,,Nicku vstávej jsme tady.'' vzbudí mě něčí hlas. Rozespale si promnu oči. Vystoupím z dodávky a zastavím se před velkou budovou kde už jsou i ostatní kluby.
,,Já nás du zapsat vy si běžte vybalit na pokoje 17, a 18. Jsou po čtyřech tak se nějak rozdělte. A málem bych zapomněl jsou úplně nahoře. '' škodolibě se Tonny zašklebí při slově úplně nahoře.
Unaveně stoupám po schodech a doufám že už tam budu. Přes rameno mám svoji tašku s oblečením a v ruce držím bráchův snowboard. Když konečně vyjdu poslední schod zastavím se před číslama 17 a 18.
,,A jak vlastně budeme na pokojích?'' zeptám se. ,,Já, ty, Ritch a Zein. Na 17.'' vyhrkne Jeremmy. Ostatním to bylo vcelku jedno, jen pokrčili rameny a vešli na pokoj si vybalit.
O zeď luxusního pokoje opřu snowboard a rozhlížím se kolem. Nejsou tu sprchy asi budou někde na té dlouhé chodbě jak jsem šla. Hodím kabelu na první postel co uvidím.
,,Hej kámo to je moje postel.'' upozorní mě Zein. ,,A takhle je moje.'' ukáže Jeremmy a následně na ni skočí.
Dobře zbývají už jen dvě postele čekám jakou si vybere Ritch. ,,Vyber si.'' pobídne mě. Ukážu na postel u okna. ,,Smůla tu chci já.'' zasměje se. Tak proč mi sakra dával na výběr když chce tu stejnou?
,,Ne! tu chci já!'' zakřičím a rozběhnu se k posteli. Ritch udělá to samé a oba dva se srazíme. Je mi jedno že mě bolí hlava, musím si ubránit postel. Zkouším ho vytlačit z postele ale je silnější takže spadnu na zem.
,,Co takhle sázku o postel?'' provokuje Zein. Ritch se na něj unaveně podívá. ,,Poslouchám.'' sednu si do tureckého sedu a opřu se lokty.
,,Večer když budou holky spat tak jim ukradnite podprsenku a udělejte s ní selfie, kdo to dřív splní je jeho postel. A musí mi to ukázat!'' no super.... Ritch se usměje jako kdyby to pro něj byla hračka. Nebudu přece holkám lést na pokoj a krást podprsenku.
Tak moment... Já jsem vlastně ve výhodě. Mám ji už rovnou na sobě tak to bude lehké. ,,Platí!'' vítězně se usměju. ,,Rozluč se s postelí! Tahle bude moje!'' zašklebí se Ritch a mě zacukí v koutcích. Myslíš Ritchi? Myslíš?
***
2:30 ,,OK tak teď běžte na holčičí pokoje, tuším že jsou o patro níž a chci vidět selfie!!'' vysmátě drmolí Zein. Opatrně otevřu dveře a oba vklouzneme do černé chodby. Divím se že kluci tu nedělají bordel...
Potichu sejdeme schody. Tak fajn hlavně klid... musím to udělat dřív než Ritch.. Čekám až Ritch zmizí do nějakého pokoje ale on se na mě otočí a půlka osvíceného obličeje prozradí jeho soutěživost. ,,Nemáš šanci mladej.'' ušklíbne se. To že jsem o rok mladší tak jsem mladej? No to je jedno teď jedno...
,,To se eště uvidí.'' ušklíbnu se. Ritch se ukloní, neptejte se, nevím proč... Potom popojde k dveřím ale zakopne o srulovaný koberec. Moje ruka vystřelí k vysmáté puse. Nevydržím to prasknu smíchy! Kdyby jste viděli ten jeho obličej!
,,Hahaha... vtipnéé.'' otočí se na mě a já se pokouším trochu uklidnit.
Ritch zaleze do holčičího pokoje a já na záchod. Sundám si rychle všechny klučičí hadry. Konečně volnost! řeknu si v duchu. Protáhnu si záda. A teď rychle musím na sebe natáhnout zase ty smradlavé hadry bez podprsenky. Nahmatám mobil a udělám s krajkovanou podprsenkou selfie.
Když vyjdu na chodbu uslyším křik.
,,C-co tu vy dva děláte!'' probodává nás pohledem nějaká stará ženská. Ritch naštěstí už stál před dveřma, ale když si ho líp prohlédnu za zády drží bílou push-upku. Jako vážně Ritchi? Tebe prostě nestačilo udělat fotku ty sis ji chtěl i přinést na pokoj, aby všichni viděli jaký si frajer! Ach ti kluci pořád si musí dokazovat, že jsou lepší.
,,NO?!!'' proč má ta ženská takový pisklavý hlas?! Za chvíli mi prasknou z ní uši! ,,Eh.. madam.. no my jsme... no..'' slova se ujme Ritch, kdybych měla já tak dostanu záchvat smíchu. ,,No co jste?!!'' proč musí ta ženská prskat?!! Jako sprcha by se hodila ale tohle fakt ne!
,,Madam my jsme objevili bílou push-upku na našem patře chtěli jsme to jít vrátit, ale nevěděli jsme komu.. nezlobte se..'' s těmito slovy Ritchovi vezmu podprdu a ukážu jí té hnusné ženské.
Ritch nevině přikyvuje a ženská si přebírá push-upku. Drží to jako nějakou posvátnou věc a hledí na to jako kdyby nikdy neviděla podprsenku. No vzhledem k jejímu věku bych typovala že ani neví co jsou to tanga..
,,Do-dobrá tedy.. běžte si prosím lehnout zpátky na pokoj já už se o ni postarám.'' zaujatá podprsenkou si nás už nevšímá. Až mi zmizí z pohledu vybuchnu smíchy. Tak tohle bylo moc!
,,Ty vole měl ses vidět!'' plácnu Ritche do zad. ,,No co no!'' zasměje se a dá mí pohlavek. ,,A to bylo jako za co?!'' nechápavě rozhodím rukama. ,,Preventivně.'' zaculí se. ,,Fajn..'' utrousím.
Pomalu ale jistě se škrábeme do schodů. ,,Hej mladej, jak si tak rychle poznal že držím v ruce push-upku?'' líně se na něj podívám. ,,Eh... léta praxe.'' mávnu rukou. Poslední dobou je ze mě lepší a lepší lhář. Kluci mají na mě špatný vliv... usměji se pro sebe.
Když dorazíme na pokoj vytáhnu mobil a ukážu Zeinovi fotku. Ritch vykulí oči. ,,Tos jak stihl?!'' nechápavě čumí do mobilu. Uchechtnu se. ,,Áále to musíš umět.'' mávnu rukou. ,,Ty vole! Si dobrý!'' na mobil se podívá Jeremmy. ,,Já vím.'' egoisticky řeknu. ,,No moc si nefandi, tohle byl jen začátek.'' řekne Zein. Proč je to takový debil?!
Zamknu mobil a spokojeně si lehnu na postel. Tohle byl jen začátek? v hlavě si opakuji tuhle větu. Co má zalubem?! Bojím se co eště příde...
,,Dobře vyhrál jsi.'' eště zaslechnu než úplně zaspím.
Ahoooj :) Máme tu ''ubytovací'' den :D na závodech. Co na to říkáte? :D
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...