Tam plačamo vožnjo in čakamo, dokler ne prispe prevoz. Na srečo pripelje že čez pol ure. Poleg nas, se bodo peljale še 3 ženske. Preden voznik spelje, ne namenim niti pogleda domačemu mestu, saj bi tako dokončno spoznala, kaj zapuščam. Med vožnjo mati hitro pade v klepet z ženskami, jaz pa zabavam brata in sestri. A kljub temu mi lord nikakor ne gre iz glave. Tam plačamo vožnjo in čakamo, dokler ne prispe prevoz. Na srečo pripelje že čez pol ure. Poleg nas, se bodo peljale še 3 ženske. Preden voznik spelje, ne namenim niti pogleda domačemu mestu, saj bi tako dokončno spoznala, kaj zapuščam. Med vožnjo mati hitro pade v klepet z ženskami, jaz pa zabavam brata in sestri. A kljub temu mi lord nikakor ne gre iz glave.
LORD WYCLIFFE
Pa je med sestankom z gospodom Smithom premišljeval, kako bo zasnubil Anabello. Zdaj je zatrdno vedel, da mora in bo postala njegova žena. Take ženske ni našel, nikjer kjer je iskal. Čeprav mu ni povedala, da ga tudi ona ljubi, je to vsekakor slišal, ko je v spanju govorila o njem s tako čustvenostjo in to je videl tudi v njenih očeh. Zanj je bila popolna v vseh pogledih. Njegova draga Anabella je prijazna, ljubeča, omikana, zna ravnati z njegovo služinčadjo, prelepa, predvsem pa strastna. Ona je bila zanj kot svetloba, ki je osvetlila njegovo enolično in pusto bživljenje človeka, ki se še vedno trudi biti najboljši. Osrečevala je vse okrog sebe, najbolj bi pogrešal njen smeh, ki se mu ne moreš upreti. Užival je tudi v njunih prepirih Ko je spoznal, da ne more brez nje, si je zastavil cilj, da jo bo vsak dan osrečeval, saj si to zasluži. » Oprostite, Wycliffe, kaj menite o moji ideji?«. Breizrazni pogled je preusmeril h gospodu » Menim, da je izvrstna. Možakat je skoraj padel s stola, tako je bil živčen. » S-ste prepričani, sir?«. Da bi omilill napeto ozračje, mu je podal roko » Bolj ne bi mogel biti, tako zdaj se pa moram odpraviti naprej.«. Ko je izstopil iz uradne stavbe, se je namenil proti pristanišču, da poizve kaj za vraga, je povzročilo nenaden trk ladje Hero. Trk naj bi povročila sosednja ladja, ki je nameravala samo obrniti na bok in je ponesreči zadela kljun njegove ladje. Po 4h dela, se je končno vrnil nazaj v hotel. Še preden je odprl vrata, ga je obšla slaba slutnja. Hitreje je stopil noter in jog klical. Vendar ni bilo nobenega odgovora. Spraševal se je, kako je pobegnila, saj ni mogla, saj je vse dobro zaklenil. Odgovor je videl na hodniku na mizi, kjer je stala pozabljena sobaričina krpa.
ESTÁS LEYENDO
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu