50 • Hiç Uğruna

10.2K 1.3K 245
                                    

Multimedya: Skillet - Falling Inside The Black

Keyifli Okumalar...

Darian ellerini saçlarından öfkeyle geçirirken, "Yapmamalıydık," diye bağırdı. "Göz göre göre onun hayatını tehlikeye attık."

"Ona aşık," dedi Julian. "İsteseniz de onu vazgeçiremezdiniz."

"Hepsi boş yere," dedi Darian. "Bu lanet olası yüzünden diğer evladım da şimdi tehlikede."

"Sirena güçlüdür." dedim onu rahatlatmaya çalışarak. "Başaracaktır."

Darian'ın elindeki taş bir kez daha parladığında zindan tamamen silindi ve birden kendimizi yemyeşil bir ormanda bulduk. Hepimiz etrafımıza bakarken bir süre sonra Darian'ın kısık ve acı dolu sesini duyduk.

"Burayı biliyorum."

Gözleri bir noktaya kilitlendiğinde bizde oraya döndük, iki siluet görünüyordu ama net değillerdi. Dikkatle baksak da ne olduğunu anlayamadık. O an Sirena'nın sesini duydum.

'Zihninde anlam vermediğim bir koruma var.'

"Ne demek bu?" dedim beni duyacağını bilerek.

"Ne?" Julian gözlerini bana çevirdiğinde ona Darian cevap verdi.

"Sirena ile konuşuyor." Onunda Sirena'yı duyduğunu anlamıştım. "Kendisi direniyor olmalı."

'Hayır,' dedi Sirena. 'Bu büyü!"

"Büyü mü?" dedik Darian'la aynı anda. Julian ise anlamaya çalışır gibi bize bakıyordu.

'Bozmaya çalışıyorum. Sanırım biri anılarıyla oynamış ve kıramaması için bir koruma duvarı inşa etmiş.'

"Anlamıyorum," dedim siluetlere bakarak. "Kim neden böyle bir şey yapsın ki?"

"Neler oluyor?" dedi Julian ama siluetler belirginleşmeye başlayınca o da birden sus pus oldu.

'Büyüyü bozdum!' dedi Sirena keyifle.

İki siluet belirginleşti, biri Tony'ydi. Diğeri ise ona benzeyen görüntüsüyle belli ki kardeşi Brandon'dı. Gözleri tıpkı onu gibi yeşildi. Kısa saçları Tony'nin uzun saçlarına zıt olsa da aynı renkti. Boyları ve vücut yapıları bile hemen hemen aynıydı. Tony'nin bir yöne doğru bakan gözlerinde acı olsa da Brandon'ın ifadesi fazlasıyla keyifliydi. Tony'nin bakışlarını takip ettim. Bir kaç metre ilerilerinde... annem yerde kanlar içinde yatıyordu.

"Kate!" dedi Darian acı bir bağırışla ve sanki olanları değiştirebilecekmiş gibi onlara doğru koştu. Biz de peşinden koşarken Darian çoktan annemin yanına eğilmişti. Ona, kucaklayacakmış gibi ellerini uzatsada, elleri bir hayalin içinde dalgalandı. "Kate!" Gözleri çoktan dolmuş ve gözyaşları gür sakallarına ilerlemişti.

Benimde gözlerim dolarken Julian kollarını bedenime sardı ve destek olmak ister gibi elleri sırtımda dolaştı. Tony'nin sesi o an bizi buldu.

"Bunu nasıl yaptın? Nasıl, kahrolası?!"

Brandon öfkeli bir kahkaha attı ve, "Sana onu bulacağımı söylemiştim," dedi.

"Ondan uzak dur dedim sana, seni sevmiyordu. Lanet olsun Brandon! Kadın bir bebek bekliyordu."

"İğrenç bir varlığın piçi, ikisi de ölmeyi hak etmişti ve sen, onun izini bana kaybettirerek kardeşine büyük yanlış yaptın Anthony!"

MEZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin