22. Kapitola

1.3K 36 2
                                    

Probudím se celá nesvá. Včerejšek mě totálně vykolejil, nejradši bych s tím divadlem už skončila. Nebaví mě jim pořád lhát, jsem zvědavá až to praskne jak budou reagovat. Ritch určitě ne moc šťastně...

Rozhlédnu se po pokoji, uvidím jen chrápající kluky a ranní světlo. Kouknu na mobil... CO ŽE? To je teprv půl 7? Přetočím se na záda a přemýšlím jak by dnešní den mohl probíhat... Za chvíli ucítím nepříjemný tlak v močáku. No ty vole za chvílu se asi počurám! Vyběhnu z pokoje a běžím na záchody. Vletím do první kabinky.. Uuu aaa úleva.

Jakmile vyjdu z kabinku uvidím rozespalého Joshe. Vlasy rozcuchané jako vrabčí hnízdo, rozespalé oči a nepřítomný výraz. Doufám že si mě nevšimne i když to je malá pravděpodobnost... Jako duch přejdu k zrcadlu a podívám se na svůj odraz. Paruku mám úplně naopak a látka ovázaná kolem mého hrudníku aby mi nešli vidět tolik prsa trčí všude. Rychle paruku přetočím a upravím neposedné vlasy které trčí z paruky ven.

,,Hej ty! Debile! Neznáme se?'' uslyším za sebou. ,,Ne..'' odkašlu si. ,,Určitě ne.'' řeknu nejhlubším hlasem jak jen umím. ,,Ale jo! Tyhle oči mi strašně někoho připomínají.'' Josh si stojí za svým. Musím rychle pryč. ,,Lidi si mě často pletou, prý vypadám jako herec z reklamy.'' zalžu a vypadnu ze záchodů. Doběhnu do pokoje a eště zalehnu do postele...

***

,,Vy pacholci stávejte! Už je skoro čtvrt na 9!'' zakřičí mužský hlas. Otevřu oči a spatřím Tonnyho jak stojí přímo před mojí postelí. ,,To vás ani nezajímá kolikátí ste se umístili?'' rozhodí rukama a rozhlédne se po pokoji. ,,A máte tu strašný bordel! Měli by ste si uklidit!'' opovrženě nakrčí nos a odejde z pokoje. Promnu si oči a přetáhnu přes hlavu mikinu. Mikinu kterou nosím už 2 den.

Vyjdu z pokoje a zamířím dolů do jídelny. Dojdu k nástěnce s výsledky a začnu hledat náš klub. Prstem jedu odspoda nahoru. No ty vole! My jsme druzí! To není tak špatné! Postupujeme do čtvrtfinále! Zítra budou poslední závody a rozhodne se kdo pojede do semifinále! Jo a mimochodem semifinále bude u nás doma! Respektive v tom městě kde bydlím já! Takže super! Lepší to už ani být nemůže!

,,Gratuluji k druhému místu.'' ozve se zamnou moje noční můra! Rebecca! Proč mi musí hned po ránu kazit náladu? Jo počkat Josh mi ji zkazil dřív... Když si vzpomenu na ten včerejší polibek s Rebeccou chce se mi zvracet. Jestli jsem včera říkala že se mi to líbilo, mluvil za mě alkohol. Jen když se na ni podívám, vidím její obličej nebezpečně blízko jak se chystá mě políbit....

,,Já-já už musím jít.'' vykoktám ze sebe a zamířím k bufetu či co to je. Drapnu zabalenou bagetu s flaškou perlivé vody. V klidu se posadím na naše obvyklé místo a rozbalím bagetu. Do nosu mě hned uhodí vůně rajčat, salátu, šunky a nějakého dresingu. Chci se zakousnout do své chutné snídaně ale nějaký blbeček mě poplácá po zádech tak že mi málem vyrazí dech.

,,Nicku viděls to?! My jsme druzíí! Minule jsme se dostali sotva pod desítku.'' objeví se Jeremmy s vlnou energie. ,,Jo viděl... Jen díky mě ste to dali.'' usměji se. ,,Tady někomu narostlo ego.'' utrousí Zein když si sedá. ,,Sklapni.'' spražím ho pohledem. ,,Jediný kdo tady má vysoké ego jsi ty Zeine.'' ušklíbne se David. Trefa do černého! ,,Pche.'' Zein si odfrkne a napije se plechovky coly. Colu po ránu? No radši ho nechám je to jeho život...

,,Dneska je volný den, dělejte si co chcete ale zítra chci aby jste byli na sto procent připraveni.'' odněkud se objeví Tonny. ,,Supr.'' Zein si plácne s Billem. Během snídaně se všichni bavili co budou dělat odpoledne ale já jen myslela na jedno. CELÝ DEN SE MUSÍM VYHÝBAT REBECCE A JOSHOVI!

,,Hej! Nicku můžeš na slovíčko?'' Zein se zvedne od stolu a odejde ke schodům. Co po mě chce? Vždyť jsem mu nic v poslední době neudělala nebo ano? Co když zjistil že jsem holka?! No tak Nicky teď hlavně nesmíš panikařit! Nádech, výdech.

Bez dalšího zdržování jsem došla za ním. ,,Tak co chceš?'' unaveně se zeptám. ,,Co ta tvoje sexy kamarádka? Už si mi s ní domluvil to rande?'' mile se usměje. Proč je tak milý? ,,Ehh jo... psala mi že dneska si na tebe udělá čas.'' nezaujatě řeknu. ,,Díky kámo tak jí řekni ať na mě čeká kolem 6 tady.'' naposledy se usměje a odejde za klukama ke stou.

No jo... ale co si vezmu na sebe?! Klučičí propocené triko a bráchové tepláky? To asi dobrý nápad nebude. Pomalu stoupám po schodech nahoru a přemýšlím kde seženu ženské hadry. Nedávám pozor na cestu a vrazím do něčího těla. Zvednu hlavu ale hned ji zase sklopím. ,,Už zase ty?! Dávej pozor kam šlapeš debile! Příště až do mě vrazíš dostaneš do držky! Je ti to jasné?! Zmiz mi radši z očí!'' zavrčí na mě Josh a já se dám na zbabělí útěk.

Nechápu jak sem s nim mohla vůbec chodit! Co sem na něm viděla? Takový hnusák! A jak se chová! Musela jsem byt úplně slepá! Jen když pomyslím na to že bych s ním eště teď chodila je mi špatně. Doufám že až se vrátím domů tak mě nebude otravovat!

Při mém štěstí zase do někoho vrazím, ale tentokrát je to drobnější postava, spíš nějaká holka. Jen prosím ať to není Rebecca! ,,Promiň.'' ohlédnu se a spatřím Amy. Rychle ji obejmu. ,,Přesně tvoji pomoc teď potřebuji!'' usměji se na ni. ,,Co přesně?'' Amy se odmlčí. ,,Tý jo, jako kluk vypadáš dobře.'' její malé oči tikají po mém převleku. ,,Ehh jo dik... potřebuji nějaké oblečení.''

,,A jaké přesně?'' opatrně se zeptá. ,,No, na rande...''

***

,,Si vtipná a krásná.'' s jakou něhou to Zein řekl. Nestačím se divit... to mají všichni kluci dvě tváře? Jedna: otravná, někdy úchylná a taky nechutná. A ta druhá: k holkám milá, až moc dotěrná a taky 'pozorná'. Celou cestu do kavárny, čajovny nebo co to je, mlel jako kolovrátek dokola že jsem strašně krásná, jo a mám prý sexy zadek...

,,Jo jasně ty si taky vtipný.'' falešně se usměji. ,,Díky kotě.'' egoisticky řekne. ,,Stačí se jen podívat jak vypadáš a hned se začnu smát.'' ušklíbnu se. Škoda že teď nevidíte jeho výraz! Je k popukání! ,,Haha.. velmi vtipné.'' řekne ironicky. ,,Já vím děkuji.'' vidličkou naberu kousek zákusku co mi objednal a provokativně ho strčím do pusy. Zein nasucho polkne a sleduje každý můj pohyb.

,,Prosím vás!'' zachytím číšníka poblíž. ,,Mohla bych si objednat černý čaj?'' mrknu na číšníka a on odejde. ,,Chceš abych byl na mizině?'' usměje se Zein. ,,Hahaaa to samozřejmě nechci.'' směju se jako pošuk a nezapomenu při tom chrochtnout. Amy říkala že když se co nejvíc ztrapním tam mě snad nechá na pokoji. 

,,Jeeee promiiiň trochu mi to ujelo.'' má odpověď zní jako kdybych si to užívala, musím ho co nejvíce ponížit. Zein se zatváří jako kdyby nevěděl o čem to mluvím ale v duchu si určitě říká: Co to kurva je?!

Otočím se a uvidím číšníka jak drží horký čaj. Hmm... napadl mě ďábelský plán, myslím že po tomto na mě bude chtít určitě zapomenout! Jakmile se číšník přiblíží nastavím mu nohu, tak aby horký čaj skončil Zeinovi v klíně! Plán vyšel dokonale! Zein okamžitě vyskočí na nohy a začne poskakovat, taky u toho nezapomene pořádně nadávat.

,,Jéééjda ten číšník je ale nešika.'' řeknu zákeřně a strčím další sousto zákusku do pusy. Zein po mě vrhne vražedný výraz a celý zrudne. ,,Omluv mě!'' zaskřípe zubama a odejde na záchody. Číšníkovi přikážu aby těch omluv už nechal a odejdu z čajovny. Já myslím že jsem si vedla víc než dobře.

Ahoj :) Mám tu pro vás další díl, doufám že se líbí :)

Přemýšlela jsem o další knize... Byla by to taková akční romance... Nechci tady moc psát o čem to bude ale :D jako hlavní postava bude taková 'bad girl' :D ale eště uvidíme :D

Kača*


Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat