Tokrat je na mojem prstu dvakrat več smetane, ki pa na svoji poti do mojih ustnic, spremeni svojo smer. Njegovi prsti so namreč, prestregli roko in v svoja usta je vtaknil sladek prst. Njegov jezik je bil čudovit, nadvse čutno je polizal do zadnje kapljice smetane in me s tem namerno vzburil. Spet. Slišala sem svoje hitro, neenakomerno dihanje. Pod brisačo sem začutila njegovo dvigujočo moškost. Odtegnila je prst. Počakal je, da ga je prva poljubila. Hotela mu je ugoditi. Z rokami mu je segla okoli vratu in ga za lase potegnila navzdol, dokler niso bile njegove ustnice na njenih. In bog, kako ga je poljubila. Njena usta so bila vroča, njen jezik divji in ni dolgo trajalo, da je dobila odziv, ki ga je hotela vzbuditi. Takrat je David vzel stvari v svoje roke. Zgrabil jo je za lase, nato pa spet počasi sklonil glavo. Njegove razprte ustnice so se zlile z njenimi in njegov jezik je prodrl globoko vanjo ter zaplesal z njenim. Rjuha je zdrsnila z njenega telesa. S prsmi se je pritiskala na njegovo golo kožo in mu tesno ovila roke okoli pasu. Ko se je prisesala na njegov jezik, je globoko zarenčal, zato je to storila še enkrat. Zvoki, ki so se mu izvijali, so jo prav tako vzburjali kot njegovi poljubi in bolj ko se je privijala k njemu, bližje mu je hotela priti. Odtegnil se je iz njenega objema, da bi si slekel brisačo, a se je ustavil, ko ga je začela grizljati po vratu. Zadrhtel je od strasti. Z dlanjo jo je pogladil po gladkih ramenih. Ko je po svojimi hrapavimi rokami začutil njeno svilnato kožo, je znova ugotovil, kako nežna je »Tako krhka si« je zašepetal. » Jaz pa sem tako....« Pozabil je, kaj je hotel reči. Ob njej je pozabil vse, razen na tisto, kar je čutil. Poljubila je vsak košček njegovih prsi. Z jezikom mu je dražila občutljive prsne bradavice. Ko ji je hripavo ukazal, naj ga neha mučiti, se je še močneje trudila, da bi ga spravila ob pamet. Ko jo je potegnil za lase in potisnil njen obraz ob svoje prsi, je morala nehati. Globoko in hlastno je dihal. Takrat je s prsti zaokrožila okrog njegove popka. Dih mu je zastal. Nasmehnila se je »Ob tebi se počutim tako toplo, tako živo, tako zelo močno«. Roke so mu začele drhteti. Počasi se je izvila njegovemu prijemu in pokleknila. David se ni spominjal, kaj je sledilo. Krhka ženska se je spremenila v plamenečo čutnost. Bila je kot sonce, žgala je je s svojimi mehkimi usti, mokrim jezikom, neverjetno vzburjajočimi dotiki. Sladkega trpljenja ni mogel dolgo vzdržati. Prav nič nežno jo je potegnil k sebi ter jo dvignil visoko v zrak. Skoraj nasilno je sklenil njene noge okrog svojega hrbta, hkrati pa ji je usta napolnil z dolgim, opojnim poljubom. » O bog, Anabella, upam, da si pripravljena name« je raskavo zašepetal. »Ne morem več čakati. Moram biti v tebi. Takoj. Obljubim, da bom potem nadaljeval počasneje.« Poskusil je spremeniti lego, a ga je zgrabila za lase. »David, povej mi, da sem ti všeč«. Ni mu bila všeč. Zanj je bila popolna. A ta trenutek ni bil pravi ne za ta odgovor, ne za izpoved ljubezni do nje. Odgovoril ji je s poljubom. Anabella je kmalu popolnoma pozabila na to, da je hotela slišati lepe besede. Njeni nohti so se mu zarili globoko v rame in mislila je lahko le še na to, kako zelo si želi doživeto vrhunec. Z rokami jo je zgrabil za boke in se začel počasi spuščati vanjo. Glava ji je padla nazaj. Začela je nežno stokati » David, prosim hitreje«. »Hočem te spraviti ob pamet« je zamrmral, » tako kot spravljaš mene...«. Ugriznila ga je v vrat. Zarinil se je globoko vanjo. Oba sta drhtela. Tesno ga je stisnila z nogami. Komaj je zmogel par korakov do postelje.- Od užitka je zaječal. Padla sta na posteljo. S kolenom je ublažil padec, potem pa jo je vso prekril. Naslonil se je na komolce, zajel njen obraz med dlani ter jo nežno poljubil na čelo, nosek in sladke ustnice. » O bog, tako te rad okušam« je izdavil z raskavim glasom. Nežno jo je grizljal po vratu, ji dražil ušesno mečico s konico jezika in zadnje, česar se je spomnil, je bilo, da ji je povedal, da bo tokrat on narekoval hitrost. Potegnila je kolena kvišku, da se je lahko globlje zabodel vanjo. Potisnila je boke proti njemu. To je bilo preveč izzivalno, da bi lahko zadržal svojo strast. Čutil je, kako ga požira njena vročina, njen omamni vonj...njena ljubezen. Postelja je z vsakim globokim sunkom znova zaječala. Želel si je, da bi njuno ljubljenje trajalo večno. Zavladala jima je vročica strasti. Nenadoma se je Anabella še tesneje ovila okrog njega. Zakričala je njegovo ime. Krči njene predaje so ga potegnili za seboj v trzljaje vrhunca. Z zadnjim sunkom je izlil svoje seme vanjo. Njegovo grleno renčanje je preglasilo močno bitje njunih src. Zgrudil se je nanjo, prešiba, da bi se mogel premakniti in preveč izpolnjen, da bi se sploh hotel. Glavo je naslonil na vdolbino pod njenim vratom. Še vedno je dihal globoko in drhteče. Ona tudi. To mu je ugajalo. Takoj, ko je njen prijem malo popustil, se je prevalil na bok. Potegnil jo je s sabo, preprosto zato, ker je nekako ni mogel izpustiti.....
YOU ARE READING
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu