,,Nicky vstávej! Je snídaně!'' vzbudí mě Amy. I když jsem spala na zemi cítím se fantasticky. Měla jsem celou noc Ritchovou mikinu a myslela jsem jen na něj. Na ten okamžik kdy mě políbil. ,,Tak mi jdeme uvidíme se tam.'' Amy se odmlčí. ,,Nicku.'' zašeptá abych to slyšela jenom já a zasměje se.
Počkám eště 10 minut a pak vyjdu na chodbu. Je tam ticho, nikdo tu není. Vyběhnu schody a schovám se na pokoj 17.
Oddechnu si když zjistím že tady nikdo není. Sundám si Ritchovu mikinu a poskládám mu ji na jeho postel. K tomu položím lísteček: Děkuji jsi zlato N. Rtěnkou políbím papír a převleču se za kluka. Běžím na snídani.
Přisednu si a hned se mě všichni zeptají kde jsem byla. Ignoruji to a snažím se v klidu najest. ,,Hej vole tak kdes byl?!'' bouchne mě Zein. ,,Pryč.'' zavrčím. Já vím že jsem říkala že se cítím fantasticky ale jsem unavená, včerejší noc byla vyčerpávající.
,,Ale kde pryč.'' tentokrát vyzvídá Jeremmy. ,,Spal jsem u kamarádky. Stačí?'' pozvednu obočí. ,,To ti tak budu věřit.'' utrousí Zein. Nemám dneska na něj nervy. ,,No tak nevěř no...'' vypustím z úst.
,,A u které.'' zajímá se Jeremmy. Nějak moc se vyptává. Ukážu na Amy která mi hned zamává. ,,No to určitě vole. Na to je moc pěkná aby se bavila s tebou.'' odfrkne si Zein. Je to takový idiot... slušně řečeno.
,,Co mám udělat aby jsi mi už kurva věřil?'' vyjedu na něj. Když jsem unavená tak jsem hodně nepříjemná. ,,Nevím třeba běž za ní a plácni ji po prdeli.'' Zein pokrčí rameny jako kdyby to bylo normální, u něho bych se ani nedivila. ,,Jenom toto? No tak dobře. Sleduj!'' vstanu a mířím k ní.
,,Čau Amy, tamten debil chce vidět jak tě plácnu po prdeli. Nevěří že jsem u tebe včera spala.'' usměji se na ni. ,,Jo jasně. Ale ať to moc nebolí.'' ušklíbne se. Zein sleduje každý můj pohyb. Jakmile ji plácnu Amy mi eště dá pusu na líčko a já se vrátím zpátky ke stolu.
,,Tak co stačí?'' zeptám se ho. ,,Jasně brácho!'' Zein se najednou rozesměje. Že by jsme konečně začali být kámoši?
,,Kámo včera no.. spíš dneska nějak tak kolem 4 byla na chodbě holka a byla jenom v ručníku!'' oznamuje Jeremmy Ritchimu a mě. ,,A totálně setřela Zeina!'' Zein Jeremmyho uzemní pohledem. ,,Škoda že jsem to neviděl.'' směje se Ritch.
,,Konečně první holka co před tebou neomdlela!'' pobaveně řekne David. ,,A byla kus!'' dodal Bill. Musím se usmát, dobře se to poslouchá že jsem první kdo odolal Zeinovi. Takový 'krasavec'... podívám se na něj a ohrnu nos. Nechápu jak může balit holky... vždyť ani není... no dobrá je pěkný to musím uznat, ale chová se jako BLBEČEK!!
Ignoruju všechno kolem sebe a soustředím se jen na snídani. Padají mi trochu oči, divím se že jsem sebou eště nepraštila na stůl...
,,To musela být pořádně divoká noc když jsi tak unavenej.'' řekne mi Bill. Protočím oči a soustředím se na žvýkaní tuhého chleba.
,,To tě tak zmohla? Možná bych tam taky měl zajít... a ukázat jak se to dělá!'' bouchne do mě Zein. ,,To si můžeš zkusit.'' zavrčím na něj. Amy je moje dobrá kamarádka a nebude se zahazovat s takový kretenem jako je Zein! ,,Zkusím neboj!'' dál provokuje Zein. ,,Tak faj já ti to sní domluvím jo?!'' rozčíleně rozhodím ruce.
,,Fajn domluveno kámo.'' poprvé co mi řekl kámo... Tak fajn Zeine domluveno! HAHA! Budeš trpět! Sice eště nevím jak ale Amy si s tebou trošku pohraje že na to do smrti nezapomeneš!
,,Hej a nevíte z kterého je klubu ta holka ze včera?'' zeptá se Jeremmy. ,,Proč?! Stejnak by si ji nesbalil... Když neomdlela před Zeinem, nemáš u ní šanci.'' zasměje se Jack. Zein protočí oči a Jeremmy se roztomile zaculí. Musím uznat že je fakt roztomilí, ale na Ritche to nemá!
,,Jo vím! A dokonce vím i z kterého je pokoje. Večera jak jsem spal u kamošky tak jsem si všiml nějaké holky v mikině a pod tím měla jen ručník.'' vykřiknu. ,,Kecáš!'' Zein si mě změří pohledem jestli nelžu. Dám ruce nad hlavu. ,,Já vážně nelžu...'' rozesměje mě to že jim tady lžu už od začátku.
,,Tak fajn... poslouchej!'' začne Zein, ale přeruší ho Tonny.
,,Vidím že jste se vyspali dorůžova.'' přisedne si a začne se smát protože všichni vypadáme jako Zombie. ,,Co ste včera vyváděli! Celý hotel si stěžoval že klučičí patro rušili noční klid!'' pokárá nás a zvlášť se podívá na mě. No já za to nemůžu! Kdyby mi nějaký debil nesebral ručník tak by se to nestalo!
,,Ta hrozná ženská si stěžovala že kluci chodí na holčičí pokoje takže žádné navštěvování pokojů! Strašně boucháte dveřmi když se přemisťujete!'' podívá se na Zeina. ,,Co se díváš na mě!'' rozkřikne se dotčeně. Zacukají mi koutky. Zein si toho všimne. ,,A to že Nick spal v jiném pokoji je v pořádku že?!'' tak teď mi to vrátil! Zmetek!
,,Co že jsi Nicky?!!'' proč mi řekl Nicky?!! ,,Slyšel jste.'' odseknu. Kde se ve mě bere taková drzost?! Ti kluci mě kazí..
,,S tebou si to vyřídím potom Nicky!'' ať mi laskavě přestane říkat Nicky zní to tak přitepleně! Co to tady povídám?! Radši sklopím zrak a čekám než ostatní dojí abych se mohla vrátit zpátky na pokoj...
Jakmile kluci dojí zvednu se společně s nimi. Už jsem skoro u schodů když si mě zavolá Tonny...
Podívá se ze strany na stranu a pak si stoupne naproti mě. Změří si mě pohledem a já se okamžitě začnu omlouvat prostě nevydržím jak se na mě dívá, jako kdyby mě propaloval pohledem. ,,P-promiňte já jsem...'' začnu koktat.
,,Co jsi?! Vždyť to bylo skvělé! Já bych si klidně myslel že mluvím s klukem! Jde ti to úžasně! Jsem na tebe pyšný.'' rozzářím se jako sluníčko a já se trochu uvolním. ,,Fajn.. ale byl bych radši kdyby jsi se sprchovala přes den na holčičím patře...'' Počkat.... jak ví že jsem to byla zrovna já kdo udělal ten rozruch na vrchním patře?
,,Ja-jak to víte?'' vykoktám protože jsem trochu zaskočená... on ví prostě všechno. ,,Vážně?''vrhne na mě překvapený pohled, já jen přikývnu aby pokračoval. ,,No.. tak když jsi jediná holka na klučičím patře tak je to celkem logické a eště když mi Zein řekl že jsi nespala v jejich pokoji.'' Eh? Vážně takto někdo myslí? Já teda ne... blbě na něho hledím a snažím se to přebrat v hlavě.
,,No dobře viděl jsem tě jak utíkáš po schodech v ručníku. Potom jsem společně s tou uřvanou ženskou uklidnil celé patro a šel spat.'' otevřu pusu abych něco řekla ale Tonny mě přeruší. ,,Jo nechal jsem tě tam... tak mi to nevyčítej ale věděl jsem že máš kamarádky mezi jinými kluby...'' Jen přikývnu není třeba něco říkat.
,,Tak fajn teď se tvař naštvaně.. a řekni že jsem ti nadal a tak.. šak to znáš.'' naposledy se na mě usměje a já stoupám po nekonečném schodišti. Konečně dojdu na naše patro a všimnu si hned několik kluků jak se valí na chodbě. Nestačí že dělají bordel na pokoji, ale oni už musí udělat bordel i tady...
Když procházím kolem klučičích záchodů někdo mě tam zatáhne...
Máme tady další kapitolu :) jsem ráda že to někdo čte :) a doufám že se vám knížka líbí :D
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...