» Ah…..Kdo pa je Bellin ljubček?« mi prišepne nevarno blizu mojega obraza. » Gospod! Če ne veste me sprašujete zelo zasebno stvar in to se vas prav ničesar ne tiče, aja a sem vam dovolila, da me tikate?«. » Pa še kako se me bo, če bom naokrog dal namig, da ima Anabella ljubčka in verjemite, zelo mi bodo verjeli. To pa ni kar nedolžna grožnja…še posebno, ker sem si iskala moža, ki veliko da na ugled. »Oprostite, da sem si vzel pravico, da vas tikam, ampak se nima pomena opravičevati, če ste vi moja gostja in ne obratno?«. Še preden sem se sploh premislila, mi je že zletelo iz ust » Prašič!«. » A je to vse kar znate od kletvic?« se zasmeje. Ne, ne smeš se mu pustiti Anabella! Bodi pametna in prva odnehaj! »Lord, presenečeni bi bili, če bi slišali še ostalo, ampak danes se ne nameravam prepirati, tako da……….«. Poznam še hujše kletvice, saj je oče, ko je pijan zaradi izgubljene stave prihajal domov je bentil vsemogoče kletvice, ki sem jih slišala, saj je moja soba najbližje zraven njegove sobe v katero je prihajal spat po rojstvu dvojčic. » Zahtevam, da mi poveš kdo je ta moški do katerega gojiš tako imenovana čustva? « presliši moj odgovor. Mislim si, saj ne bo nič narobe, če povem majhno laž. » Prosim, da se ne norčujete iz mojih čustev, ki so resnična. Ta gospod je lord Cambridški. Za to laž, se bom pozneje tolkla po moji nepremišljeni glavi, ampak glavno, da me on zaradi imena moškega ne bo več motil. » Ali ste prepričani, da mislite njega, da slučajno niste zamešali pravega lorda s tem teem ubogim Willijem?« resno odvrne . » Absolutno prepričana….. Ubogi Willie?« vprašam vsa zmedena. » Ali ne veš, da lorda Cambridškega kličejo ubogi Willie?« lord zmajuje z glavo . » To se vi hecate iz lorda Williama, ki ni nič kriv« začnem braniti priliznjenca . » To je res, kar ti govorim Anabella. Ali si slepa, da ne vidiš, da se drži tetinega krila, vsakič, ko gresta ven?« Res je bil ta lord skozi zraven te Amande Fox-grofice Thompsonove, ampak temu nisem namenjala preveč pozornosti, saj se je v zadnjem času zgodilo veliko stvari, ki so zahtevale moje razmišljanje . » On je vsaj spodoben, medtem ko vi niste«. » Njega je premalo v hlačah, zato je tako puhel«. » Ha-ha-ha…………. meni je všeč tak, vsaj ni egoist kot vi«. » Kakšen pogovor pa je to? Naštevanje napak?« . » Lahko bi se tako reklo ja«. Ravno, ko hoče nekaj reči, potrka na vrata.
YOU ARE READING
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu