Nastal ten den.Ten osudný den.Ta poslední možnost na prokázání pravdy.
Mike a Kate jsou už dávno vzhůru a oba se uzavřeli v objetí.
„Ten obrázek snad nikdy nepustím z hlavy."povzdychl si
„Prosím,už na to nemysli."
Mike se na ni uličnicky podíval a ďábelsky se usmál.
„Ale nebyl stejný,ne?" Kate pohltilo horko a motýlci lítali jak splašený.
„Počkej...." Vlezla pod peřinu,přiblížila se k Mikovým nohou a stáhla z něco pyžamové kalhoty.
„Copak to děláš?"
„Jen zjišťuju."zamumlala pod peřinou a strhla z něho i boxerky.Ranní erekce nikdy nezklame.
„Jaká je situace,paní doktorko?"pohrával si Mike a vzrušením se málem zblázdnil.
„Hmm....žádnou podobu nevidím.."řekla s horkým dechem a Mike se nad tím rozplýval.Nikdo nic neřekl,jen Kate už slyšela,jak Mike začíná hrubě mumlat.
Jeho údu se ani nedotkla ale špičkou jazyku olízla špičku penisu.
Mike se přes zuby hrubě nadechl a potom se ozval hlasitý výdech.
„...ach...prosím...."
Rozdávala polibky po vnitří straně stehna a rukama mnula jeho bradavky a mírně za ně zatáhla.
„Kate...potřebuju....tě..." zasténal.
Zněl tak naléhavě a tak odevzdaně,byla to krásná hudba pro její uši.
Odhodila deku,která zahalovala zbytek jeho krásného těla.Mike se na ní s velkýma prosebnýma očima podíval a viděl Kate,která je hlavou blízko u jeho penisu.Kate se pomalu sedala na jeho klín a Mike se ostře přes zuby nadechl.Nehnutě na něm seděla,jen opsala krouživý pohyb,který v ní vyvolal hlasitý stén.
„Chci tě slyšet,beruško." Začala se pomalu pohybovat a každým pohybem oba blížila k vrcholu.Mike chytil její boky a ostře jí do sebe narážel.
„Ach!...bože!..."zasténala.Mike Kate zastavil a oba se jedním prudkým pohybem přetočili a teď je Mike,jako vůdce,nahoře ale stále byl v ní.
Začal se nekontrolovaně pohybovat a pusou jí mnul bradavdu,vzal si jí mezi zuby a mírně za ně zatáhl.
Potom do hry přidal i krouživé pohyby,které Kate tak milovala.
„Ach ano!"*****
Všichni stojí venku u soudu a nervózitou si hrají s prsty.Mike mezitím mával svým fanouškům,kteří ho přišli podpořit.
„Všechny důkazy jsou přichystané."oznamoval právník Mikovi,který potom opět zmizel v budově.
Mike si přitáhl Kate víc k sobě,jako kdyby byla jeho talisman pro štěstí.V tom přijelo černé dlouhé BMW auto s černýmy skly.Zastavilo přímo u Mika i Kate.Mike zůstal stál v úžasu a radosti.
„Mami.!....Janet!...Marlone!Tito! Co vy všichni tady děláte?"
„Ahoj synku.Chceme tě podpořit a chceme aby pravda zvítězila."potom si všimla i Kate
„Ahoj zlatíčko.Moc ráda tě zase vidím."dodala a opět se na Mika podívala
„Ale to ještě není všechno..."
Mike se na ni nechápavě podíval
„Kdo tu ještě je?"Z auta vylezl další a poslední člověk.
„Josephe!" Řekl Mike v úžasu
„Ach synu! Co jsem ti říkal? Máš si na tohle dávat pozor! Tohle je showbyznis a ne cesta ze žlutých cihel."
„Sakra nech ho být! Tohle se může stát komukoliv z nás a klidně i tobě!Tady jdou o prachy na to si nikdo nemůže dávat pozor." Okřikla ho Janet a její matka nic neříkala,protože s ní plně souhlasila.
„Ale jsem rád,že jsi přišel."překroutil to Mike.Z obrovských dřevěných dveří se objevila policie a Mikovy nasazovala pouta a v tom všichni fanoušci začali zpívat They don't care about us a tleskali do rytmu.Bylo to velice zvučné,to snad nemohl nikdo neslyšet.
Mika to velice dojalo.Věděl že fanoušci,které z celého srdce miloval jsou s ním.
„Pravda zvítězí!!!"zakřičela jedna holka z davu a všichni se k ní přidali i Mikiva rodina,která teď Mika doprovází k soudu.*****
„Soud předvolává doktorku Kate."
Kaze přišla k malému pultu s kuvříkem v ruce.
„Dal jsem vám dva soudní svolení,teď můžete uvést k čemu to bylo."dodal soudce.
„Děkuji.První souhlas jsme použili na prohlídku Chandllerovy ordinace,kde jsme našli Amytal." Kate vytáhla z kufříku injekci a ukázala ji všem.Všichni se zděsili a jedna paní zakřičela -panebože!-
„A další a poslední jsme použili na rozhovor s Jordanem bez omamné látky a o tom rozhovoru pan Chandller nevěděl.A tady máme nahrávku rozhovoru."Kate spustila video na televizi a všichni to od začátku do konce sledovali i tehdy,kdy Jordan jasně řekl,že to není pravda a svěřil se i s tím,že mu jeho táta dával nějakou injekci.
Právník Sneddon to už nemohl vydržet.
Bouchl do stolu a rázně se postavil.
„Ty děvko!Za tohle tě dostanu!"
„Drž hubu,ty debile!!!"zakřičel Mike a přistoupil ke Kate.
„Omlouvám se,vážený soude,ale ještě bych rád k tomu něco řekl." pokračoval a soud mu dal souhlas.„Tady jde jenom o prachy!Chandller mi jasně říkal,že chce natočit nějaký film ale dosud na to nemá peníze a on moc dobře věděl,že já ty peníze mám.Chtěl je za každou cenu a proto jsme teď tady.Já bych mu klidně půjčil ale to co on napsal je...teď se omlouvám...úplná kravina!Bylo to děsně kýčovitý a ten film neměl ani děj,natož zápletky."
„Ty hajzle!" zakřičel Chandller a rozeběhl se za Mikem,ale do situace se přidal Dorian s Jimmym,zastavili ho a policie mu nasadila pouta.Mike i s Kate odešli už ven ruku v ruce a všimli si,že fanoušci neodešli ale zůstali tady celou tu dobu a teď jsou potichu a čekají než jim Mike něco řekne.
„Chci vám moc poděkovat za vaší podporu.Mám vás moc rád a na tohle vám nikdy nezapomenu.Děkuju,že jste zůstali se mnou po celou tu dobu a chci vám ještě něco říct.
Soud rozhodl...,že jsem....nevinný!"
Všichni začali bouřlivě tleskat i plakat štěstím zároveň. Mike se na Kate podíval s láskyplnými oči.
„Děkuju ti,beruško."potom jí dlouze políbil a fanoušci křičeli mnohem víc.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...