23. Kapitola

1.2K 36 2
                                    

,,Kráva blbá!'' rozletí se dveře v kterých stojí naštvaný Zein. ,,Nějak brzo ses vrátil.'' rýpnu si. Zein se na mě vražedně podívá. ,,Víš co mi ta tupá kráva udělala?!'' tý jo vypadá to jako by někoho chtěl zabít. ,,Ehh ne.'' odkašlu si jinak bych se začala smát.

,,Ta kráva nastavila číšníkovi nohu aby zakopl a horký čaj mi opařil péro!!'' vykřikne zlostně. Všichni se začnou smát včetně mě. ,,Musím uznat že je to celkem originální... jedna holka se snažila Zeina zbavit tím že se chovala jako kluk ale stejně jí to nepomohlo.'' promluví Jeremmy. No já se taky chovám jako kluk...

,,Na tu už jsem zapomněl, která to byla?'' ušklíbne se Zein, nějak rychle se mu změnila nálada. ,,Taková ta s fialovýma vlasama.'' připomene Ritch. ,,Jo tahle... v posteli byla nic moc.'' odfrkne si Zein.

,,Až tu krávu zase potkám pěkně ji vysvětlím že tohle se nedělá!'' vražedně se na mě podívá jako kdybych za to mohla... Ehh vlastně za to můžu. Zacuká mi v koutkách. ,,Čemu se tlemíš?!'' Zein si stoupne přede mě. ,,Ničemu.'' utrousím. Proč se pořád tváří tak nasraně?

,,Čau kotě!'' křikne do otevřeného okna zamnou. Co? Vždyť teď mě chtěl zabít a teď je jako beránek! ,,No takže! Ať už se ta tvoje kamarádka nepokouší něco vymýšlet jinak si ji pěkně podám!'' štěkne na mě Zein.

,,Co to kurva je! Vždyť ty si horší než holka když má krámy!'' vyjedu na něj. Tak počkat... Co jsem to teď řekla? Já sprostě nemluvím?! Co to semnou sakra je?! Zein se jen usměje a zmizí na chodbě. Jó tak tohle bylo dost divný.

***

,,Nicku připraven?'' zeptá se mě Ritchi. ,,Jasně.'' řeknu klidně. Velký nádech a výdech. ,,V klidu, si z nás nejrychlejší takže slalom nebude pro tebe zas takový problém.'' povzbudivě se na mě usměje. ,,Já jsem klidný.'' usměji se. ,,Tak fajn uvidíme se při štafetě.'' s úsměvem na tváři odejde. Počkat co? Štafeta? To je jako něco nového? Jak to chcou asi udělat když jedete plnou rychlostí dolů, nedává to smysl.

Ozve se nějaký hlasitý zvuk v reprácích. Podívám se na pravou trať kde se na někoho šklebí Leo. Stejný kretén jako Josh nedivím že jsou spolu v klubu. Odvrátím zrak a zadívám se před sebe. Tak jo... hlavně klid... stačí být rychlejší než další tři soutěžící.

,,Three, two, one GO!'' zařve hlas v repráku a všichni naskočí na prkna. pekelně se soustředím na jízdu že zapomenu co se děje kolem mě. Neslyším nic jiného než svoje tlukoucí srdce. Pravidelně oddechuju a v hlavě nemám nic jiného než svého bráchu. Chybíš mi Tede, už se těším až dojedeme a já tě pořádně obejmu!

Na chvíli zavřu oči a řídím se instinktem, jenže hned je zase otevřu je to dost nepříjemné. Už jen jeden oblouk a jsem v cíli. Jakmile dojedu do cíle rozhlédnu se kolem sebe. Zmocní se mě velká radost! Já jsem první! Já jsem dojela jako první! Jo! Jo! Jo!

Nějaký chlap co to tady stopuje zapíše můj čas někam do desek a pošle mě bokem. Nemůžu tomu uvěřit dojela jsem první! ,,Skvěle brácho!'' Někdo mě poplácá po zádech. ,,Dík!'' otočím se a uvidím Zeina. Nemá dneska náhodou krámy? Už od rána se chová divně, vlastně už od včerejška. Nálada se mu mění každou chvíli.. je to jako na houpačce.

,,Zeine? Co je to ta štafeta?'' opatrně se zeptám. ,,Závodníci s čísly 36, 59, 62 a 111 se dostaví na trať!'' zařve hlas z reproduktoru. ,,Vysvětlím ti to pozdějc, teď jdu na trať drž palce.'' mile se usměje a někam zmizí.

Co budu dělat teď? ,,Nicku!'' zakřičí Tonny. ,,Ano?'' otočím se na něj. ,,Skvělý výkon! Porotci říkali že máš zatím nejlepší čas!'' jakmile to Tonny dořekne moje koutky vystřelí nahoru. Super! ,,Prý se tady pak vyhlašuje i nejlepší snowboardista myslím že ty k tomu máš dost blízko!'' řekne Tonny a zase někam zmizí. Ten chlapík mě děsí.. objeví se jako duch a pak se vypaří jako pára nad hrncem.

,,Amy počkej!'' zahlédnu její drobnou postavu a kolébavým krokem k ní dojdu. ,,Vidělas mě?! Prej mám asi nejlepší čas!'' zaječím jako bláznivá puberťačka. ,,Ehh.. ne..'' Amy se začervená. ,,Amy ty se červenáš?! Jo ty se červenáš!!'' vyjeknu. ,,To-to není pravda!'' vykoktá. ,,Amy! Ty i koktáš?! Co mi uniklo?!'' svraštím obočí. ,,No... je v tom kluk.'' doširoka se usměje. ,,Na jednu noc? Nebo-'' ,,Ne! Vypadá to slibně! Tak pššt.'' přeruší mě.

,,Kurva jaks to mohl zajet tak rychle vždyť to se nedá!'' Najednou se vedle mě objeví Zein. Překvapeně pokrčím rameny. ,,To je tvoje další sexy kamarádka?'' Zein se přiblble zaculí. Obrátím oči v sloup. ,,Amy to je Zein, Zeine to je Amy.'' unaveně je představím. ,,Doufám že až budeme spolu na rande tak mě neopaříš jako ta minulá Nickova sexy kamarádka.'' Amy překvapeně zamrká. ,,Cože si.. ona?'' Amy! Málem si mě prozradila. ,,To je jedno.'' Zein mávne rukou.

,,Nó tak fajn my už pudem!'' odstrčím Zeina pryč. ,,Seš strašně vlezlí víš o tom?'' nadzvednu jedno obočí. ,,Ale pjosimtě!'' řekne teploušsky. Co to s ním je?! ,,Co je to ta štafeta?'' prolomím ticho. ,,Ty neznáš štafetu?! No prostě pojedeš nějaký úsek a pak předáš kolík.'' unaveně řekne. ,,To je všechno?'' překvapeně řeknu, čekala jsem že to bude něco horšího. ,,Jo... prej chtějí vidět spolupráci v týmu.'' Líně odříkává jako kdybych byla na obtíž.

***

,,Všichni závodníci připraveni? Víte co máte dělat?'' zeptá se nějaký starší týpek. Všichni kývnou na souhlas a připraví se na start. Nechápu proč mě dali jako první. Měli mě spíš dat jako poslední, když jsem nejrychlejší! ,,Moc se nepředřete stejně prohrajete!'' ušklíbne se Josh. Ach ten hnusný hlas! Teď ho nebudu moct vyhnat z hlavy...

,,Připravte se až uslyšíte výstřel můžete vyjet.'' naposledy vysvětluje starší muž. Trasu máme vyznačenou dokonce jsou tady i ohraničené dráhy aby jsme si nekřížili cesty. Jakmile zazní výstřel leknu se.. srdce mi bije jako kdyby každou chvíli mělo vyskočit a někam odkráčet. Po trochu zaostalejším začátku dojedu Joshe, který je bohužel vedle mě.

Ohlédne se směrem ke mě, potom zaregistruju menší úšklebek a hned na to mi vjede do dráhy. Zaváhám a málem ztratím balanc. Nicky drž se! Hlavně nepadej! Já vím že to ustojíš a eště ho předjedeš!

Asi už jsem se zbláznila povídám si sama se sebou. Dojedu rychle Joshe a vztyčím prostředníček. Bez jakékoli námahy ho předjedu a uvidím značku kde stojí další člen z našeho klubu. Podle oblečení to tipuju na Jeremmyho. Zpomalím a předám kolík Jeremmymu. Jelikož máme slušný náskok tak nevadí Jeremmyho pomalý rozjezd. Já myslím že dneska jsem si vedla dobře.

Ahoj máme tu další kapitolu :) Prosím nepište mi do komentářů že štafeta není žádná disciplína :D Já to vím prostě jsem si ji vymyslela...

Kača*

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat