Začele so mi teči solze » Mati, zakaj mi to govorite, saj boste kmalu ozdraveli«. Nato je s komaj slišnim glasom, da sem se morala skloniti k njej, nadaljevala »Pojdi k njemu, videla sem, da ti je naklonjen. Wycliffe bo dobro poskrbel zate. Iz srca želim, da bi bila resnično srečna z njim«. Od solz nisem več videla materinih potez. » Otrokom reci, da jih ima mamica neizmerno rada in da želim, naj se me spominjajo po veselih stvareh«. Nato je zajela poslednji dih in odšla na boljše. Bella je glasno planila v jok in v obupu objela materino negibno telo.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
WYCLIFFE
Pravkar so prestopili mejo Škotske. Bil je izmučen, lačen in umazan. A še vedno ga je mučila in gnala želja po njej. Pred enim tednom je končno prišel tisti kočijaž nazaj in povedal, da je kočijo vozil od Londona do večjega mesta na Škotskem, a blizu meje. Potem ni čudno, da je niso našli v Angliji. Niti pomislil ni, da bi pobegnila tako daleč na Škotsko. Saj je prav dobro vedel kakšno je njihovo finančno stanje, ker je to preveril preko zvez. Finance niso kazale prav nič dobrega stanja, s toliko denarja bi preživeli le kašne pol leta in dvomil je, da bi razsipali s takim zneskom ali da bi si privoščili potovanje v neznano. Mislil je napačno. Glavno, da jo bo kmalu imel v svojih rokah. Z malo sreče jo bodo našli že v enem do dveh tednih.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ANABELLA
Krik žalosti je priklical ostale, da so prišli v mamino sobo. Našli so jo, kako z nežnostjo drži pokojno mamo. Brata sta takoj razumela za kaj gre, kajti grenkoba jima je legla na oči. Trudila sta se, da se jima oči ne bi solzile, saj tudi onadva imela izredno rada mater.....Deklici pa nista vedeli zakaj tako turobno vzdušje, saj sta z očmi begali od enga odraslega do drugega. Anabella je, ko je videla, da so ostali vstopili v sobo, rekla le » Ni je več«. Ko je izrekla te besede, si je s prosto roko obrisala solze z obraza in nakazala » Lahko se v miru poslovite. Vendar bi prosila, da najprej prideta sem Angela in Analea. Pridita k meni«. Pristopili sta k njej. Preden bi pa Anabella lahko karkoli rekla, je Analea že postavila vprašanje »Ali se bo mamica kmalu zbudila?«. Z široko odprtimi očmi sta jo gledali. Anabella se je trudila zadržati nov naval solz, saj ji je bilo žal za mali sestrici, ki sta prezgodaj izgubili mater. Poskušala jima je razložiti na način primeren za njuna leta» Še nekaj časa ne, saj je odšla na lepše«. Tedaj pa je Analea vprašala » Na lepše.....kam pa?«. Vsako posebej je prijela za roko »Odšla je v nebesa, kjer jo čuvajo angelčki«. Angela na to odgovori » Pogrešala jo bom«. Bella prikima » Vem ljubica tudi jaz jo bom«. Analea s skrbjo pogleda mami » Ali mamica ve, da jo imam rada? Včeraj sem ji to pozabila povedati«. Starejša sestra jo je takoj pomirila » Dragica, saj je videla in čutila tvojo ljubezen z objemčki, ki pa jih ni bilo ravno malo kaj?.« Obrnila sem se tako, da sta me obe lahko gledali » Ampak nikoli ne pozabita, da vaju ima mamica še vedno rada in da nas spremlja iz nebes«.
YOU ARE READING
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu