Archanděl

280 15 0
                                    

„A nezapomeň,Miku,dneska to rozjedeme.Začíná to za chvilku."řekl Dorian Mikovi,když přišli do hotelu
„a půjdeš tam sám a nebo s někým?...třeba s...Kate." Mike si povzdechl.
„To bych moc rád ale...Tatiana mi ten plán nějak překazila..."
„Takže ty jdeš s ní??"
„hmm." Mike kýval hlavou „ale řekli jsme si,že jen doprovod ke dveřím,nic víc." Dorian se zašklebil.
„Jako kdybys neznal Tatianu.No nic..tak za chvilku,ahoj."
„Ahoj." Mike odešel do svého pokoje a šel se do koupelny převléknout.

V tom někdo zaklepal na dveře.Mike se ještě rychle upravil a uklidil oblečení po zemi.
„Dále..." Ve dveřích se objevila Tatiana,
„Ahoj."
„Ahoj...to už oslava začala?" zeptal se zmateně a podíval se na hodinky.
„Nenene.Promiň,že ruším ale...u mě v pokoji nejde voda.Můžu se prosím u tebe,jenom rychle,osprchovat?Moc tě prosím."
„Jasně." Mike ukázal Tatianě koupelnu,podal jí ručník a sedl si na gauč.

Tatiana je už v koupelně 15 minut a Mike se netrpělivě koukal na hodinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tatiana je už v koupelně 15 minut a Mike se netrpělivě koukal na hodinky.
„Em...nechci strašit,ale začíná to za pět minut."
„Neboj se.Už hned budu..." Mezitím si přečelt magazín a potom chodil po pokoji sem a tam.Už tam je 30 minut.
„Tatiano,máme zpoždění..."
„Už jen menší úpravy a půjdeme."

Mike začal být nervózní ještě víc,protože přijít na večírek pozdě bere jako neslušnost.Proto vždycky tam je jako první.
„Tak víš co?Já už půjdu a počkám tam na tebe."
„Nee..!Už to bude opravdu."

Tatiana vyšla za deset minut,takže celkem ztrávila v koupelně 50 minut

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tatiana vyšla za deset minut,takže celkem ztrávila v koupelně 50 minut.
Odešla z koupelny a našla Mika,jak sedí na gauči a ruce má složené.
„Moc se omlouvám..."
„To už je jedno.Hlavně už rychle musíme jít."

Přišli ke dveřím a Mike se na ni podíval.
„Tak si to užij." Otevřel dveře,Jimmymu se rozzářily oči a zakřičel na celé kolo :
„Mike je tu!" Všichni začali tleskat a vítat.Dorian mu šel naproti.

„Doriane,měl jsi pravdu...jinak bych byl tady dřív."
„V klidu.Všichni Tatianu známe,tak jsme s tím už počítali." řekl a podal mu skeničku vína.
„Děkuju." Mike nepije žádný alkohol,tedy kromě vína,jinak nic.

Oba šli za Karen a Kate.
„A...Mike nám dorazil..."zasmála se Karen.
„Omlouvám se...-"
„To Tatiana.My už to víme."
„Víte?"
„Jo.Všude se s tím vychlubovala.Ale nebudeme si teď kazit náladu.Jdeme se bavit...!"

Všichni pili,tancovali a bavili se až do rána.
Ke konci večírku dj pustil pomalou písničku,Mike se otočil ke Kate a podal jí ruku.
„Smím prosit?"
„Jasně." Mike i Kate se objevili pod zářem reflektorů,kolem nich se dokolečka postavili další lidi a koukali na ně.

" Mike i Kate se objevili pod zářem reflektorů,kolem nich se dokolečka postavili další lidi a koukali na ně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Celou tu dobu se dívali do očí.
„To,co jsi dneska udělala,pro malou Marry,bylo úžasné."
„Byla to jenom maličkost.Tohle bych udělala pro každé dítě.Přece by jsi udělal to samý."
„Samozdřejmě,že ano.Nikdy bych nenechal někoho v nesnází,obzvlaště dítě. Ještě,že jsi včas našla,protože ten katapult-"
„Nebudeme už na to myslet.A i kdyby se ten katapult spustil dolů,tak bych se obětovala."
Mike se na ni kouzelně usmál.
„Jsi náš archanděl."

Tatiana si jich všimla a přišla k Mikovi.
„Miku smím prosit?"
Mike se chystal odpovědět ale Tatiana si ho vzala a Kate odstrčila pryč.Naštěstí jí chytil Jimmy.
„To tě Mike až tak roztočil?" zasmál se Jimmy.
„Ne,ale Tatiana ano..."
„Hele...každý má tady na Tatianu stejný názor."
„A jaký?"
„Je to fůrie.A to,co udělala Mikovi na Bad tour...-"
„Co se stalo?"
„Mike ti to zítra řekne,ale nebude to pro něho snadné,protože to je bolestné téma.Ale jak říkám...je to fůrie." Kate se zasmála a na chvilku si s Jimmym zatancovala.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat