Dojdu k balkónu a on tam opravdu stojí! A zase jenom v mikině! tentokrát ho zahřívat nebudu ať klidně zmrzne! Otevřu balkon a on vklouzne dovnitř.
,,Ahoj...'' začne. Já jen zkřížím ruce na prsou a hodlám ignorovat všechny ty jeho omluvné řeči.
,,Moc mě to mrzí.'' Popojde ke mě blíž a chystá se mě obejmout. To jako jenom tahle slova mě mají přesvědčit abych mu odpustila? To co řekl o mém bráchovi nebo o mě. Dobře nebylo to tak strašné ale dotklo se mě to.
Vyhnu se objetí. ,,Ale lásko já to tak nemyslel. Prostě jsem se jen vytahoval. Neměl jsem tak o tobě mluvit. Promiň.'' Zatváří se zdrceně. Nedokážu se na něj takhle dívat. Ode dne kdy se mnou začal flirtovat tak jsem se necítila sama ale teď si bez něho připadám tak opuštěně.
Klekne si na kolena a skloní hlavu. ,,Nedokážu bez tebe žít. Miluju tě.'' Trochu silná slova. Asi to myslí vážně...
Joshuv pohled
Nicky dojde ke mě a pohladí mě po vlasech. Obejmu ji a zvednu do vzduchu. Ach ta naivní Nicky. Vzala moje slaďoučké kecy vážně. Položím ji zpátky na zem a políbím ji.
,,Chyběla si mi. Tak moc.'' plácnu nějakou sladkou sračku. Neměla by lidem takhle důvěřovat obzvlášť mě.
,,Ty mě taky.'' zašeptá mi do vlasů.
Přitisknu si Nicky eště blíž. Dneska to vypadá nadějně, dneska by mi mohla KONEČNĚ dat! Sundám si mikinu a hodím ji někam po pokoji.
,,Nicky...Jsi tak krásná.''
Nickyn pohled
Když se Josh přiblíží tluče mi srdce jak o závod. Nevím co teď se stane nevím co od něj mám teď čekat. Chci aby odešel ale nemám sílu ho vyhnat. Jsem vždycky tak slabá v jeho blízkosti.
Pomalu mě začne líbat na krk. Je mi to celkem příjemné, ale potom mě přitlačí ke zdi a já se nemůžu ani hnout.
,,Nech mě!'' Nevím co mám dělat. Je jako v tranzu a nemůže přestat. Jednou rukou mi drží ruce nahoře a druhou jezdí po mém těle.
,,Joshi! Mě se to nelíbí!'' špitnu, ale on mě nevnímá a začne mi rozepínat zip u riflí.
,,Sakra Joshi! Nech toho!'' Vezme mě do náruče a shodí na postel.
,,Kurva Joshi!'' Zařvu. On mi jen zacpe ústa a pokračuje. Podařilo se mu už ze mě strhnout rifle.
,,Nicky si v pohodě?'' objeví se Ted ve dveřích. Okamžitě uvidí Joshe a můj ztrápený výraz, Ted rychle ze mě shodí Joshe a já se schovám za něj.
,,Ty nadržené hovado! Okamžitě vypadni! Hned!'' Ted zařve na Joshe. Začnu potahovat, nechci se rozbrečet. Josh si vezme ze země mikinu. Škodolibě se zasměje a odejde pryč.
Tak teď už jen nepotahuju teď už přímo brečím. Teče mi vodopád slz a já nevím jak to zastavit. Ted si sedne vedle mě a já mu brečím na rameni.
,,Šššš to bude dobrý.'' uklidňuje mě. Chci přestat brečet ale nejde to! Když si pomyslím kam to mohlo zajít tak se rozbrečím eště víc.
Asi po půl hodině jsem se uklidnila. Teď ležím na posteli a poslouchám písničky.
Uživatel Nick Hilton vám poslal žádost o přátelství.
Co jaký Nick? Přijmu žádost a hned mi pošle zprávu.
Nick: Ahoj Nicky doufám že jsem tě moc nevylekal. Založil jsem ti falešný účet. Kluci už se ptali jak se jmenuješ na fb tak jsem rychle něco vymyslel zbytek už nechám na tobě. Přidej si Ritchiho Corsta pak ti pomůže najít ostatní :) Jo a abych nezapomněl tak za 3 dny odjíždíme na první závody. Sraz u Čajovny v 6 ráno. Už se těším jak to díky tobě vyhrajeme. :) Tonny.
Aha takže Tonny mi už zařídil i falešný účet. No aspoň nemusím vymýšlet přijmení. Tak teď bych si nejspíš měla přidat kluky.
Najdu Ritchiho Corsta na profilovce má snowboard. Jo tak tohle bude nejspíš on. Odešlu mu žádost a on ji do 5 minut přijme. Ozve se cinknutí na messengeru.
Ritchi: Čau brácho kam jsi zmizel v tom baru? :D
Nick: Musel jsem... něco zařídit.
Ritchi: Aha :D počky
Na co mám čekat? Zachvíli zase zacinká messenger.
MISTŘI 2K17
Jeremmy: Tak takhle se jmenuješ. Zkoušel jsem všechno možné ale nenašel jsem tě :D
Zein: Ty vole včera jsem skoro sbalil jednu buchtu u baru! :D
Bill: Zdar Nicku
Ritchi: konečně jsme všichni :D
Všechny tyto zprávy se odešlou zároveň nestihnu odepisovat. A musím si zvyknout že píšu jako kluk. Pořád to cinká asi se z toho zcvoknu.
David: Zeine skoro jsi ju měl teda dokud ti nedala pořádnou facku! Viděl jsem jak jsi se málem rozbrečel! :D
Zein: To není pravda!! Jen jsem se lekl!
Ritchi: To je snad první holka co tě odmítla :D
Nick: Taky jsem viděl jak ti vrazila, měl jsi tam pořádný červený obtisk :D
Zein: Aspoň jsem se o někoho pokoušel narozdíl od tebe!
Tak teď mě setřel. Eště chvíli si s nima píšu o nějakých kravinách a pak usnu.
Další díl je na světě... :) Trochu o ničem já vím... :D
Kača* a Ráďa*
ČTEŠ
Snowboard life
RomanceNicky Hill je snowboardistka, které zruší dívčí klub a do klučičího ji nepustí. Převleče se za kluka a díky tomu pronikne do klučičího klubu. Za nedlouho pojedou na mistrovství, které díky ní vyhrají. Než se to však stane zamiluje se do jednoho člen...