Probudím se s myšlenkou že zavolám Natty a všechno jí řeknu. Všechno, že jsem 'kluk' že mě vzali do klučičího klubu a že jedu na závody! Možná jí i řeknu že se mi líbí Ritch. Ale včera mi Natty ani neodepsala, to není normální většinou odepisuje hned. Něco se muselo stát.
Nicky: Čau Natty žiješ?
Natty: Jo :P jen jsem to trochu přehnala s pitím. Trochu jsem zapařila :P
Natty nechodí jen tak na party. Určitě ji někdo musel přemluvit. Když jsem chtěla aby šla se mnou tak se z toho vykrucovala jak to jen šlo.
Nicky: Co se stalo že jsi šla na party? :O
Natty: no.... Jeden kluk jmenem Alex...
Přemýšlím jestli nepodvedla Rayena zlomilo by mu to srdce. Nevím co jí mám napsat. Rozhodnu se jí zavolat.
Asi po hodinovém rozhovoru jsem se dozvěděla že Alex je gay a že ji 'unesl' na party. Říkala že jí to bylo blbé kdyby odešla a navíc si tam našla i nové kamarády.
Když jsem to poslouchala tak to strašně bolelo. Mluvila o jedné holce jak je skvělá a že taky chce studovat na Harvardu a další kecy. Pořád mluvila o ní a mě postupně přitloukala hřebíky do rakve. Takže Natty mě vyměnila...
***
,,Larsy! Chelsy!'' přivolám si je k sobě do pokoje. Za chvíli už Chelsy svírám v náruči. ,,Aspoň že vy mě neopustíte.'' Najednou se cítím tak sama. Zavřu oči a začnu brečet.
Vejde brácha. ,,Už zase brečíš?'' sedne si vedle mě.
,,Jo.'' vzlyknu. ,,Nebreč. To ti nesluší.'' Lehnu si mu na rameno a zamokřím mu mikinu od mích slz.
,,Víš co mě napadlo?'' Ted mě oddělá vlasy z obličeje. Zvednu hlavu a zakroutím s ní.
,,Když si teda v tom klubu tak můžeš Joshe porazit. Minule jsem ho o výhru připravil já. A tento rok ho můžeš o to připravit ty. Jsi lepší než on.'' chvíli nad tím přemýšlím. No jo... to neni tak špatný nápad.
-----------------
Cesta na závody
---------------------------------------
Sedm kluků, jeden trenér a jedna přestrojená holka za kluka. Sedíme v dodávce a lepíme se na sebe jak sardinky. Brzo to nevydržím je mi horko a chce se mi zvracet.
,,Nicku čum!'' ukáže mi Jeremmy něco na jeho mobilu. Je to nějaké vtipné video jak tam lidi padají ale mě zrovna teď do smíchu není. Zkusím se zasmát ale jako smích to moc nevypadá.
,,Brácho nevypadáš moc dobře.'' ušklíbne se Jeremmy. ,,Hmm...'' nezmůžu se ani na slovo, kdybych otevřela pusu pozvracela bych se. ,,Zkus se trochu vyspat možná ti potom bude líp.'' navrhne David. Zavřu oči a opřu se o okýnko. Trochu to drncá, ale já jen vnímám krajinu která se mihá za sklem.
Když otevřu oči spatřím něčí ramenu. Rychle sebou švihnu. Najednou se někdo rozesměje a já se trochu leknu.
,,Klid brácho na mojem rameni už leželi skoro všichni.'' usměje se Ritchi. Zčervenám. Vůbec nevím jak dlouho jsem na něm spala. Co když jsem ho poslintala?! Najednou začneme zastavovat a já si všimnu malé benzínky.
,,Buďte tady do 15 minut.'' oznámí Tonny ale to už jsou skoro všichni venku. Jakmile vstoupíme do obchodu všichni zamíříme na záchody. No super řada... asi mi brzo praskne měchýř.
,,Nicku stojíš řadu na damské!'' rozesměje se Zein. Až teď si uvědomuju že jsem 'kluk'. S červenými tvářemi vklouznu na klučičí záchody. Všude je bordel. Kluci stojí u mušlí.. Hlavně se tam nedívej! Hlavně se tam nedívej! Znělo mi hlavou. Rychle zalezu do kabinky a zamknu se.
Vyjdu ze záchodů a koupím si Haribo Pico-Balla. Když jsem byla malá strašně jsem na tom ujížděla. K tomu eště přidám fantu a žvýkačky.
V dodávce sedím jako první. Tonny se na mě otočí ze sedadla spolujezdce. ,,Zatím v pohodě? Zvládáš to?'' ,,Eehh... jo.'' váhavě řeknu.
,,Kdybys to už nezvládala tak já klukům řeknu že sis zlomila nohu nebo něco takového.'' mluví pomalu a klidně. ,,Ne to je v pohodě já dokončím co jsem začala.'' bez váhání odpovím.
,,No konečně! Pohněte si pacholci!'' křičí na kluky kteří se pošťuchují na silnici. Zase to slovo PACHOLCI. Příde mi to strašně vtipné.
Dodávka se zase rozjede a Zein se si samozřejmě neodpustí nějakou poznámku na mě. ,,Haribo?'' posměvačně zvedne balíček kokin.
,,Jo haribo!'' Rázně řeknu a vytrhnu mu balíček z ruk. Všichni se rozesmějou. ,,No co... je to dobré.'' bráním se. Rozdělám balíček protože jsem na to dostala chuť. ,,Dáte si?'' nabídnu. Skoro všichni si vezmou kromě Zeina i Tonny si dokonce vzal. Zein ať si nasere, neví o co přichází!
Když se dodávka znovu rozjede opřu se o okno a zase zaspím.
ČTEŠ
Snowboard life
Roman d'amourNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...