Povedala sem mu absolutno resnico, nič zamolčala, nič dodala. Na koncu začutim presenetljivo olajšanje, ampak nočem, da bi me pomiloval. » Vi ste res posebna ženska, prav občudujem vas«. Sunkovito dvignem glavo in se zazrem vanj, saj nisem mogla verjeti, kar sem slišala. Tega res nisem pričakovala » Storila sem vse, kar sem lahko«. » Še dobro« odvrne z odločnim glasom nazaj. » Zakaj tako mislite?« sem zmedena. » Ker sem te tako hitreje našel« navihano odgovori. » Našel? Ne razumem vas.....«. Z mislimi nato odplavam daleč stran, ko začnem razmišljati o sestricah, bratih in materi, ki jih že dolgo časa nisem videla ne slišala.......Nenadoma mi te misli prekinejo njegove ustnice na mojih..... » Ker si moja«. Skušam ga ustaviti, a me njegove ustnice hipnotizirajo. Njegove ustnice nadaljujejo pot navzdol po mojem vratu in se ustavi pri prsih, ko z jezikom....
Z mislimi nato odplavam daleč stran, ko začnem razmišljati o sestricah, bratih in materi, ki jih že dolgo časa nisem videla ne slišala.......Nenadoma mi te misli prekinejo njegove ustnice na mojih..... » Ker si moja«. Skušam ga ustaviti, a me njegove ustnice hipnotizirajo. Njegove ustnice nadaljujejo pot navzdol po mojem vratu in se ustavi pri prsih, ko z jezikom naprej podraži eno in nato drugo bradavičko, dokler nista otrdeli. Njegov jezik jo je čisto obnorel. Ko ji je bilo preveč sladkega mučenja, ga je zgrabila za lase in ga začela vleči zanje. Končno je vzel bradavičko v usta in počutila se je kot bi jo oplazila vroča strela. V tihi zahtevi se je izbočila proti njemu. Začel je sesljati. V trebuhu je začutil topel vozel, ki pa je bil nasprotje vozlu bolečine. Tedaj se je zavedla, kaj počneta » Nehaj«. Njegova glava se počasi dviga in zapuščča sled z drobnimi poljubi » Ali ne uživaš?«. Nasmehnem se v njegove oči » Uživam, vendar ne želim biti vaša ljubica«. David se mi ob tem nasmehne in začne poljubljati konice prstov, ne vem zakaj a me me to vzburi » Saj ne boš«. Vsa vesela, ker me je s tem neverjetno pomiril, saj nikakor nisem vedela, kaj namerava storiti z menoj, ga kratko poljubim na usta. Kar ga pripravi, da se zasmeje » Kaj pa je bilo to?«. Skomignem z rameni in mu zamolčim pravi razlog » Kar tako sem te poljubila«. Nato me spet povleče tesno k sebi in me navihano pogledal» No, nisem bil zadovoljen. Bi poskusila še enkrat?«. Malo sem obotavljala, ko je prevladala želja, da bi spet začutila njegove močne, okusne ustnice. Tokrat sem mu podarila dolg nežen poljub, nato sem se nameravala umakniti, ko me zaustavi njegova roka na mojem vratu. Potem je David vdihnil ob njena usta in počasi okrepil njen prijem na vratu. Ker jo je začela peči koža, je odprla usta, da bi mu ukazala, naj jo spusti. Ko pa je njegov jezik prodrl v njena usta in se dotaknil njenega, se je ta ukaz popolnoma izgubil v njenih zmedenih misli. Prijetno jo je spreletelo po celem telesu. Led v njeni notranjosti se je začel topiti.
WYCLIFFE
Takoj, ko je razprla ustnice je David popustil prijem na njenem tilniku. S palcem ji je umirjeno risal kroge kroge po koži na vratu. Bil je odločen, da jo bo premagal in ko se je pomaknila bliže ter položila roke na vsako stran njegovega obraza, je vse kazalu, da mu uspeva. Njen nežni vzdih užitka se je pomešal z njegovim renčanjem potrebe. Nežno jo je napadal naprej. Poljub je bil dolg, trd, prekleto odločen. Njegove ustnice so se znova in znova oklepale njenih, medtem ko je njegov jezik razpihoval ogenj v njej. Poljub je trajal celo večnost. Ker je bila nevedna in ni poznala teh novih občutkov, ni bilo treba veliko, da se je popolnoma znebila sramežljivosti in se mu nehala upirati. Skušal je krotiti svojo živalsko strast, a ko so mu njeni prsti zdrseli skozi vlažne lase in je začutil čutno božanje, lahno kot peresce, je v njem vzplamentel požar.
ESTÁS LEYENDO
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu