Rajši sem nadaljeval »Zakaj za vraga si pobegnila?«.Tokrat vidim, da postane vsa živčna » Pa zato«. Sklepam, da z navadnim zasliševanjem ne bom prišel daleč, zato poskusim z drugim pristopom. Vstanem iz stola in se podam k njej, ona pa se poskuša izmuzniti izven mojega dosega in ko se ji čedalje bolj bližam , se ona čedalje bolj pomika k steni, dokler ne začuti stene za sabo in zagleda mene tik pred sabo, ko nato naslonim roke na steno na vsako stran njene glave »Tega ne bom trpel, jasno? Povedala mi boš VSE, če ne boš, te bo doletela kazen« Kazen je sladka.....Gospodičnica se trudi ne kazati strahu in ji kar dobro uspeva »To se vas prav nič ne tiče« zabrusi nazaj, glas mi je od nekod znan.... » Ooo še kako se me, če ste prišli na mojo ladjo, verjetno potrebujete pomoč, MOJO« pametno odgovorim, če je morda pozabila na to. » Očitno sem prišla na napačno mesto« postane vsa jezikava in v očeh ji svetlikajo strele. Nenadoma se na ladji zelo močno zatrese, sunek je bil preveč za gospodično, saj se je z glavo močno udarila v steno in v trenutku je postala nezavestna. Še sreča, da sem se naslanjal na steno, saj bi se drugače v hipu prevrnil in s tem ne bi mogel pomagati gospodični. Previdno sem jo odnesel na rokah do kabine, ravno ko iz nasprotne smeri priteče Kim » Nesreča je bila gospod!« je jedrnat. » Kim, to me v tem trenutku ne zanima! Pokliči zdravnika in ga in ga takoj usmeri v moj hotel, jasno!«. Hitro grem iz podpalubja na plano v mestni živžav, nato zažvižgam za kočijo, ki jo pripeljejo v rekordnem času. Med vožnjo skrbno gledam njeno krvavečo rano na temenu glave, da ni slučajno kakšne lesene trske ali tujka. Ženska je še vedno nezavestna, vendar diha kolikor toliko enakomerno. Čim se kočija ustavi pred hotelom, že jo nesem proti moji sobi. V sobi jo zaradi umazanih stvari, slečem do negližeja, ko me premamijo njene obline, ki so povsem na pravih mestih in prečudovita gladka koža smetanove barve. Da bi jo obvaroval pred mojim nenadnim poželenjem, jo pokrijem z odejo, potem ji z mokro krpo natančno umijem obraz, ki je bil ves umazan od pepela ali nekaj takega. Z odsotnim pogledom si ogledujem obraz....ko me prešine: čakaj malo, saj ta gospodična je Anabella?!
BINABASA MO ANG
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu