7. Kapitola

1.5K 40 0
                                    

 ,,Natty ale on je tak... tak...'' nedokážu dokončit větu. 

,,Chápu... Taky jsem nemohla popsat Rayena když jsem byla do něj zamilovaná.'' úplně tu větu pochopila jinak. Já jsem tím myslela že je tak příšerný ale zároveň milý. 

,,Hmm...'' Rozhodnu se že budu radši mlčet. Nevím proč ale nechce se mi o tom mluvit. 

,,A co jsi mi chtěla říct?'' Odvedu téma jinam. Natty se rozzáří oči. 

,,Hádej koho vzali na Harvard?'' najednou se mi zvedne nálada. Aspoň někdo může být šťastný.

,,Tak to je super.. říkala jsem že se tam dostaneš. Mají štěstí že tam budeš studovat.'' a tohle myslím fakt vážně. 

,,Děkuju!'' Vyskočíme obě zároveň a obejmeme se. 

,,Mám z tebe velkou radost.'' Přes celý pokoj řveme radostí. 

Po chvíli Natty zvážní. Podívám se na ni starostlivě. 

,,Ale je tu jeden háček.'' trochu posmutní. ,,A jaký?'' nechápavě se zeptám. 

,,No... už tam musím odjet zítra, kvůli novému městu a tááák.'' Úsměv mi zmizí. 

,,Co já tady bez tebe budu dělat?'' ,,To nevím ale budeme si volat každý den! To ti slibuji.'' ,,Dobře.'' usměji se nakonec. Eště jednou se obejmeme ale tentokrát to objetí znamená že už se neuvidíme. 

Najednou se Natty rozehraje mobil.

,,Mamka volá.'' oznámí mi. Asi po několika minutách to položí. 

,,Už musím dom.'' ,,Tak jo.. Ahoj a neztrať se mi tam.'' Dáme si přátelskou pusu a Natty odejde. Když odejde lehnu si na postel, jsem z dneška unavená. Během minuty zaspím.

Probudí mě nepříjemný pocit. Podívám se na mobil 0:30. Počkat. Právě teď mi napsal Josh. On si to umí dobře načasovat. Trochu se rozklepu zimou. 

Josh: Ahoj. :* Nemůžu zase spát. :* Myslím jen na tebe! :*

Nicky: Před chvílí jsem spala. Zbudil jsi mě.

Josh: To je mi líto. :(  Určitě teď jen tak nezaspíš. :(

Nicky: Teď už ne no...

Josh: Co s tim uděláme? ;)

Nicky: Nevím zavřu oči? A ty taky?

Josh: Ty možná zaspíš ale já jentak ne... Chtěl bych tě teď svírat v náruči. :*

Nevím co mu na tuto zprávu mám odpovědět. Pokaždé když něco napíšu tak to smažu...

Josh: Nechceš dojít? Nebo já k tobě? :*

Nicky: Já určitě k tobě ne. 

Josh:A kdybych došel já k tobě? :* Klidně, mohl bych vylézt na strom a pak oknem ;*

Chvíli nad tím uvažuju. Aspoň by mě zahřál ale nechci aby si myslel že se s ním chci vyspat..

Nicky: To přece nemůžu po tobě chtít aby jsi přišel.

Josh: Zlato já bych pro tebe udělal cokoli. :***

Nicky: Tak jestli chceš dojdi...

Zanedlouho mi někdo ťuká na okno. Teď jsem si všimla že mám jenom spodní prádlo to by i vysvětlovalo že je mi zima... Vezmu na sebe župan a jdu otevřít balkon. DOŠEL JENOM V MIKINĚ! Určitě mu musí být zima. 

Když se ho dotknu je studený a klepou se mu zuby. Obejmu ho a zkouším zahřát. Po chvíli se mu přestanou klepat zuby a děkovně se na mě usměje. Rozhlédne se po mojem pokoji. Mapuje si každé místo. Zastaví pohledem na mojí velké posteli. 

Usměje se. ,,Máš velkou postel.'' Otočím se k ní a chvíli si ji prohlížím. Otočím se zpátky k němu. Jeho obličej je tak blízko. 

Bez přemýšlení mě začne líbat. Chytí mě za boky a pomalu pootevře pusu aby do ní mohl vklouznout můj jazyk. Všimne si mého rozvázaného županu. Pomalu ho sune dolů dokud župan neskončí na zemi. Teď se dotýká mé holé kůže. 

Připadám si tak bezbraně. Příde mi nefér abych tady byla sama polonahá proto mu začnu svlékat mikynu a triko. Rukama přejíždím po vypracovaném těle. Líbá mě jakoby mě chtěl celou ochutnat. Trochu se mi to nelíbí ale nechci aby to přestal. Tohle jsem už dlouho necítila. Navzdory tomu že nechci přestat přestanu. 

Poodstoupím dva kroky dozadu, sklopím hlavu a čekám jak zareaguje. Už to nevydržím nic neříká. 

,,Promiň já nemůžu.'' povzdechnu si. Udělá dva kroky a přeruší tím tu vzdálenost. 

,,Zlato. To nevadí.'' Vezme mi bradu a naposled mě políbí. Lehnu si na postel a on si lehne vedle mě. Přitulí se ke mě. Cítím jeho teplé tělo, zavřu oči a usnu. 

Joshuv pohled

Nicky mi zaspala na hrudi a mě se nedaří usnout. Přemýšlím nad tím kdy mě konečně dovolí udělat něco víc. Jsem pomalu netrpělivý. Musím se ovládat abych po ní neskočil. Chci aby to chtěla taky i když by mi vůbec nevadilo kdyby to nechtěla. Zkrátka ji CHCI! TAK MOC JI CHCI! 3:49 konečně zaspím. 

Ráno mě probudí divný pocit. Podívám se na Nicky. Pořád spí.  Už to dlouho nevydržím chci ji ochutnat! Tak moc! Mám nutkání ji probudit a vrhnout se na ni. 

Z mých myšlenek mě vytrhnou dveře které otevřel Ted. Má tolik emocí ve tváři. První se tváří zmateně potom překvapeně a nakonec nasraně. Tak ho naseru eště víc. Navlhčím si rty a políbím Nicky. 

Spokojeně se zavrtí a já pravou rukou vjedu pod peřinu. Škodolibě se na něj usměju. Tedovi nezbývá nic jiného než zavřít dveře a držet hubu. Rukou nahmatám její sexy prdelku a jemně ji stisknu. To Nicky probudí. 

Nickyn pohled

Probudí mě něčí ruka na mém zadku. Podívám se na onu ruka a zjistím že patří Joshovi. Zrudnu a odtáhnu se od něj.

,,Tys tu opravdu přespal?'' s pootevřenou pusou si prohlížím jeho odhalené břicho. V ranním světle je eště hezčí. 

,,Ano.'' spokojeně jeho ruka vjede pod peřinu a znovu mi stiskne zadek.

,,Promiň nechci tě nějak vyhánět ale už budeš muset jít aby tě neviděl Ted.'' nejistě promluvím.

,,Jasně. Určitě už mě taky budou hledat.'' Políbí mě na rozloučenou a odejde ven oknem.


Tak tady máme i Joshuv pohled :D Doufám že se líbí :D

Kača*

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat