Probudím se v cizím pokoji. Rozlepím oči a pozorně se rozhlédnu po pokoji. Je stejný jako ten můj akorát je tady menší bordel... Zašmátrám po kapsách abych se podívala na mobil ale nikde ho nenajdu. Rychle vystřelím do sedu, omylem při tom vrazím do Davida, ten jak se tu vzal?
No jo, vždyť jsem včera utíkala před Joshem... Ale zajímá mě proč spím v jedné posteli s Davidem! Shodím ho na zem a on zaskučí bolestí.
,,Co děláš vole..'' zabručí rozespale. ,,Shazuji tě z mojí postele.'' zkřížím si ruce na prsou. ,,Ehhh, to je moje postel.'' uchechtne se. ,,Aha... a proč spíme oba v tvojí posteli?'' nadzvednu jedno obočí.
,,Protože jsem teplý.'' mrkne na mě. ,,Co-co že jsi?!'' vykoktám. ,,No slyšel jsi.'' zalehne zase do postele a otočí se zadkem ke mě. ,,Já s teploušem v jedné posteli nebudu.'' pořádně do něj strčím a on skončí znovu na zemi. Počkat cože? S teploušem? To slovo jsem kde nabrala?
,,Krásná reakce, to se musí uznat.'' ušklíbne se. ,,Ty si vážně myslíš že jsem teplý? Vždyť to ty ses vyhýbal sexy prdelkám, takže sklapni a pusti mě do mojí postele.''
,,Takže nejsi teplý?'' opatrně se zeptám. ,,Ne! Jsem si z tebe dělal prdel. Radši bych se zabil než bych byl teplouš.'' ušklíbne se. ,,A jak to že jsme teda skončili v jedné posteli?'' unaveně se zeptám, začíná mě to nudit, ptám se na to samé pořád dokola. ,,Protože se mi nechtělo spát na zemi.'' rozespale si prohrábne vlasy, které vypadají jako vrabčí hnízdo.
,,Tak já radši půjdu.'' potichu otevřu dveře pokoje a vklouznu do pokoje číslo 17. V pokoji panuje ticho a klid. Popadnu svůj telefon na okně a zhrozím se, teprve je 7 hodin! To znamená že jsem spala jenom 3 hodiny! S mobilem v ruce se sesunu na postel. Odemknu mobil a všimnu si několik zpráv od Natty. Chvíli váhám, mám je rozkliknout, nemám... Ne nechci vědět co je v nich napsané.
Popadnu ručník, nějaké čisté hadry a hygienickou taštičku. Sejdu schody do druhého patra a zamířím k Amy do pokoje. Aniž bych ji vzbudila se vysléknu, schovám věci a pučím její dlouhé tričko které mi sahá skoro až po kolena.
S ručníkem vyjdu na chodbu a zamířím do sprch. Nemůžu se dočkat až se osprchuji! Eště 4 pokoje a jsem u sprch! Jenže to bych nebyla já kdyby se něco nestalo. Z 3. pokoje vyjde Josh. Zrychlí se mi dech, co teď?
,,I mě se to moc líbilo, někdy to zopakujem. Papa.'' Zein zabouchne pokoj. A teď babo raď, jak si mám schovat obličej?! Nebezpečně se přibližuji. Na poslední chvílí si schovám hlavu do dlaní (dělám že jsem si kýchla-jak originální).
,,Hej ty!'' zakřičí na mě Josh. ,,Počkej! Neznáme se? Tak sexy zadek už jsem někde vyděl!'' rychle se zamknu v koupelně a zalezu pod sprchu.
***
Po půl hodinové sprše jsem konečně přestala myslet na Joshe. Pokaždé mi uvízne v hlavě a nejde vyhnat z hlavy. Jak já ho nesnáším! No prosím a už zase na něho myslím... Jsem tak zabraná do svých myšlenek že si ani nevšimnu že jsem vrazila do nějakého kluka.
,,Promiň.'' zvednu svůj ručník ze země. Chystám se odejít ale ten kluk mě chytne za zápěstí. ,,Potřebu...'' nedořeknu to protože zjistím že to je Zein. Tak a teď jsem v prde...!
,,Víš.'' Zein se odmlčí a pustí mě. ,,Co jsi udělala v té restauraci nebylo moc pěkné.'' řekne ublíženě. No jo možná jsem to trošku přehnala ale aspoň pochopil že o něho nemám zájem, doufám!
,,Já jsem nic neudělala, to ten číšník zakopl.'' zalžu. ,,Já jsem viděl tvoji nastavenou nohu...'' zase se odmlčí. ,,Proč jsi to vlastně udělala? Já chtěl být jen milý.'' sklopí hlavu. ,,Smůla, musíš pochopit že moje srdce patří jinému.''
,,Fajn. Tvoje srdce už někomu možná patří ale tvoje tělo ne!'' jakmile to dořekne přitiskne mě na zeď. ,,Pusti mě!'' zařvu na něj. ,,To teda nepustím! Musíš splatit dluh, jednou si mě opařila čajem tak teď budeš nést následky!'' Zein mi uvězní ruky a zabrání mojí noze která měla skončit v jeho rozkroku. To mě tady chce znásilnit?!
Rukou vjede pod volné triko a prohledá každý kout mého těla. ,,Máš tak sexy tělo!'' zavrní mi do ucha. ,,Nech mě!'' zakřičím ale on mi rukou zacpe ústa. Na mém krku ucítím jemné polibky. Jestli mě chce vzrušit tak se mu to daří dobře. Jazykem sjede dolů ke klíční kosti, chvíli si s ní jen tak hraje ale pak sjede eště níž.
Nesmím dovolit aby se mi to líbilo! Vždyť mě tady chce znásilnit! Kousnu ho do ruky a tím uvolním svoje ústa. ,,Pomóc!'' zakřičím do prázdné chodby. ,,Já vím že se ti to líbí tak proč nespolupracuješ?'' ušklíbne se.
Má pravdu... Nicky?! Ty si taková kráva! Víš o tom?! Meleš tady samé kraviny!! ,,Tak to si na omylu! Vůbec se mi to nelíbí! Pomóc!'' zakřičím znovu v naději že mě někdo slyšel. Zein mě okamžitě přisunul dlaň k puse.
,,Pšššt.'' zašklebí se. ,,Buď hodná holka a dej mi co chci.'' přisaje se mi na krk a jeho stisk na mých rukou zesílí.
,,Co-co to tady vy dva děláte?! Okamžitě běžte od sebe!'' hystericky na nás zařve ta stará nepříjemná ženská. Dřív bych ji za ten hysterický hlas zabila ale teď mě zachránila!
,,No tak bude to?! Žádné prasárničky tady trpět nebudu!'' Zein mě pustí a nasraně se na mě podívá. ,,Příště tě nikdo nezachrání!'' zašeptá než odejde. To mi ten den pěkně začíná.
Takže ahooj! Chtěla bych vám moc poděkovat! Tato slátanina co mě napadla má už 1K zhlédnutí! Jen díky vám! Moc děkuji :) Hodně to pro mě znamená a jsem ráda že někoho to baví číst :)
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...