Michael hledal Doriana po celém domě a nikde ho nenašel.Ale v kuchyni potkal Karen.
„Ahoj Karen.Prosim tě,nevíš kde je Dorian?"
„Ahoj Miku.Je na verandě.Copak?" Mike si povzdechl.
„Volal mi Kenny Ortega kvůli turné.Máme za ním jet do studia,řekne nám podrobnosti.Bojím se,že to bude brzo.Ach Karen,nemám ještě doktora na turné."
„Proč neřekneš Kate?Budete spolu." Mike vykulil oči a usmíval se jako sluníčko.
„Děkuju ti.Moc. Promiň přijedeme co nejdřív,zatím ahoj."
„Ahoj."Mike běžel na verandu a opravdu tam Dorian byl.
„Ahoj.Promiň že ruším ale volal mi Kenny.Musíme jet do studia." Dorian se zvedl a hledal klíčky.
„Jasně.Hned to bude...jen...aaa tady jsou.Tak dobře už můžeme."Mike i Dorian šli po schodech nahoru až narazili na dveře s nápisem : Studio.
„Ahoj Kenny.Rád tě vidím."
„Jee..ahoj Miku a Doriane.Já tebe taky.Posaďte se."Mike se začal tvářit nejistě.
„Ohledně Dangerous tour,Miku.Už vím víc.Převážně nejvíc budeš v Evropě,samozdřejmě,to jsme chtěli.Turné bude trvat....přesně rok." Mike vykulil oči.
„Rok?"
„Celkem ano,ale neboj se,budeš mít půl rok pauzu a potom se jede dál.Sehnali jste si už doktora?"
„No...doktorku znám.Zítra se půjdu zeptat."
„Dobře,dej mi potom hned vědět.Teď playlist.....máš už tak nějak srovnaný?"
„Ano mám.Choreografie mám už vymyšlený.Ale teď ta hlavní otázka,kterou se bojím říct.Em...kdy bude zahájení?Kdy odlétáme?" Kenny se podíval do složky,kterou měl na stole.„První část bude...27.června do 31.prosince."Kenny podal složku Mikovi „Podívej se.Všechno to tam je.Tanečníci,vokálisti a kapela."
„27? Vždyť to jsou za tři dny."
„Ano.K tomu datu se započítává i zkouška,což trvá týden nebo dva." Mike se zaraženě dívá na složku a klepou se mu ruce.
„Něco se děje,Miku?"
„Ne nic.Jen...jsem chtěl tolik věcí stihnout za letošní léto a je to i přes Vánoce..."
„Já vím ale takhle jsme to přeci chtěli,ne?" řekl Kenny se starostlivým výrazem v očích.
„Ano.To je v pořádku.Fanoušci jsou u mě vždycky na prvním místě.Děkuju.Složku si přečtu a dám ti vědět o doktorce."
„Dobře.Tak rád jsem vás viděl a ahoj za tři dny na letišti v LAX."Mike celou cestu zpátky nepromluvil a začala ho bolet hlava.Dorian se podíval na Mika do zpětního zrcádka.
„Děje se něco?"
„Zase mě bolí hlava.Poslední dobou mě ta bolest trápí častěji.Prosim tě ...kamaráde...podáš mi támhle v přihrádce prášky proti bolesti,prosím?"Bez odmlouvání mu je Dorian podal a Mike si vzal prášek.
„Děkuju."„Miku,jsi můj nejlepší přítel.Mám o tebe strach.Poslední dobou si je bereš často.Pomáhají ti?"
„Ano.Zabírají dokonale.Hlava mě teď bolí hodně často a kvůli tomu se nemohu soustředit.Je to něco jako když....se učíš na důležitou písemku ale blízko tebe někdo bouchá do bubnů a činelů.Takhle hodně mě to znervózňuje."
„To chápu.Ale slib mi...nic se nesmí přehánět."
„Slibuju."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...