LORD WYCLIFFE
Čeprav je imel lord pokončno držo, je v njegovih očeh videl obup. Še nikoli ga ni videl takega, celo ob pokojnem lordovem pogrebu ne. Vedel je, kaj bo mladi lord storil. Ne bo se vdal, vztrajal bo dokler ne dobi nazaj njihove bodoče gospodarice. Kmalu ga je poklical. »Bald?«. Stopil je bliže » Želite lord?«. » Pojdi in skliči može, da se bo začelo iskanje«. James je pokimal in ga že ni bilo več ob njem. David ni vedel koliko časa bo trajalo iskanje ali do kam bodo potovali. Vseeno mu je bilo, ampak važno mu je bilo to, da jih bodo našli. Pa čeprav bo to zlepa ali zgrda. Še posebej ona se mu ne bo izmuznila. Ne, ravno ko jo je našel. Komaj je čakal, da jo zopet čuti ob sebi. Da čuti njeno mehkobo. In pa njen melodičen glas in oči, iz katerih je sijala prijaznost pa tudi ljubezen.. Pa tako se je trudila, da bi ga odvrnila od sebe, a ji ni uspelo. Nasmehnil se je. Njene oči in telo sta jo izdajala. Pa tudi usta, ko je govorila v spanju. Nenavadno, ampak to ga ni motilo, celo zdelo se mu je prisrčno. Te dni odkar je ni, je moral priznati, da je postal spet, če ne še bolj mračen. Tega je pa kriva samo ona. No, saj se mu bo kmalu pridružila, tako da bi se lahko potrudil biti boljše volje, saj je tak ne bo zapeljal v zanko. Takoj, ko se bo vrnila, se bo poročil z njo. Vedel se je, da se bo upirala, a je imel že pripravljen načrt, tako da ga ni glede tega prav nič skrbelo.
YOU ARE READING
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu