Kate se pomalu probouzela a otevírala oči.Podívala se na druhou půlku postele a posmutněly jí oči.
„Není tu..." Zase zabořila hlavu do měkkého polštáře a podívala se do mobilu. Opět žádná zpráva.
Z jednoho oka jí tekla slza,která pomalu klouže po její růžové tváři.
Sedla si a pokoušela se zapnout televizi.Ale marně....Jimmy jí přece odpojil.Hodila ovladač na křeslo,znovu popadla mobil a vytočila Dorianovo číslo.Volala i Mikovi ale má tam hlasovou schránku.„Dorian." Ozvalo se z druhého konce.
„Ahoj!Tady Kate." Dorian na chvilku ztuhl a mlčel.
„Kate...ahoj."
„Je tam Mike?"
„Promiň není.Pracuje."
„Jistě.Kdy se vrátí?"
Dorian se odmlčel.
„Vyřídíš mu něco?"
„jasně."
„Potřebuju ho.Už je to pátý den.Mám o něho strach.Nic mi nenapsal,neozval se mi...jen se zvedl a odešel.Doriane,já ani nevím jak na tohle reagovat.Mám pocit,že se ode mně odřízl.Chápu jaká je situace ale jsme v tom spolu."„Kate...on jen..." Dorian moc dobře ví,že nesmí ani o tom ceknout ale teď je to těžká situace.
„Nerozloučil se a vůbec nic neřekl.Normální člověk by si myslel,že to je rozchod."
„Ne,to není rozchod." Kate na chvilku mlčela.
„Vyřiď mu....že ho pozdravuju..." Potom zavěsila,schoulila se do klubíčka a začala brečet.****** NEVERLAND******
„Miku?Kde jsi?"volal Dorian a hledal Mika všude po domě.
„Tady..."ozvalo se na konec.Dorian následoval hlas,který vedl z terasy.
„Tak tady jsi.Všude jsem tě hledal." Mike se na něj podíval jen koutkem oka.
„Něco se děje?"
„Kate volala." Mike okamžitě ztuhl.
„A mám ti něco od ní vyřídit."dodal.
„Povídej." Tentokrát se k němu otočil celý a lokty si opřel o stoleček.
„Ráději jsem to nahrál,ode mně by to neznělo....no....stejně jako od ní." Dorianovy poklesly oči,Mike si toho všiml a začíná pociťovat strach a nervózitu.Dorian dal na stůl telefoní záznam a spustil ho.
Mike si to poslechl od začátku až do konce.Jeho tvář zkameněla,když uslyšel větu : -Normální člověk by si myslel,že to je rozchod.-.
Záznam skončil ale Mike z něho nespustil oči.
„Tak takhle jsem se taky na chvilku tvářil.Miku...kamaráde...trápí se...zavolej jí."
Mikovy už slzí oči...má je oslnivě třpytivé ale přesto je to jak rána do srdce vidět ho takhle.„Já bych moc rád...ale nemůžu-prostě nemůžu."
******ENGLAND******
Kate ještě udělala poslední úpravy před zrcadlem a odešla z pokoje.V hale potkala Tatianu a její kámošku Ollivii.
„Ahoj holky." Tatiana nasadila přátelký úsměv.
„Ahojda.Kampak jdeš?"
„Ven.Vyčistit si hlavu."
„Aha bav se." Kate odešla pryč a Tatiana se jedovatě pousmála.„Copak je Kate?Vypadá sklesle."dělá si starosti Ollivie.
„Přece Mike je pryč,ne?!Můj plán se postupně splňuje."
„Ahaaa...jasně...a kdy jí to řekneš?"
„Hned,jak příjde zpět.Bude to zábava."
Ollivie nakrčila obočí.
„Ale klidně se může vrátit až za několik hodin."
„Nenene.Karen tu taky není a ta bez ní nevydrží venku ani deset minut.Hned tu bude."O 20 minut později...
Kate přišla zpátky do hotelu s kávou v ruce.Tatiana dala na sebe pozornost.
„Kate!Rychle!Pojď sem!" Kate za ní i za Ollivií přiběhla.
„Co se děje?"
„Mike..." Kate ztuhl obličej a cítí jak strachem bledne.
„Co se mu stalo?!"
„Viděla jsem ho v televizi.Je v Neverlandu a zítra má první soud!"
Kate jen těžce vydechuje a omylem pustila kávu na zem a rozlila se.
„To není možný!Jimmy mi říkal,že odjel dřív do Irska." Tatiana jí podala mobil s videem.
„Vypadá to snad jako Irsko?"Kate vlítla do pokoje,kde Jimmy seděl a díval se z okna na Big Ben.Polekal se a asi už tuší co ho teď čeká.
„Ahoj Kate."
„Ahoj.Dneska odlétám zpátky do USA." Jimmy ztuhl ale zdaleka nekončí
„Ale proč?"
„Protože Mike je tam a zítra ráno má soud!" Kate si z toho sedla na gauč a dlaní si zakryla obličej.Jimmy si sedl vedle ní.„Mike vstal brzo ráno a řekl nám,že MUSÍ odjet zpět na Neverland.
Ptali jsme se s Dorianem,co ty?Ale on řekl,že chce aby ses vrátila do toho spokojeného prostředí.Nechtěl tě do toho zatahovat a rozhodně tě nechtěl vidět u soudu,jak se trápíš.Jen prosím už neplač.My ti nechtěli lhát,opravdu a ani Mike ne.Prosím neplač."Kate si utřela poslední slzy.
„Uděláš prosím pro mě něco?"
„Cokoli.Opravdu cokoliv,i modré z nebe."
„Prosím,neříkej to Dorianovi a ani Mikovi,že dneska letím zpátky.Prosím.A do eletronického záznamu soudu napiš mě,jako světka.Dostaneme se z toho."
„Dobře..."„Kdo podal tu žalobu?Kdo je ten navrhovatel?"
„Jordanův otec."špitl tiše
„Aha.Čím se živí?"
„Je to zubař.Ale teda nevím kam tím směřuješ."Kate se trochu pousmála.
„Já jsem doktorka a on taky."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...