Místnost ovládlo sluneční svit a ptáček,který seděl na zábradlí na balkóně krásně zpíval.
Mike se párkrák zavrtěl pod peřinou a potom ucítil teplo.Kateino teplo.
„Ránko,beruško."zavrní
„Dobré ráno."Mike dlouze Kate políbil a trochu se odtáhl ale Kate se jen tak jeho úst nechtěla vzdát.Sotva Mike popadá dech ale vyšel jí vstříc s pootevřenou pusou a jazykem vnikl do jejich úst.
„...tolik jsi mi chyběl."zašeptala mu do ucha a začala se věnovat jeho krku.
Mike zavřel oči slastí a jedním pohybem si přesunul Kate na sebe.
„Ach Kate."zaúpěl
„Potřebuju tě."
„I já tebe." Uchopil spodní lem jeho bílého trička,které Kate půjčil,a hodil ho na stůl.Teď před ním sedí zcela nahá a rozpálená touhou.Mike se přetočil,teď tlačí Kate na postel a ochotně mu pomáhá z kalhot.
Nosem si vytváří cestičku po jejím těle,nosem opíše kruh na její bradavce a pokračuje níž a níž.Skončí těsně pod bříškem a Kate nedočkavě zasténá.
„Ach...prosím."
Mike se pousměje
„Máme na to celé ráno i celý den."
Nedočkavě se pod ním vrtí ale chytí jí za boky a tím jí pohyb znemožněl.
Posouvá se níž a dráždí jí svým horkým dechem na jejím klíně.Do hry připojil i jazyk a opsal kruh kolem citlivého místa.
„Ach Miku,prosím." Opustil to místečko a jazykem do ní vnikl.
Do hry připojil i prsty a zároveň masíroval to citlivé místečko.Už cítí jak se blíží k vrcholu ale hned na to přestal dělat svou činnost.
„Miku,prosím...."****
Mike dostal zprávu od právníka,že sem za chvilku příjde.Teď s Kate čekají na zahradě až přijede ale Kate se z té slasti,kterou zažila stále ještě klepou kolena.Mike se na ní ďábelsky usmál.
„A já doufal v druhé kolo."
„Bude ale možná i ne.Uvidíme."Právník přišel k nim a Kate podal velkou žlutou obálku.
„Dobrý den.Tady jsou ty příkazy.Soud to schválil dřív než jsem si myslel."
„Děkuju." Mike se na oba nechápavě podíval.
„Já pořád nevím,co plánujete." Kate ho chytila za ruku
„Pojď." Přítáhla ho k autu a právník šel poslušně za nimi i s Dorianem a Jimmym.Za půlhodinky dorazili k zubařské ordinaci u Jordanova otce.Mike se už chystal ven ale právník ho zastavil.
„Myslím si,že bude bezpečné když tady počkáte."
„Půjdu tam s Kate."vystoupil z auta a pomohl Kate.
Vstoupili do čekárny a kupodivu tady nikdo nečekal.Právník zaklepal na dveře a po chvilce otevřela jeho asistentka.„Dobrý den.Vaše jméno."
„Pan Jackson chce mluvit s-"sestřička ho hned přerušila
„P-p-pan Jackson?" Právník otevřel dveře a vedle něho stál Mike.
„Oh Bože!Velice mě těší...já...já....tedy ehm pojďte dál,prosím." Rychle se vzpamatovala a zavřela za nima dveře.„Je tu pan Chandller?"zeptal se právník sestřičky.
„Ano je tu.Já vám ho zavolám." Odešla do vedlejším bílých dveří a potom se vrátila i s Chandllerem.Jeho výraz ztuhl a jako by oněmněl.Byl zaskočený....
„Dobrý den.Taky vás rádi vidíme."pošťouchl ho právník
„Co tu do prdele děláte?!"
„Můžeme si prohlédnout vaší ordinaci?"zeptala se Kate s klidem pokerového hráče.
„A to jako proč?!!" Právník vyndal z brašny obálku a vytáhl z ní jeden papír.
„Máme na to soudní příkaz nebo-li soudní svolení o prohlídce vaší ordinace."Chandller si odfrkl,něco zamumlal a ustoupil od dveří.
„Tak prosím." Všichni vstoupil do velké místnosti,kde tu vládne bílá a modrá barva.Všichni se rozdělili a začali všude šmajdat.Kate moc dobře ví,kam si každý doktor co dává,tak zamířila ke skříním,které obklopovali celou jednu stěnu.Prohrábla každičký šuplík ale zatím našla jen obvazy,náhradní vrtačky,roušky,zrcádka a složky pacientů.
„Kate?Pojď sem." Mike znejistěl v hlase a otevřel obrovskou skříň dokořán.Kate přišla k němu.
„Co to je?"dodal
„Rajský plyn.Raději to vyfotím na mobil.Děkuju."
Po vyfocení se vrátila ke skříňkám.„Už tady nic není.Nic už nenajdeme."řekl právník a přestal hledat.
„Sakra!!"zakřičela Kate a pořádně třískla skříňkou ale potom uslyšela bouchnutí.Jako kdyby něco spadlo.Došla k modré velké skříni a otevřela jí.
„Já to věděla!"zakřičela a všichni se u ní shromáždili.
„A co je sakra tohle?"zeptal se Mike
„Injekce?"hádá Jimmy
„Ne ledajaké.Tohle je Amytal!"
„Co je Amytal?"zeptal se právník
„Psychologická droga.Pokud tohle někomu píchnete,tak si na nic nebude pamatovat a vy mu můžete namluvit cokoliv budete chtít a on tomu uvěří.V našem případě....Jordan byl pod vlivem a Chandller mu nakecal ty ohavnosti.Je to jako hypnotizace." Kate důkazy vyfotila a právník si odebral vzorek.
Mike těžce vydechl,div vzteky nevybouchl.Chandller čekal ve vedlejší místnosti se setřičkou,když všichni přišli tak se mu trochu ulevilo ale zlost nezakryl.
„Bude to všechno?!"zavrčel
„Ano.Děkuji za spolupráci."řekla Kate jedovatě a všichni odešli pryč.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...