34 • Yeryüzü ve Gökyüzü

9.9K 1.4K 254
                                    

Multimedya: Darian Bertram

Keyifli Okumalar...

⭐🌟

"Darian Bertram..." dedim. "Benim babam öyle mi?"

"Aynen öyle." dedi Bryton.

"Benim babam bir kurt adamdı." dedim gözlerimi kısarak. "Yani şimdiye kadar çoktan ölmüştür. Bu saçma yalanının nedenini merak ediyorum."

"Peki sana onun da ölümsüz olduğunu söylesem."

"Kurt adamlar ölümlü yaratıklardır ve ben hala senin nereye varmaya çalıştığını anlamış değilim."

"Öyleler." diye kabullendi. "Ama bu bir büyüyle değişebilir."

Söylediği şeyler bir an beni şoka uğrattı. "Nasıl? Yani isteyen her kurt adam bir cadı bulup ölümsüz olabilir mi?"

Söylediğim şey üzerine neşeli bir kahkaha attı. "Elbette ki hayır." dedi hala gülerken. "Bunun için ölümsüz bir beden ve güçlü bir cadı gerekiyor. Yine de bu çok güçlü bir büyü ve cadıyı öldürebilir. Yani aklı olan hiçbir cadı böyle bir şeye kalkışmaz ama Darian söz konusu olduğunda Ariana'nın pek mantıklı davrandığı söylenemez."

Bir cümlesine öylesine takılmıştım ki söylediği diğer şeyleri zorlukla idrak edebildim.

Ölümsüz bir ruh... Tanrım! Düşündüğüm şey olamazdı.

"Annem..." diye mırıldandığımda, "Evet." dedi Bryton. "Ariana annenin ölümsüzlüğünü baban için istedi."

"Bunu kabul etmiş olamaz." diye öfkelenerek karşı çıktım.

"Bilmiyordu."

Bu beni rahatlatmalı mıydı bilmiyorum ama içimi daha fazla öfkeyle doldurduğu kesindi. "Peki." dedim tekrar kıpırdanmayı deneyerek ama yine başarısız oldum. "O cadı annemin ölümsüzlüğünü babam için istediyse nasıl bu zamana kadar hayatta kalabildi."

Bıkkın bir nefes aldı. "Ariana sıradan bir cadı değil. Oldukça güçlü bir cadı soyundan geliyor ve o istemedikçe yaşlanmamanın bir yolunu da bulur."

Tekrar bana doğru eğildiğinde, "Şimdi de sen benim soruma cevap ver." dedi ve tekrar avucunu açıp yüzüğü gösterdi. "Kimden?"

"Kimseden." dedim duraksamadan. "Argentum'da bir insan dükkanından aldım."

Ela gözleri kısıldı ve yüzümü taradı. Belli ki doğru söyleyip söylemediğimi anlamaya çalışıyordu. Neyse ki kapı aralanıp Ariana içeri girdiğinde beni de bu karmaşadan kurtardı.

Cadıya öfkeyle bakarken Bryton başını ona doğru çevirdi ve, "Buldunuz mu?" diye sordu.

"Evet." dedi Ariana. "Birazdan burada olur."

"Söylesene Bryton. Bu ne işine yarayacak?" dediğimde başını bana doğru çevirdi. "Yani diyelim ki ben söylediğin gibi kurt ve vampir karışımı garip bir yaratığım ve sen de bunu ortaya çıkardın. Ya sonra?"

"Sonrası ikimiz için yeni bir dünyaya açılıyor." dedi dudakları yana kıvrılırken.

"Seninle evlenmemi es geçsen bile -ki bu oldukça ütopik bir düşünce- benim sana ne yararım dokunacak? Kurt tarafım aktif olunca gözlerimden lazer falan mı çıkaracağım?"

"Sen..." dedi bana doğru eğilerek. "İçinde nasıl bir güç taşıdığını bilmiyorsun? Kanın mucizevi bir güce sahip..."

"Ve sen de kanımı istiyorsun."

MEZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin