39.del

77 7 0
                                    

Ker je bila nevedna in ni poznala teh novih občutkov, ni bilo treba veliko, da se je popolnoma znebila sramežljivosti in se mu nehala upirati. Skušal je krotiti svojo živalsko strast, a ko so mu njeni prsti zdrseli skozi vlažne lase in je začutil čutno božanje, lahno kot peresce, je v njem vzplamtel požar. Ni bil posebno umirjen. Uspelo mu jo je ukrotiti in postajal je nestrpen. Ko si je odtrgal njene roke z vratu, je Annabella hripavo zastokala. Hitro se je znebil obleke, a je dvomil, da je ona to opazila. Z ustnicami je še naprej napadal njene, a to ji ni bilo več dovolj. Hotela se je spet zliti z njegovim vročim telesom, se oviti okrog njegove toplote. David ni sodeloval, vstal je in z rokami prijel Anabello in jo postavil na tla. Vmes jo je še vedno poljubljal. Odrival je njene roke, hkrati pa jo je stiskal k sebi. Ni razumela, kaj hoče od nje, ni imela časa, da bi razmišljala o tem. Preveč je bila zaposlena s poljubljanjem in preplavljena z nenavadnimi, čutnimi občutki, ki so besneli v njej. » Zdaj me lahko spet objameš« je zašepetal, ko je bilo poljuba konec. Njegov nasmeh je bil poln nežnosti. O bog, kako nepokvarjena je bila. Njen čutni pogled ni ničesar skrival pred njim. Strast in zmedenost sta bili očitni. Še nikoli ni poznal ženske, ki bi se nanj odzivala s takšno odprtostjo in se mu tako popolnoma predala. Ko je spoznal, kako močno si jo želi zadovoljiti, je bil presenečen nad seboj. Nedolžno zaupanje, ki mu ga je izkazovala, je v njem vzbudilo občutek popolne nepremagljivosti, počutil se je kot, da bi si lahko podjarmil ves svet. Ampak najprej si bo moral podjarmiti njo. »Nič se ne boj«, je zašepetal z globoki, hripavim glasom. S hrbtom dlani jo je pogladil po obrazu in ko je nagonsko nagnila glavo na stran in privila obraz k njegovemu dotiku, se ji je znova nasmehnil. » Trudim se, da se ne bi bala« je šepetaje odgovorila. » Malo lažje mi je, ker vem, da ti ni vseeno za moja čustva«. » Kdaj pa si prišla do tega spoznanja?«.Spraševal se je, od kod nenaden skrivnosten lesk v njenih očeh. Zdelo se je, da jo nekaj zabava. » Ko si pristal na to, da ne bom tvoja ljubica«. David je globoko vzdihnil. Sklenil je, da ni najbolj primeren trenutek, da bi ji omenil, da ji je pravkar slekel haljo in spalno srajco. Zdelo se mu je, da bo to v vsakem primeru sama opazila....

Prva ljubezenWhere stories live. Discover now