„Miku!....Miku!..."volal Macaul a utíkal obrovskou zahradou.Vedle něho běžela i Janet,Mikova sestra.„Konec schovky! Vzdávám se!..." Janet se schovala rychle za strom a ruce držena vodní pistoli.Mike vylezl ze zahrady,běžel k Macaulovi a namířil na něj s vodní pistolí.
„Vzdáváš se???" zasmál se Mike.
„NE!" Janet vyskočila a zamířila na Mika.
„Janet?....Tak to není fér!..."
„Promiň bráško...dáváme ti 5 vteřin na útěk." Mike se rozeběhl k domu.Janet ho začala pronásledovat.Mike se zastavil,otočil se na Janet a zakřičel:
„Marlone!Tito!Jermanie!Randy!....teď!"
U Mika se objevili jeho sourozenci.Janet se zastavila a vyděšeně se na ně dívá.
„Bráškové...co vy tady děláte?!"
„Dáváme ti 4 vteřiny na útěk,sestřičko...!" řekl Marlon.Janet se začala smát,což kluky znejistilo.
„Proč se směješ?..." zeptal se Tito
„Rebbie! La-Toylo!"U Janet se objevili další Mikovi sourozenci.Mike se zasmál.
„Tak to vypadá kluci,že to je boj....kluci proti holkám." Atmosféra začala být napínavější.
„Na ně!..." zakřičela La-Toyla.
Všichni začali stříkat vodu po druhých.Macaul se taky přidal ale s vodnímy balónky.Po velké vodní bitvě šli všichni na verandu.U dveří se objevila paní Katherine.
„Děti moje....vy jste vůbec nedospěli.Stále si hrajete stejně,jako tehdy v Gary." Všem se objevil úsměv na tváři.Hlavně Mikovi,protože se svoji maminkou byli už od dětství propojení.Byla to nerozlučná dvojka,mají spolu krásný vztah.„Mami,mi nikdy nevyrosteme..."
Katherin si k nim sedla a dala na stůl pití a sušenky.Mike si ale všiml,že nám někdo chybí.
„Mami?Kde je Joseph?" Joseph je táta.Nikdo mu neříká tati...jen Joseph.
„Nemá čas.Mrzí mě,že se na vás nepřijel podívat ale znáte ho."
„Neviděli jsme ho už 3 měsíce."řekla Janet zklamaně.
„Já vím,dítě moje.Obraťme list,prosím."
„Ano! Takže Mikeiiii....je nějaká budoucí paní Jacksonová?" zeptal se podezíravě Marlon.Macaul se zasmál.
„No jasně,že je.Je to sousedka a....."Mike mu hned zakryl pusu rukou.Janet se začala smát.
„Mikeiii...nech ho mluvit.Začíná to být zajímavý." Janet dala pryč Mikovu ruku z Macaula.
„....a Mike se včera do ní zamiloval.Jmenuje se Kate." Mike se na něho nechápavě podíval.
„Jak víš,jak se jmenuje?"
„Bratr jel včera k doktorce.A představ si,že je to ona.Jmenuje se Kate a je to doktorka!"Mike vykulil oči.Janet se musela chopit příležitosti...
„Miku.."řekla pomalu a popotáhla „mě není dobře...bolí mě břicho..." Mike si začal dělat starosti.
„Janet!....co se děje?Co ti je?"
„Odvezeš mě prosím za Kate." Janet už to nemohla vydržet a začala se smát.Mike to hned pochopil a zatvářil se vážně.
„Janet!Já se bál,že ti opravdu něco je..."
„Promiň ale byla to příležitost.Jeť za ní,pozdrav jí."
„Možná někdy.Pojďte dovnitř...Karen už nám uvařila oběd.Budou kynuté knedlíčky s jahodami."
ČTEŠ
Michael Jackson
أدب الهواةŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...