Jakmile jsem se převlekla do mého klučičího převleku zavřela jsem se na pokoji a nacpala do uší sluchátka. Nehybně jsem ležela na posteli a jen tak relaxovala. Se zavřenýma očima jsem přemýšlela co asi teď dělá Natty. Dlouho se mi neozvala ani já jí. Co když na mě zapomněla?
Nicky: Čau Natty žiješ?
Uběhlo 5 minut a žádná odpověď. Nicky uklidni se, třeba má jenom vyplý zvuk. Uběhlo dalších 5 minut a já začala panikařit. Třeba se se mnou už nechce bavit, třeba už si tam našla kamarádku a mě už nepotřebuje a proto na mě nemá čas...
Najednou jsem si připadala opuštěně, tak sama jako nikdy jindy. Je to eště horší, když vím že Natty tam kamarádku opravdu má a velmi si sní rozumí.
Ted: Jak se máš ty kluku ušatej. Ani nenapíše ani nezavoláš, zapomněla si na mě? Zajímá mě jak si zapadla do party 'prasat'.
Když už jsem chtěla hodit mobilem o zeď, tak napsal Ted, můj nejmilejší Tedííík!
Nicky: Zapadla jsem skvěle, ale...
Zaváhám, opravdu chci bráchovi psát, že jsem se zamilovala do jednoho člena z klubu?
Ted: Ale? Šikanuje tě tam někdo? Stačí říct a napíšu Jeffovi ať ho za mě zmlátí. Jak jste se vůbec umístili? Uvidím tě snowboardovat na naší půdě?
Nicky: Nikomu prosim tě nepiš, nikdo mě nešikanuje a vypadá to nadějně asi mě uvidíš jak to vořu u nás :D
Ted: Ok. Neboj já ti pak vyčtu všechny chyby. :D
Zvednou se mi koutky, celý Ted. Proč mě nenapadlo napsat Tedovi dřív?
Ted: A co Josh? Doufám že nepostoupí...
Nicky: Vypadá to že asi jo, eště se neví. Výsledky nám řeknou zítra.
Ted: Tak mi nezapomeň napsat! A jak se ti na závodech líbí?
Nicky: Je to tu super, až na jednu maličkost... Nejsou na pokojích sprchy! A já se musím vždycky plížit aby mě nikdo neviděl... -.- Je to na prd.
Ted: Haha (velký smích) Myslím že z tebe by kluci šíleli kdyby tě viděli jenom v ručníku na chodbě! :D
Nahlas se zasměju. Právě toto se Tede stalo. Radši mu to psát nebudu, měl by o mě až moc velký strach. Myslím že by klidně dojel až sem a dělal mi bodyguarda! On by byl toho schopen..
,,Čemu se tak tlemíš?'' někdo mě chytne za rameno a já leknutím nadskočím. ,,Jednou z tebe dostanu infarkt.'' sundám si sluchátka a podívám se na Zeina. ,,Chtěl si něco?'' zadívám se na jeho ruku která pořád drží moje rameno.
,,Jo, je večeře.'' pustí moje rameno. ,,A co se stalo že pro mě přišel sám Zein osobně?'' ušklíbnu se. ,,Sklapni.'' Zein se usměje a odhalí svůj krásný ďolíček. Počkat co? Krásný? Nicky ty už blouzníš.
,,Já dneska na večeři nepůjdu, nějak nemám hlad.'' ,,Tvoje mínus.'' Zein práskne dveřmi a já se podívám na telefon. Několik zpráv od Teda.
Ted: Ignoruješ mě? V tom mě nemůžeš porazit, jsem větší ignorant.
Ted: Nooo taaak faaajn vyhrálas.
Ted: Můžeš mě prosím přestat ignorovat?
Ted: Byl bych velice rád kdyby jsi mi aspoň odpověděla...
Ted ví jak mě rozesmát, je to ten nejlepšejší brácha na světě! Jsem ráda že ho mám, kdybych ho neměla tak bych si neměla s kým povídat. A navíc bych v tom prázdném baráku brzy zešílela. Někdy si přeji aby jsme si jako rodina udělali nějaký výlet, jen my bez jejich práce... Co pak chci toho moc? Jo počkat měla bych odepsat Tedovi.
Nicky: Soráč, musela jsem odpálkovat jednoho dementa. :D
Příde mi zpráva. Jenže ne od Teda, ale od Natty. Nejistě ji rozkliknu.
Natty: Jééé ahoooj, promiň měla jsem vybitý mobil.
Jo jasně vybitý mobil. Natty ty nikdy nemáš vybitý mobil protože všude taháš svoji power banku. Tak proč mi sakra lžeš?
Nicky: Jak se tam máš?
Natty: Je to tu úplně boží! Včera jsem byla na další pařbě! Musím uznat že oni to tady umí rozjet!
Nicky: Počkat ty si šla na party?
Natty: Jo je to docela zábava! Škoda že tu nejsi se mnou, seznámila bych tě s jednou skvělou holkou, určitě byste si rozuměli.
Tak a dost! Natty to mi děláš naschvál?! Minule když jsem tě přemlouvala ať jdeme na party tak si mě poslala k šípku a teď tvrdíš že je to zábava? A co to má byt jako s tou holkou? Rovnou mi napiš že jsi mě vyměnila!
Vypnu mobil a začnu tiše vzlykat. Schoulím se do klubíčka a zavřu oči.
***
,,Ne, ne, ne, ne!'' zařvu a otevřu oči. Blbé noční můry, nesnáším je! Posadím se a protřu si oči. Mám je zalepené od slz... Podívám se kolik je hodin, teď jen tak nezaspím. Je něco po 4 ráno a já nevím co se sebou. Na mobilu nechci byt kvůli Natty a v pokoji nemám co dělat... Najednou mi nahlas zakručí v břiše. Myslím že žaludek rozhodl co budu dělat, jde se dolů pro jídlo.
Nemotorně vstanu z postele a vydám se ke dveřím. Ani ne po druhém kroku zakopnu o něčí boty. To si tady někdy nemůžou uklidit?! Když trošku zaostřím zjistím že to jsou moje boty... Začnu se studem červenat. Vyjdu ze dveří a neslyšně zavřu.
Líným krokem se procházím tichou, černou chodbou a přemýšlím proč jsem vlastně toto udělala. Proč jsem se převlekla za kluka? Co mě k tomu vedlo... Tolik otázek ale žádná odpověď...
Sejdu schody a ocitnu se v druhém patře. V černé chodbě uslyším hlasy, schovám se za sloup a doufám že mě nikdo neuvidí. ,,Ty vole, dal bych si druhé kolo.'' Zasměje se Leo. ,,Já bych si zase dal trojku s těma kočičkama.'' řekne Josh. No ty vole! Jak jsem s nim mohla chodit?! Chce se mi z něho zvracet! ,,To my všichni brácho.'' ušklíbne se Leo. Kluci jsou jen nadržené prasata!
,,A co ta tvoje?'' ,,Kdo, myslíš Nicky?'' Hlasy se zastaví těsně před mojí schovkou. ,,Jo ta. Vypadala dost sexy s tou bych si dal říct.'' ušklíbne se Leo. Zaskočí mi moje vlastní sliny. Jen ta představa, že bych s ním něco měla je odporná!
,,Na to zapomeň ta je moje! Jakmile dojedem-'' pohnu se a drbnu do světla na zdi. Tak a teď jsem v prdeli! Musím rychle zmizet! Tohle neskončí dobře! Okamžitě vystřelím po schodech nahoru a ze zadu uslyším vrčení Joshe. ,,Zase ty?! Ty jsi nás odposlouchával! Jen počkej ty kreténe! Já si tě podám!''
Eště že Josh zakopl o schod jinak by mě zmlátili. Už jsem se blížila k našemu pokoji když mě zastavil Daviduv hlas. ,,Nicku co tady-'' nedořekl to protože jsem mu vletěla do pokoje. ,,Zavři a nečum tak blbě.'' vyjela jsem na něj. Co to se mnou je? Poslední dobou jsem fakt na všechny nepříjemná.
,,Spokojený?'' David práskne s dveřmi, divím se že to nevzbudilo Jackoba a Billa. David si všimne mého výrazu a mávne rukou. ,,Bill má špunty do uší a Jake tvrdě chrápe.'' sedne si na postel. ,,A proč nespíš ty?'' zeptám se nechápavě. ,,Neslyšíš jak zařezává?'' unaveně ukáže na Jackoba.
,,Ale lepší otázka by byla co tady děláš spíš ty.''
Taak po dlouhé době jsem zase něco spatlala dohromady :D snad se bude líbit.
Kača*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...