20. Kapitola

1.4K 40 2
                                    

Po dnešním incidentu s Ritchem jsem dost vyvedená z míry... Nemůžu se vůbec soustředit. Pořád musím myslet na to jak by se asi Ritch semnou mohl cítit. Taky nechápu tu holku Chloe musela být úplně slepá! Takhle člověku zničit život.. No jo... částečně za to nemůže ale přece jen... Byla jeho první láska a takhle mu zlomila srdce. Už nad tím nechci přemýšlet! Tak proč na to pořád myslím?!

,,Hej kámo!'' Jackob mi zamává před obličejem. Několikrát zamrkám a podívám se na něj. ,,No?'' co zase chce? ,,Takový nepřítomný pohled jsem naposledy měl když jsem se zhulil.'' zasměje se. Doprdele zase jsem myšlenkama jinde... Teď bych se spíš měla soustředit na snowboarding. ,,Haha vtipné.'' řeknu ironicky.

,,Neviděli jste někdo Ritche?'' zeptá se Tonny a všichni pokrčí rameny. Ne nikdo ho neviděl, od rána se mi vyhýbá... Copak jsem udělala něco špatně? Byl emočně v prdeli tak jsem ho vyslechla to je všechno... ,,Myslím že šel za nějakým holčičím klubem, tuším tam kde je ta tvoje kamarádka Amy Nicku.'' zamyšleně řekne Bill. Ne, ne, ne! On mě šel hledat! Horší to snad nemůže ani být!

,,Tak fajn.. nikam nechoďte du se po něm podívat.'' odejde Tonny. ,,Od něho bych to teda nečekal... To spíš od tebe Zeine.'' nezaujatě řekne David. ,,To já taky.''přidá se Jeremmy. ,,Konečně se náš vzorný Ritchi probudil a začíná normálně žít. Vždyť měl jenom jednu holku! To ani není možné! Měl tolik možností, tolik nabídek od holek ale všechny je odmítl. Nechápu...'' odfrkne si Zein.

,,Ne každý je sukničkář jako ty Zeine.'' promluvím. ,,Já neříkám že má být sukničkář ale už dlouho neměl holku-'' ,,Neměl holku protože je luzr jako i vy ostatní.'' přeruší ho dost známý hlas! Teď se hlavně nesmím otáčet! Blbý Josh! Ten se taky musí vetřít všude!

,,Zatím jste měli štěstí ale ve Freestylu vás porazím jak nic!'' uslyším odplivnutí. Ten jeho hlas! Nejradši bych mu pořádně vrazila! ,,To se eště uvidí máme nováčka který vás vyřídí i se zavřenýma očima!'' zasměje se Jackob.

,,Nováčka? Haha, zrovna nováček porazí zkušeného snowboardistu? Prosimtě nechtěj mě rozesmát!'' ozve se jeho falešný smích. Prosím už vypadni! No i když chtěla bych vědět jestli bych ho dokázala porazit. ,,Že zkušeného... dobrý vtip.'' ušklíbne se Zein. Jindy bych ho za to zabila ale teď se mu to povedlo. Josh si nahlas odfrkne a odejde.

,,To se ti povedlo Zeine.'' zasměju se na kluky. ,,Povedlo? Já jen říkal pravdu... Viděl si ho někdy snowboardovat?'' ušklíbne se a přitom mrkne na nějakou holku poblíž. No jo no... Zein už se nezmění... ,,Ehh... ne.''

,,Hrůza... ty skoky... úplně to sere, nikdy nic nemá přesně a porotci mu to tolerují protože jeho bohatý tatík sponzoruje tuhle parádu.'' Zein roztáhne ruce a ukáže na velký areál. To ani nevím že tohle sponzoruje... chlapec se mi nepochlubil... Vím že má zazobaného otce ale nevěděla jsem že až tak moc.

,,No prostě takové lidi by sem pouštět ani neměli.'' touhle větou David ukončí konverzaci a nastane ticho. Zein pokukuje po holkách, Jeremmy tiká očima a neví kam s pohledem. David čumí do mobilu a Bill s Jackobem si zapálili cigaretu.

Nechápu jak si tahle někdo může dobrovolně ničit zdraví. ,,Chceš?'' Bill ke mě natáhne ruku s krabičkou cigaret. ,,Ne.'' znechuceně zavrtím hlavou. ,,Tvoje mínus.'' Bill krabičku cigaret zastrčí do kapsy a otočí se ke mě zády.

,,A už nikam nechoď! Za chvíli máš byt na dráze!'' odněkud se vynoří Tonny s Ritchim. ,,Ale já ji musím najít!'' protestuje Ritch. ON MĚ VÁŽNĚ ŠEL HLEDAT! Teda myslím, doufám že hledá mě!

,,KLUB SNOW STORM SE DOSTAVÍ NA START!!'' zařve hlas v reproduktoru a mě se začne dělat špatně...

***

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat