Včera jsem podala skvělý výkon, doufám že ale bude stačit na postup do semifinále a dneska máme volný celý den protože porotci cosi řeší.
Když tak přemýšlím mohla bych zajít za Amy, nutně si potřebuji promluvit s nějakou holkou jinak se z toho zcvoknu. Chci se zvednout z postele ale rozletí se dveře. ,,Prosím tě Jeremmy ta holka nestojí za to ty jsi neviděl jak se ládovala tou tyčinkou?'' ve dveřích stojí rozesmátí kluci. ,,Vždyť já vím! To vy mi ji pořád dohazujete!'' Jeremmy rozčíleně rozhodí rukama. Zabouchnou se dveře a David sebou plácne vedle mě na postel.
,,Suň prdel!'' zavrčí David. Bez jakéhokoli protestu si sednu a čumím na vrtícího Davida. ,,Ty vole! Neteplite se!'' křikne Zein a rozesmátý David vztyčí prostředníček. ,,Myslím že dneska celý den prospím.'' zívne Bill. ,,Jako vždycky.'' ušklíbne se Jake. ,,Hej Nicku! Zahrajem si hru.'' rozkáže mi Zein. ,,Nechci dík.'' utrousím. ,,To nebyla otázka.'' Zein se odmlčí.
,,Takže... znáš krvavou minci?'' nadzvedne svoje obočí. ,,Jo to teda znám a hrát to nebudu!'' založím si ruce na hrudi. Tu hru jsem hrávala eště na základce a pořádně mě pak boleli klouby! Takže ruce pryč od této krvavé hry. ,,Fajn tak kostičku?'' otráveně si promne oči.
,,Ee.. co? Kostičku?'' zopakuju. Zein nespokojeně zafuní. ,,Nastavíš takto ruku.'' sáhne na moji ruku a já s ní zacukám. ,,Ty vole neboj prostě udělej pěst a nastav ji proti mě.'' udělám to co mi řekne. ,,A teď... Ty vole prostě se dívej já ti to s Ritchem předvedu a pak si na řadě ty.'' unaveně řekne.
Ritch se Zeinem si střihnou kdo bude začínat, vyhraje Ritch a nastaví pěst naproti té Zeinove. Ritch se soustředí na Zeinovou pěst, po té se napřáhne a pořádně udeří Zeina do kloubů. Jó tak tohle mohlo bolet. Potom Ritch vrátí svoji pěst na zpět a po 3 sekundách to zopakuje. ,,No a tohle budeš dělat dokud neuhnu, pak budu na řadě já a když mi rukou uhneš tak zase ty.'' Zein přeruší hru a podívá se na mě. ,,Tak ok no.'' střihneme si kdo bude začínat. Ooo já vyhrála, kámen tupí nůžky, heh.
Ok takže účelem hry je bouchat do kloubů a vyhýbat se jeho ranám, chápu to by neměl být problém. Zeinova pěst se dotýká té mé, má tak hrubou kůži... Nad čím teď přemýšlím... musím se spíš soustředit na tu blbou hru!
Nemotorně máchnu pěstí a Zein se rychle vyhne. Tohle nebyl zrovna moc dobrý začátek. Ok teď jen musím sledovat jeho pěst, nesmím se ničím rozptylovat. Zein cukne s pěstí a já poplašeně uhnu s rukou. ,,Posero.'' ušklíbne se Zein. ,,Tohle se může?'' řeknu potichu. ,,Jo, nesmíš akorát máchnout rukou, pak se vrátit nazpět a znovu udeřit. ,,Chňápeš prde?'' řekne Zein. Zase ten jeho přiteplený hlas...
,,Fajn.'' zpátky umístím pěst tam kde má být a Zein hned udeří. Nepříjemná bolest mi vystřelí po celé ruce. ,,Toto tě už bolelo? Nechovej se jako baba.'' ušklíbne se Zein. ,,Drž hubu.'' vrátím pěst a pekelně se soustředím na letící pěst, bohužel moje reflexy nejsou tak rychlé aby uhli a znova mě udeří přímo do kloubů. Doprdele to je bolest. Nicky! Nemluv sprostě! Sama sobě si nadávám... jsem už blázen.
Zein se zase napřáhne a já na poslední chvíli uhnu a spokojeně se usměju. Tak a teď mu to můžu pořádně vrátit!
***
,,Nicku nebuď labuť!'' křikne Jeremmy. ,,Ne prostě hrát nebudu!'' sednu si na židli a zkřížím si ruce na prsou. ,,Tak ho nechte když je posera.'' ušklíbne se Zein. Velký nádech a dlouhý výdech. ,,Nooo taak faajn.'' unaveně si stoupnu a dojdu k Zeinovi. ,,Tak co teda budeme hrát?'' zeptá se Ritch.
,,Četla jsem co si na netu ale musíme to připravit takže hrajte to s těma rukama a nohama.'' řekne Shanon a někam odejde s Grace. Všichni kluci se nechápavě otočí na holky. ,,V každém kole zadáme určitý počet nohou a rukou například 3 ruce a 4 nohy. Úkolem družstva je přeskupit se co nejrychleji tak, aby se dotýkali země pouze a přesně zadaným počtem končetin. Jo a ničeho jiného než země se dotýkat nesmíte. Ten kdo to udělá co nejrychleji vyhrává.'' vysvětlí Amber.
,,Jo jasně takže si budeme držet ruky a nohy?'' ujistí se Bill. ,,Jo..'' povzdychne si Kirsty. ,,Můžu hrát s vámi?'' zjeví se tu Rebecca. Ne, ne, ne! Prosím jen to né. ,,Jasně, budeš s Nickem.'' zlomyslně se na mě podívá Zein. ,,Co?! To nee!'' zaprotestuju. ,,Ale jo... bude srand.'' zahihňá se Rebecca.
Hrajeme už 5 hru a mě se nelíbí jak se na mě Rebecca lepí. Taky ty polohy jsou dost nepříjemné. ,,Takže teď na zemi zůstanou 2 nohy a 3 ruce.'' Rebecce nebezpečně zajiskří v očích. Počkat to znamená že... ne... ,,Můžem?'' Sladce se na mě Rebecca podívá, přesně vím co má v plánu. Dřív než řeknu že ne tak na mě vyskočí a chytne se kolem krku. No ty vole! Těžší než se zdá.
,,A teď ruce.'' řekne zamyšleně. No jo ty krávo a co teď? Tos trochu nedomyslela... Zkusím si dřepnout ale podlomí se mi kolena a spadneme na sebe. Fujky. Rychle se postavím, no super teď se mi všichni smějí. ,,Hahaha, velmi vtipné.'' řeknu ironicky.
,,Už máme připravenou tu hru.'' přeruší nás Shanon s Grace. Prosím ať je to něco normálního! ,,Ok takže pravidla hry: Na papírky jsme napsali části těla nos, ucho, pravá ruka, levá ruka, pravá noha, levá noha, loket, koleno, dlaně a všechno možné. Budete rozděleni do dvojic a každý pár si vybere lísteček z klobouku a bude se snažit dotknout vylosovanou částí těla, tak aby udrželi kartičku s úkolem. Páry se střídají. Hra je u konce, pokud chybí lístečky.'' řekne Grace a všichni na ni hledí s otevřenou pusou.
,,Řekneš ty pravidla znova?'' utrousí Zein. Shanon si povzdychne a chopí se slova: ,,Prostě si vytáhneš papírek a dotkneš se té části které tam budeš mít naspané.'' Shanon zakoulí očima. ,,Ok měním tým, jsem se Shanon.'' zaculí se Zein. ,,Fajn já jsem s Grace-'' ,,A já s.....''
Po chvíli dohadování byli utvořeny páry, bohužel jsem pořád s blbou Rebeccou! ,,Kdo začne?'' nedočkavě se zeptá Rebecca. ,,Nevím můžete vy.'' řekne Kirsty. ,,A to budou plnit všichni nebo jenom my?'' zeptám se. ,,Můžeme všichni ať je sranda.'' usměje se Amber. ,,Dobře, tak vybírej Rebecco.'' jako gentleman ji pustím ke klobouku.
,,První je..'' zahihňá se. ,,První je zadek závorka zmáčknout.'' znovu se zahihňá. No ty vole.. končím! ,,A oba dva nebo jenom ona?'' doufám že se mi netřesl moc hlas... ,,Oba dva.'' řekne Zein. No jo... je jako nadržené prase.
Se zavřenýma očima ji jemě chytnu za prdel. Ty vole! To je hnus! ,,Uhnite teď já!'' Zein vezme další papírek a s mírným úsměvem ho přečte. ,,Prsa. Nastav Baby.'' se strachem v očích se otočím na Rebeccu. Tahle hra je pitomá! Chci domů, už to nevydržím! Já se zblázním!
Rebecca jemně uchopí moje ruce a položí je na svoje dvojčata. Tak tohle je eště horší než předtím! Myslím že dál hrát radši nebudu. Oddělám ruce a bez jakéhokoli slova odejdu na pokoj. Jo tak tohle bylo dost divné...
Ahoj :) Co říkáte na tuto kapitolu? Chcete spíš delší kapitoly nebo kratší?
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...