16. Kapitola

1.4K 40 5
                                    

 Rychle spěchám do pokoje abych si mohla vzít věci na sprchování. Otevřou se dveře a v nich se objeví kluci. Ááá... zase se nevysprchuju! Asi se brzo zblázním smrdím jako prase!

,,Ty vole ta černovláska po tobě jede!'' zakřičí snad přes celý hotel Zein. ,,Díky... to vím i bez tebe.'' odbydu ho a protočím oči. Vedle mě si sedne Jeremmy a znechuceně si přičichne.  ,,No fůj smrdíš vole běž se umyt!'' přikáže mi a trochu si odsedne. ,,Teď se mi nechce.'' Jakmile to dořeknu shodím Jeremmyho na zem. 

,,Tak se aspoň navoň de to cítit přes celý pokoj  a nedá se to čuchat!'' hodí mi Ritch PlayBoy. ,,Dík vole.'' Aspoň něco! Divný pocit stříkat si na sebe klučičí sprej. Pěkně voní.

,,No nic, nevím jak vy ale já se du sprchovat.'' Podívá se na mě Ritch jako kdyby jeho pohled spíš říkal: ,,A ty bys měl taky!'' Ostatní kluci něco zahuhňají na souhlas a zvednou se taky. Takže mám prázdný pokoj jen pro sebe. Asi zavolám Natty a všechno jí vyklopím. Myslím že to bude na dlouho...

Když jsem s ní volala byla na mě nasraná potom ale pak hned zvědavá. Zkrátka mě sprdla za to že jsem jí nic neřekla a pořád se vyptávala na Ritchiho. Bylo to strašné vypadalo to jako policejní výslech.

Rozlétnou se dveře a kluci dojdou jenom v ručníku! Opakuju jenom v ručníku! Nevím kam s pohledem... Všichni mají vypracované tělo a já se celá rozpouštím. Oči mi tikají po těch skvělích tělech! Asi jsem umřela a teď jsem v ráji!

,,Co čumíš!'' Zein mě přistihl jak se na něj dívám. Nevím co mám říct proto sáhnu pro mobil a dělám že píšu zprávu. Celá rudá zběsile ťukám do mobilu a doufám že se aspoň oblečou.

,,Au.'' vykřiknu když ucítím pálivé štípání na ruce. Rozhlédnu se a uvidím rozesmáté kluky s ručníky v rukách. ,,Nebreč.'' shazuje mě Zein. Ten zmetek! On mě švihat nebude! Jeremmy a Ritch se na sebe podívají a hned na to mě oba švihnou do ruky. Automaticky se za ni chytnu a snažím se potlačit slzy co se derou ven.

Nicky to zvládneš, nesmíš ukázat že si slabá. Zkouším nahmatat nějaký ručník, abych jim to mohla oplatit. Teď si všimnu ruky která mě začíná fialovět. Tak to posrali! 

Nahmatám v tašce ručník a snažím se je taky švihnout. Jenže když se otočím tak to schytám do zad od Zeina. Jak já ho nesnáším! Ignoruji Ritche a Jeremmyho teď je to jenom mezi mnou a Zeinem! Namotám ručním a vymrštím ho směrem k Zeinovi. Zasáhnu ho přesně do rozkroku. Jejda hups... To mě vážně mrzí... sladká ironie! Vypadá to že se každou chvíli rozbrečí. 

,,Nebreč.'' utrousím a schovám ručník. Nevydržím to a vyprsknu smíchy. Zein leží na podlaze a drží se mezi nohama já myslím že jsem to zvládla na 1! Za chvíli se rozesmějou i Ritch s Jeremmym.

,,Co mu je?'' Ve dveřích se objeví David a jeho pohled zůstane na posmrkujícím Zeinovi. ,,Nic jen Nick ukázal kdo je tu pánem.'' směje se Ritch. Aspoň už ví že si nic nenechám líbit.

***

Je 3:27 klukům trvalo věčnost než zaspali! Pořád se něčemu tlemili. Potichu odejdu z pokoje a mířím do sprch! KONEČNĚ SPRCHA! Pevně svírám svůj ručním a doufám že mě nikdo neuvidí. Dlouhou tmavou chodbou se proplížím ke dveřím a potichu je otevřu. Konečně si můžu sundat tu hnusnou paruku!

Vysleču si své smradlavé oblečení a odložím na parapet malého okna. Jenom v ručníku vklouznu do sprchy a nechám na sebe téct teplou vodu. KONEČNĚ SPRCHA! 

V hlavě si vzpomenu na písničku Lush Life od Zary Larsson a začnu si pobrukovat. Kdybych zpívala tak se všichni hrůzou probudí. 

Proč mám takový pocit že někdo otevřel dveře a vešel dovnitř? Blbost... Kdo by teď byl vzhůru a šel do sprchy? Určitě se mi muselo něco zdát.

Omotám si ručník kolem těla a vyjdu ven. V zrcadle zkoumám svůj obličej a zkouším nahmatat moje oblečení. Když moje ruka nic nenahmatá otočím se. NENÍ TAM! Určitě tady někdo musel byt a sebrat mi oblečení! Já jsem věděla že tady někdo byl! Aspoň že mám ten ručník.

Opatrně vykouknu na chodbu. Doufám že tam nikdo není. Plížím se černou tmou a snažím se dostat co nejrychleji na pokoj. 

Najednou uslyším cvaknutí a po tom následuje ostré světlo! Ztuhnu a otočím se. U vypínače stojí vysmátý kluk s hladovým pohledem. Proč je ten ručník tak krátký?! Mám ho těsně pod zadkem! 

Kluk se pomalu přibližuje a já couvám. Nedokážu se otočit a běžet pryč, musím ho mít pořád na dohledu! Dělám pomalé kroky vzad a po očku pozoruji blížícího kluka. Najednou ucítím jak mě někdo plácne po zadku. Rozhlédnu se a všimnu si že všechny dveře jsou otevřené a v nich jsou zvědaví kluci. 

Holka v krátkem ručníku na podlaží plných kluků není dobré. Všichni na mě čumí div neslintají! A já nevím co mám dělat! Rychle běžím na pokoj 17. Doběhnu k jejich dveřím a zarazím se. Počkat... nemůžu jen tak vběhnout na ten pokoj! Teď jsem holka!

Tohle je konec chodby jsem v pasti, schody jsou na opačné straně. Kluk ke mě příde. ,,Co tady děláš kotě. Vy dole nemáte sprchy?'' usměje se. ,,Eehh...'' nevím co mám odpovědět, je tady tolik kluků!

,,Tys chtěla pánskou společnost viď maličká.'' z otevřených dveří číslo 17 se ozve Zein. NE! Zein Ne! ,,Tu tvojí určitě ne!'' odseknu mu. ,,Co takhle navštívit můj pokoj?'' otevře dveře dokořan.

,,S tebou bych se nikdy nevyspala ani kdyby jsme byli poslední lidi na planetě!'' vyjedu na něj. Dělá se mi ze Zeina špatně! Mimochodem se mu teď všichni smějí. ,,Pozor na pusu!'' procedí mezi zubama. ,,Myslíš moji nebo tu tvoji. To ty tady meleš samé sračky!'' uzemním ho pohledem. Líbí se mi jak ho 'ponižuji!'

,,To je ta holka co ti vlepila tu pořádnou facku že?'' odněkud se vynoří Jeremmy a těmi slovy Zeina eště víc naštve. ,,Haha jo to jsem já a klidně to udělám znovu!'' zamračím se a zkřížím ruce na prsou.

,,Se mnou si nezahrávej!'' procedí mezi zuby a přiblíží se. ,,A co když budu.'' svůdně řeknu tak aby to slyšel jenom on. ,,Tak ti pořádně naplácám.'' je eště blíž, tak že já stojím u zdi a on je na mě nalepený. Dá ruky kolem mojí hlavy a chystá se mě políbit. ,,Teď eště ne!'' vymrštím svoji nohu na jeho rozkrok. Dneska už podruhé. Haha za chvíli ho vykastruju!

,,Kotě chceš oblečení?'' ozve se odněkud a já okamžitě vypadnu od Zeina.  ,,Jo!'' zařvu chodbou protože nevím kdo to řekl. ,,Tak tám ho máš.'' nějaký kluk ukáže na moji pověšenu podprsenku s kalhotkama. 

Přesně ta podprsenka s kterou sem si dělala selfie.  Visí na hřebíku a všichni na ni zírají.

Snowboard lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat