Ko vstopim v kuhinjo, vidim samo gospodinjo Mary. » Pozdravljeni gospodična Anabella, kaj bi želeli za zajtrk?«. » Samo Anabella prosim, želela bi pa jajca na oko, kos kruha in čaj Sweet flour če ga imate«. » Ooo končno gospodič...Anabella, ki ve kaj je pravi zajtrk! « se mi odobravajoče nasmehne. » Končno? Ali ima gospod slučajno harem žensk, ki jedo tako imenovani zajtrk-1kos kruha z marmelado?«. » Hahahaha,bili ste blizu, gospod na vsake toliko časa privleče ljubice, te pa pojedo piškot, ki ga premažejo z marmelado«. » Res ne razumem teh žensk Mary, da si zavoljo moških uničiš...« Prekine me lord, ki mi šepne na uho » Da si zavoljo moških uničiš kaj, ANABELLA?« Grrrrrrrrrrr, kako ne maram tega, da se mi pretihotapi za hrbet. » Lepo, da vas vidim lord. Če že hočete zvedeti…da si zavoljo moških uničiš ZAJTRK«. Mary mi navihano pomežikne. Lord za mano pa plane v glasen krohot » Česa takega pa še nisem slišal«. » Seveda niste.« oprezno se obrnem in se poskusim umakniti, ko stegne roke obme na pult in me s tem uklešči na mestu. » Kako prosim?«.» Seveda niste slišali, če niste ženska«. » Na žalost družbe res nisem« resno odvrne, vendar mu v očeh poplesavajo iskrice. » Na žalost družbe?«. » Kako bi vam razložil……zapleteno je……« . Zakaj se pogovarjava o tem?? Rajši nadaljujem» Kaj sem že prej govorila? Ahaa…To namreč dobro vedo vse ženske, ki se ozirajo na mnenje drugih…..Vse mislijo, da ne smejo pojesti več kot kot je treba, saj naj bi potem v očeh moških zgledale kot ženske, ki rade preveč jedo.« Nehaj govoriti, ustavi se! Na žalost se ne morem, saj sem se prav zdaj razživela. » In tiste ženske večino svojega časa namenijo razmišljanju o tem, kaj bo družba govorila o njih, če bodo jedle kot požrešnice….Nezaslišano! Moški pa so kot pavi, ki se šopirijo s svojim treb…..« Lord me prekine » Zdaj sem se spomnil, kako bi vam na najboljši način razložil, zakaj si družba želi, da bi bil ženska«. Ne vem kako, ampak še bolj se mi je približal tako, da je s svojimi stegni ukleščil še moje noge. Z nezaupanjem ga gledam. » Veste,lahko bi se odmaknili, ne skrbite zelo dobro sliš……..«. Tokrat me zmoti z poljubom in to s kakšnim! V trebuhu so mi začeli cveteti metuljčki. Najprej je pritisnil ustnice ob moje in ko sem odprla ustnice, da bi ugovarjala, je njegov jezik šinil skozi moje ustnice. V glavi so mi začeli zvoniti alarmi. Hej ustavi se! On je ženskar! Izmaknila sem glavo stran, vendar me prime za glavo in spet me poljubi, tokrat močneje. Počasi se vdam, kajti njegov jezik napade mojega in tako se gresta najina jezika nekakšen čutni ples. Ob tem me začne obhajati prijetna vročica. Počasi me začne spodbujati, da bi mu vrnila poljub…..ampak jaz v upanju, da bo vendarle odnehal…ga ugriznem v ustnico. Očitno je to bila napaka, saj ga je to le še podžgalo. Edina možnost, ki mi je prišla na misel in jo takoj udejanjim…s pestmi ga začnem udarjati po prsih. Po nekaj trenutkih dojame sporočilo. Odmakne se, vidim da ima na obrazu samovšečen nasmeh…Ravnokar mu hočem nekaj zabrusit, ko me tega reši prihod služkinje Talie » Anabella, Angela vas želi ob sebi« Hvalabogu za Talio in Angelo! «. » Takoj pridem« .Ko spregovorim, me zabolijo ustnice. Kaj je naredil z mojimi ustnicami??? Dotaknem se ust, Wycliffe, ko ujame moj pogled pa se zareži, začutim, da so ustnice otekle. Ojoj upam, da ni videla mojih ustnic! Pokrijem si ustnice in s Talio za petami odidem k sestri.
ESTÁS LEYENDO
Prva ljubezen
RomanceTema zgodbe so konji,ki jih obozujem ze od malih nog...Zgodba govori o prvi pravi ljubezni,prvemu nežnemu stiku,odraščanju in o iskrenem prijateljstvu