. Co kdybych přišel?
Nicky: Nejsem doma!
Josh: Proč mi lžeš lásko... :*
Nicky: Nelžu jsem u Tammy tak neotravuj!
Josh: Když si teda u Tammy tak proč sedíš na posteli a svíráš svého medvídka....
Nicky: To neni pravda! Jsem u Tammy!
Jak ví že jsem na posteli a mám medvídka? Rozhlédnu se po pokoji ale nikde ho nevidím. Dobře... Nicky uklidni se... Jen to nějak odhadl.
Josh: Samá voda v pokoji nejsem. ;) zkus se podívat jinam. ;)
On je někde tady! a sleduje mě! To mi ani nenechá trochu soukromí! Já ho nechci vidět ale taky nechci aby mě sledoval!
Nicky: Nech mě být! Proč mě sleduješ?!
Josh: Chci si jenom promluvit, slibuji že když si promluvíme tak odejdu.
Nicky: Slibuješ že když si promluvíme tak opravdu odejdeš a necháš mě být?! Kde jsi?!
Josh: Slibuji! Jsem na balkoně :)
Další kapitola na světě :)
Kača* a Ráďa*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...