Stojím před zrcadlem a zvykám si na svůj nový odraz. Jsem nervozní nevím jak na mě zareagují. Vůbec nevím jestli mě přijmou. A jsem zvědavá jestli poznají že jsem holka, jestli to poznají jsem nahraná!
Jak se tak na sebe dívám vůbec bych nevypadala špatně kdybych byla kluk. Někdo zaklepe. Brácha se objeví ve dveřích.
,,Kdo jsi a kde je Nicky? Co jsi s ní udělal?'' zasměji se.
,,Doufám že to klapne... jinak je konec..'' zatvářím se smutně.
,,Neboj klapne to.'' ujišťuje mě.
Obejmu ho. Když budu kluk už ho nebudu jen tak moct objímat. Kluci se neobjímají jen tak. Brácha říkal že se spíš pobijí. Z bitky strach nemam. Když jsme byli s bráchou menší tak jsme se bili každou chvíli.
,,Tak jo... du na to.'' zhluboka se nadechnu. Tonny mě řekl ať čekám před čajovnou přesně ve 4.
16:00 a nikdo tady eště není. Zapnu mobil a projíždím instagram.
,,Zklidněte se!'' řve na někoho Tonny. Jsem tak nervozní. Naštěstí jsem k nim zády. Nechce se mi otáčet ale musím. Pomalu se otočím a setkám se s pohledy vysmátých kluků.
,,Tohle je nový člen klubu. Včera jsem ho viděl snowboardovat a byl skvělí. Přesně někoho takového hledáme.''
,,Jak se jmenuješ?!'' vykřikne na mě někdo.
,,Ehh... Já jsem...'' trochu zaváhám.
,,Jmenuje se Nick.'' Zachrání mě Tonny. Vděčně se na něj podívám.
,,Já jsem Ritchi.'' mile se usměje. ZASE TEN JEHO USMĚV! odkašlu si. Nevím jestli mu mám podat ruku nebo jestli si sním mám plácnout. Vůbec nevím co mám dělat.
,,A tohle jsou: Jeremmy, Zein, David, Bill a Jackob.'' Ritchi mi představí zbylé kluky. Nastavím pěst aby si se mnou ťukli. Chvíli na mě blbě čumí ale pak to pochopí.
,,Co takhle to dneska zapit v baru?'' Je mi divné že ani nechtějí vidět jak snowboarduju...
,,Klidně, ale předtím se eště podíváme na Nicka jak snowboarduje.'' Do prdele zakřikla jsem to. ,,Tak si běž pro snowboard a dojdi.'' oznámí Tonny.
***
,,Brácha puč mi prosím snowboard! Kdybych si vzala svůj tak by mě poznali.''
,,Ne! Zapomeň!'' řekne vážně. ,,Prosííím.'' žadoním.
,,Ne!'' vyštěkne jako pes.
,,Stejnak na něm nejezdíš tak na co ti je?'' ,,Ne!'' Udělám na něj psí oči. ,,Prosííím!'' otočí se. ,,Ne!'' Nevím jak ho přemluvit. Teď mě něco napadlo a mohlo by to zabrat.
,,Brácha?'' ,,No?'' ,,Když mě ho nepučíš tak...'' odmlčím se.
,,Tak se táta dozví co jsi dělal na jeho stole.'' Ted se na mě prudce otočí.
,,To neuděláš!'' sykne.
,,Myslíš?'' zvednu jedno obočí.
,,Tak fajn.. vem si to.'' podá mi naštvaně snowboard.
,,A dávej mi ne něj pozor!'' spokojeně odejdu z místnosti a mířím na svah.
***
Jedu plnou rychlostí dolů. Tonny chtěl vědět jestli jsem rychlejší než kluci.
,,První!'' křiknu na Tonnyho který to dole stopuje. Druhý dojede Ritchi, pak Zein a nakonec ostatní.
,,Jsi vážně dobrý.'' uzná Ritchi. ,,Dík... vole.'' Zkusím zareagovat jako kluk. Ritchi se zarazí ale pak se zasměje. ,,Dobře... vole.''
,,Tak deme do baru ne?'' zeptá se Zein.
***
,,8 panáků.'' objedná Zein. Já osobně alkohol nemusím ale když mě teď vzali do klubu tak udělám vyjimku. Vypiju to nadvakrát. Fůj nechutná mi to, je to hnus.. Nechápu jak to někdo může pit dobrovolně..
,,No tak se tu děcka bavte já musím už jít.'' Rozloučíme se s Tonnym.
,,Ty vole! Vidíte ty kočky?!'' Zein ukáže na 3 holky. Kluci odejdou za nimi a zůstanu tady jenom s Ritchim.
,,Tak co už máš nějakou babu?'' zeptám se Ritche. Zase se trochu zarazí ale pak se pobaveně usměje.
,,Ne... právě jsem vyšel z nepovedeného vztahu.'' ,,Tak to je mi líto.'' okamžitě zareaguju. Ritchi se na mě divně podívá. Hups... asi jsem řekla něco špatně..
,,Ani nemusí.'' zasměje se. Vzpomenu si že Ted říkal abych tolik nedávala najevo city.
,,Doufám že stála za to brácho.'' plácnu nějakou blbost ani nevím jestli to dává smysl.
,,Nevím asi jo...'' Ritchi se smutně zadívá do země a já vím že jsem zase řekla něco špatně!
,,Ahojte kluci'' svůdně nás pozdraví nějaká bloncka.
,,Čau.'' Ritchiho pozornost se přesune na ni.
,,3 panáky.'' objedná Ritch.
,,Ne já už si nedám brácho.'' ,,Tak jenom dva.'' Kopnou to do sebe jako nic.
Najednou mi začíná vadit jak se ta holka na něho dívá. Mrká jak mrkací panenka, kroutí se na židli div nespadne a pořád si hraje s vlasama.
,,Nechceš jít tancovat?'' Zeptá se ji Ritch. Bloncka svůdně přikývne a za chvíli už se na parketu před ním vlní. Nebaví mě se na nich jen tak dívat! Sere mě to! Ale nevím proč, vždyť Ritch mi přece nepatří.. Vytáhnu mobil a cvakám zprávu.
Nicky: Ahoj prosím musíš mi donést nějaké oblečení na party. Neptej se proč prostě to přines v batohu děkuji. Jo a pošlu za tebou kluka kteremu to daš dikec.
Tammy: Ok hned tam budu.
Na Tammy je nejlepší to že se nikdy nevyptává, prostě to udělá.
Mířím na dámské záchody. Nikdo tady není. Mám štěstí nevím jak bych to pak vysvětlovala, že kluk vlezl na damské a pak z tama vyšla holka... Jakmile se převleču batoh schovám do asi sto let nepoužité ventilace.
Vzpomínám si že toto oblečení měla Tammy posledně na mojich narozeninách, moc jí slušeli. Uhladím se a vyjdu ze záchoda ven.
Tady je oblečení které ji Tammy donesla :) Doufám že líbí.
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...