,,No ty vole, hezký monokl.'' zašklebí se Amy. ,,Myslíš že to půjde zapaplat šmínkama?'' nervózně si natočím pramínek vlasů na prst. ,,Jó tak to holka nevím, kouzlit neumím.''
Schovám si hlavu do dlaní a začnu s ní kroutit. ,,To se nemělo stát, ani nevím proč jsem mu to řekla. Měla jsem radši odejít a držet hubu.'' ublíženě řeknu.
Nejen že vypadám jako kretén ale taky to pěkně bolí! Ani nechci vědět co mi na to doma řekne Ted. Určitě bude chtít Joshovi rozbít držku.
,,No možná je dobře že jsi to řekla... Všichni se ho bojí, nikdo mu nechce zkřížit cestu jen proto že jeho tatík sponzoruje celé tyto závody... Je to hnus, takové lidi vůbec nemám ráda. Závody by měli být o tom že vyhrává jen ten nejlepší a ti ostatní se s tím musí smířit. Jenže teď když nevyhrál Josh tak se taky může stát že vyhodí celý tvůj klub. Tý jo takové moudra už jsem dlouho neřekla.'' Amy skončí svůj dlouhý monolog a nastane nepříjemné ticho.
Najednou Amy zacinká mobil. Jakmile si zprávu přečte začne se červenat. ,,Kdo píše?'' ,,Co? Nikdo, byl to omyl.'' okamžitě Amy zareaguje. ,,Kdyby to byl omyl tak se tak nečervenáš.'' ušklíbnu se.
,,No tak fajn... Byl to Daniel.'' poraženecky řekne. ,,Kdo?'' zvědavě se zeptám. ,,Kluk s kterým asi budu chodit.'' zasněně si přitiskne mobil na hruď. ,,Tady se nám někdo zamiloval.'' řeknu sladce. ,,Jo a je to úžasný pocit!'' Kéž bych to mohla říct i já...
,,A co ty? Už někoho máš? Nebo si pořád sama.'' zvědavě se zeptá. Když se tak zamyslím... Tak jsem měla a byl to pořádný kokot, jenže to Amy říkat nemusím. Eště by mě soudila... Jenže to bych nebyla já, nejdřív melu a pak až myslím. ,,No chodila jsem s jedním blbečkem... Ale už je to dávno pryč!''
,,Povídej jsem jedno velké ucho.'' zašklebí se Amy a uvelebí se na posteli. ,,A co přesně chceš slyšet?'' nervozně si namotám pramen vlasů na koneček prstu. ,,Tak třeba jak dlouho jste spolu chodili, jak dobře líbal, jaký měl zadek a táák.'' nevině se zasměje.
Velký nádech a pomalý výdech... ,,Tak jo... Myslím že jsme spolu nechodili ani měsíc, líbat-'' ,,Tak moment, jestli nevíš jak dlouho jste spolu chodili tak si ho nemilovala, vůbec se ti ani nemohl ani líbit... Nechápu tě ani nepočítáš dny společně strávené spolu, takže to naznačuje že se tě zeptal on na chození a ty si neměla nic lepšího na práci než mu na to kývnout co? Mám pravdu?''
Překvapeně na ni vykulím oči. Ona shrnula celý náš vztah do 1 minuty, docela mě to děsí. ,,Tak mám pravdu?'' naléhá Amy. ,,J-jo máš.'' zakoktám. ,,Od kdy si taková odbornice na vztahy?'' překvapeně zamrkám. ,,Já ani nevím jde to samo, ta logika v tom je jen ji každý nevidí.'' Amy pokrčí rameny jako kdyby se nechumelilo.
,,Klidně by ses tím mohla živit.'' ,,Zas nepřeháněj, mám jen o kolečko navíc.'' Amy se doširoka usměje a tím odhalí malou mezírku mezi zubama. ,,No, nechtěla jsem ti skočit do řeči, pokračuj.''
,,No teď nevím jestli ti to mám říct.'' špitnu. ,,Jejda neboj, odsoudit tě můžu pak i v pekle.'' ušklíbne se. ,,Tak abych to urychlila. Můj expřítel se choval podobně jako... jako Josh.'' Tak to jsem zvědavá co mi na to řekne.
,,Počky chceš mi tady říct že jsi chodila s Joshem?!'' Amy vystřelí do pozoru. ,,Ehh, ne! Jak tě to napadlo! Jen jsem hledala podobného kreténa ke kterému bych ho přirovnala...'' Hmm slečno Hillova za ten týden strávený tady ses naučila skvěle lhát.
,,Tak to tě holka lituji, už se nedivím že jsi ho opustila tak rychle. Teda doufám že si ho opustila ty! A nebrečelas kvůli němu že ne?!'' Amy se na mě podívá svýma zelenomodrýma očima, oběhne mě husí kůže, těm očím by nedokázal lhát nikdo, hodila by se na vyslýchání vězňů. ,,Ehh.. ne a nemůžeme změnit téma?''
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...