1.

228 13 7
                                    

19- letna Anabella, ki je bila po značaju tiho, delavno pa tudi pametno in prelepo dekle, je izhajala iz dobre plemiške družine. Vendar, je oče hazardiral in zaigral večino premoženja. Ko je Anabella za to zvedela, mu je prepovedala nadaljno igranje. Oče je to upošteval in se bolj posvetil družini. Družina je bila srečna, dokler Tom Halley ni zbolel za tifusom in umrl pred 3 meseci. To je bilo za družino moreče obdobje. Bella, kakor so jo klicali domači, pa je prevzela skrb za družino in račune, to je pomenilo mater Frederico, brata 14-letnega Charlesa in 13- letnega Roberta, 4- letni dvojčici Angelo in Analee, posesti kolikor jih še je ostalo in podnajemnike, hvalabogu se jim še ni poznala finančna stiska pa se bo zelo kmalo pokazalo, če ne bo kaj ukrepala. V tem času je Bella pregledovala zemljiške knjige in opazila, da so njihova polja zelo dobre kakovosti. Začela je razmišljati, če bi izbrala dobro izbiro poljščin in ladijskega prevoznika, ki bi bil pripravljen za majhno ceno prepeljati čimveč izdelkov za Vzhodnoindijsko družbo, ki je kupovala pridelke za astronomsko ceno, bi veliko bolj izboljšala njihovo finančno stanje. Nato je zaslišala hrup s vhodnih vrat, njena družina se je vrnila domov s sprehoda po Hyde Parka, ki je bil najbolj moden park v Londunu, saj se je tam zbirala vsa londonska smetana. Zaprla je knjige in se odpravila po stopnicah navzdol, da bi pozdravila domače » Živjo, kako ste se imeli na sprehodu?« In se smehljala, ko je opazila zmešnjavo v veži, saj je mladina govorila vsepoprek. » Dolgčas je bilo« sta odvrnila hkrati Charob(Charles in Robert) in oddala suknjiče strežaju Tobbu. Vedela je, da to ni res, saj je listje ležalo na dvojčicah, to je pomenilo, da so se igrali skrivalnice. Dvojčici sta od navdušenja skakali po zraku in Angela je rekla: »To ni res Charob!« »Zakaj lažeta, to ni prav! Analea za njo.« Mama je pomagala se sleči dvojčicoma in pogledala dvojčici tako, da sta odsekano utihnili. Bella je šla k mami: »Mama kako pa ti?«, » Ljuba moja Bella pa dobro sem, ne skrbi zame.« in se ji prvič po dolgem času nasmehnila. Bella se je samo spraševala od kod dobra volja pri mami, saj je še po 3 mesecih jokala za očetom, ki se je v zadnjih mesecih spremenil v ljubečega in odgovornega moža in očeta. Fanta sta se šla okrepčat in preobleč za boksarski klub Jameson. Mama je zaklicala deklicama: »Srčici, pojdita v svojo sobo in se pripravita za kopel in skupaj razmislita, katero zgodbico bi radi slišali prav?« Deklici sta pokimali in stekli v svojo sobo. Bella je občudovala mamo, kako je bila tako ljubeča do svojih otrok pa obenem stroga. Nato se je mama obrnila k njej » Bella, nekaj ti moram povedati, pridi z menoj v delovno sobo« Bella je šla za njo in zaprla vrata. Frederica se je usedla na divan in z roko povabila Bello, naj se ji pridruži. Nato je počasi začela: Anabella, saj vem, da ne maraš družabnih dogodkov, ampak nimaš druge izbire kot da si najdeš dobrega bogatega moža in tudi ne želim, da sama prevzameš odgovornost svojega očeta.«, » Mama, zame ni možnosti, saj sem brez dote, vendar sem zadovoljna, da skrbim za vas in našla sem res dobro rešitev, kako bi izboljšala naše finančno stanje .« Mama je premišljevala in pokimala »No dragica, glej dam ti 2 meseca, da ta načrt uresničiš in na družabne prireditve pojdi, kadar boš želela, in še to, zelo sem ponosna nate« Bella je hvaležna, da jo mama razume in jo objela. Ta pogovor ji je dal novo moč. Po tem pogovoru se je popoldan prevesil v noč in ona je že mela načrt, kako bi prepričala ladijskega prevoznika, ki se je imenoval lord Wycliffe, ki je bil znan po tem, da drži besedo. Samo težava je bila ta, da se je lord Wycliffe za posle zmenil z moškimi ne pa z ženskami. Škoda, ampak ni se vdala, domislila se je namreč, da bi se preoblekla v hlapca in se dogovarjala namesto g. Halleya. Preden so se domači odpravili spat jih je poljubila in zaželela lahko noč. Nato je počakala, da so vsi zaspali vred s Tobbom, ki je ugasnil vse luči v hiši. Ko je ura odbila 11 zvečer, se je odpravila iz hiše preoblečena v hlapca proti pristanišču, kjer je bil bar Pujs, nič kaj prisrčno ime, ampak tam se je udeleževal poslov lord Wycliffe...

Prva ljubezenWhere stories live. Discover now