Ko je dlje časa zrla v različne vrste blaga srajc, se je odločila za modro z črnimi črtami ter lahek suknjič. Zadovoljna s svojo odločitvijo se je odpravila nazaj v sobo. Misel, da bi odšla od tukaj in pobegnila, je bila prava v tem času, ko ga ni bilo v bližini. Res si ne želi postati njegova ljubica in si tako zapraviti življenja. Zato mora ugotoviti samo še, kako to izvesti. Iskala je kakšna poškodovano okno, vrata, skrita vratca. Nič. Rešitev je prišla v obliki osebe. Hotelska sobarica je misleč, da v stanovanju ni nikogar, odklenila ter pustila vrata odprta. Tedaj se je izmuznila in izginila v trdi megli. Ko je pobegnila, se je počutila prestrašeno, saj ni mela nobene zaščite s sabo, saj je so bile stranske uličice nevarne. Nikoli nisi vedel, kaj boš zagledal tam. A hkrati se je počutila osvobojeno. Pred hotelom, ni videla niti 3 metre pred sabo, saj je bila megla tako gosta, kaj šele lordov dvorec. Počasi, ji je z vztrajnostjo uspelo priti do posestva. Ni želela, da bi jo služinčad videla in tako preprečili odhod, saj je nameravala z družino takoj in neopazno oditi drugam. Stran od lorda. Sigurno jo bo hotel poiskati in če jih bo služinčad zadržala, in bo videl da nje ni tam.....ne bo dobro. Zato se je odpravila k vrtu do ograje, kjer je ne bodo opazili, da je sploh prišla. V želji, da bi čimprej videla svojo drago družino, je hitro in gibčno splezala ter skočila z drevesa dol na drugo stran ograje. Nato se je potuhnila za grm, saj je videla premikanje pred teraso. Od olajšanja se je skoraj zjokala. Pred njenimi očmi je bila vsa ljuba njena družina, vse kar ji je še ostalo. Vsi so bili dobro. Kakor je videla, so uživali v miru vrta, mama se je pogovarjala z bratoma, sestri pa sta z iztegnjenimi rokami lovili metuljčke. Ker ni videla Talie ali drugega človeka zraven, se je dvignila in počasi hoditi k njim. Prva jo je opazila mama in jo ovila v objem, ki ga je tako pogrešala » Dragica! Končno si prišla nazaj, tako smo te pogrešali! Prav skrbelo me je že«. » Jaz pa vas« je rekla in pozdravila je še brata, ki sta jo poljubila na lici in povprašala kako je. Sestrici pa ko sta jo videli, se nista več ganili od nje. Ves čas je vsaka za drugo spraševala vprašanja in jo gledali z občudovanjem. Ni ji bilo jasno zakaj. Snidenje je bilo lepo, a zdaj jih mora postaviti pred dejstvo. » Dragi moji, upam, da vas ne bom preveč šokirala s tem, a nekaj morate nujno vedeti«. Mama je postala zaskrbljena a ji je pokimala, naj nadaljuje. Torej je nadaljevala » Prišlo je do zapletov......Oprostite, moram se vam opravičiti, a mi ni uspelo najti druge rešitve, da bi izboljšala naše življenje na bolje.« Šlo ji je na jok. Ko je videla, da želi mati ugovarjati, je dvignila roko. Mama je ostala tiho. » Zato, če hočemo imeti kolikor toliko normalno življenje, ne da bi se morali skrivati pred upniki, se moramo preseliti k Elizabeth, ki nam je že ponudila, da lahko izkoristimo njeno gostoljubje. Tokrat vam obljubim, da bom našo družino rešila pred izgubo posestva. Resnično obljubim« Tam je v tistem obalnem okraju je veliko možnosti za pridobivanje denarja. Elizabeth je bila mamina sestra...oz. bolje rečeno polsestra, ki je živela na Škotskem, le par milj od angleške meje in s tem bližnjega mesta Newcastla. Nazadnje, ko smo bili z družino pri njej na obisku pred 4 leti, saj je bila boga reva sama odkar ji mož umrl v vojni, nam je ponudila, da lahko kadarkoli pridemo in ostanemo dokler želimo. Odločila sem se izkoristiti njeno ponudbo, saj nisem videla nobene druge izbire. » Torej vzemite oblačila in vse kar imate s sabo, saj se ne bomo vračali nazaj, vsaj dokler ne domislim česa boljšega«. Služinčad, ni ničesar posumila, saj so sklepali, da se družina vrača domov. Do tete, se bomo peljali s poštno kočijo, saj je najcenejša in najmanj sumljiva Potem se vsi s prtljago napotimo k pošti, kjer na vsake 5h pripelje poštna kočija. Tam plačamo vožnjo in čakamo, dokler ne prispe prevoz. Na srečo pripelje že čez pol ure. Poleg nas, se bodo peljale še 3 ženske. Preden voznik spelje, ne namenim niti pogleda domačemu mestu, saj bi tako dokončno spoznala, kaj zapuščam. Med vožnjo mati hitro pade v klepet z ženskami, jaz pa zabavam brata in sestri. A kljub temu mi lord nikakor ne gre iz glave.
YOU ARE READING
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu