Probudím se celá rozlámaná. Nemohla jsem včera zaspat. Převalovala jsem se na posteli celou noc. Otevřu oči a ozáří mě paprsky slunce. Když se podívám na mobil mám dvě zprávy. Jedna je od Natty a druhá od...Joshe? První rozkliknu zprávu od Natty, Josh bude muset počkat.
Natty: Teda já jsem tě včera viděla. Ty dračice! Pořádně to mezi vámi jiskřilo. Chci vědět všechny detaily!! Rychle napiš. :D :*
Mě to tedy nepřipadlo že by to mezi námi tak jiskřilo byla to jen obyčejná pusa...Teda aspoň jsem to tak cítila.
Nicky: Věc se má tak... Josh... je asi můj kluk!
Natty neváhá a hned mi odepíše
Natty: Já to věděla! Už dlouho tě chtěl! A né jako kamarádku! Jsem ráda že konečně máš kluka. Aspoň mě teď nebudeš otravovat když jsem s Raynem. :p :*
Nevím co jí mám na to odpovědět. Nic jí na to odepisovat nebudu... Není třeba... Teď jsem zvědavá co my napsal Josh. Rozkliknu zprávu a spadne mi brada.
Josh: Dobré ráno Zlato. :* Nemohl jsem kvuli tobě v noci spát. Myslel jsem jen na tebe. Myslel jsem na to jaké by to bylo kdyby jsi tady byla semnou. Přímo tady. Vedle mě. Na jedné posteli! :* Chci tě znovu líbat. Chci líbat tvoje krásné tělo! :*chybíš mi! :*
Upřímě nevím co si o tom mám myslet. Myslí na mě nebo na moje tělo? Chodíme spolu jeden den a už chce líbat moje tělo? Asi nerozumím moc vztahům. Moc jsem jich neměla. A teď po dlouhé době nevím... nevím jak se mám chovat.
Nicky: Dobré ráno :). Taky jsem nemohla spát převalovala jsem se na posteli a chybělo mi tvoje objetí. :3
Ta zpráva se mi celkem povedla. Možná si jen něco nalhávám ale kluka jsem už dlouho neměla vážně nevím jak se mám chovat. Zabzučí mi mobil.
Josh: Tak to jsem rád :* Co takhle se dneska sejít? :*
Nicky: Tak já řeknu i Natty a Raynovi. :)
Josh: Hlupáčku. :* Já myslel jenom my dva. SAMI. :*
Tak teď jsem to asi fakt pokazila. S klukama to moc neumím. Spíš se snimi kamarádím ale nerandím! Nevím co mu mám napsat.
Nicky: A kam by jsme šli? ;)
Josh: Třeba na procházku a pak ke mě domů. ;*
Odložím mobil. Tohle je na mě moc rychlé. Jdu do koupelny a ignoruji vibrující mobil. Když si čistím zuby přemýšlím co by jsme dělali u Joshe doma. Všechny moje myšlenky skončí u jedné věci. POSTEL! Podívám se na svůj obraz v zrcadle a vidím že se mi trochu klepou zuby. Jdu do kuchyně. Musím se najest jinak to semnou švihne. Když tak přemýšlím vezmu si i bílou čokoládu (na nervy). Na vrchním patře domu je ticho. Rodiče jsou v práci a brácha eště spí. Ospalec....
Potichu otevřu jeho pokoj. Spí jako zabitý. ,,Stávej!'' zakřičím. Trochu se pohne ale spí dál. Zařvu znova. Rozhlédne se po pokoji. Jakmile mě spatří udělá otrávený obličej a převalí se. ,,Tede!'' Ted si dá polštář přes hlavu aby mě nemusel poslouchat. ,,Pohni nebo ti zazpívám!'' Mimochodem můj zpěv je příšerný, nedá se to poslouchat. ,,Klidně.'' zamumlá do polštáře.
,,Jak chceš.'' Začnu zpívat písničku Single Ladies od Beyoncé. Brácha si eště víc přitiskne polštář k hlavě. Vypadá to že můj hrozný ''zpěv'' mu nevadí. Když vidím že se ani nehne tak přestanu zpívat. Musím to zkusit jinak. Chvíli přemýšlím a pak mě něco napadne.
Bez dalšího přemýšlení skočím na bráchu. Ted se lekne a vyskočí z postele.
,,Ty si blbá...'' zamumlá. Zasměju se a vypadnu z jeho pokoje. Mým ukolem bylo nasrat bráchu a to se mi povedlo. Když se vrátím do pokoje zkontroluji zprávy od Joshe. Vykulím oči 7 nových zpráv a všechny jsou od něho.
Josh: Tak co na to říkáš? :*
Zlato jsi tu? :*
Lásko? :*
Prosím odepiš mi. :* :(
Já vím že tam jsi. Odepiš :*
Tak víš co? :* Já se pro tebe stavím v 5. :*
Už se na tebe těším! :*
Co?! Já... já jsem s ničím nesouhlasila... Teď se z toho jen tak nevykroutím.
Ahoj další kapitola :) Já vím je trochu o ničem :D
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...