Kate se probrala do krásného rána. Kate natáhla ruku na druhou stranu postele a ohmatávala ji. Se smutným výrazem se podívala vedle sebe. Na druhé polovině postele nikdo neleží.
Tak to není sen... Pomyslela si v duchu.
Posadila se a dívala kolem sebe. Malý pokojíček s jednou skříní a na podlaze několik použitých kapesníčků. Vypadalo to jako v nějakém americkém filmu.Tohle je realita.....tvrdá realita.
A navíc tento týden už začne devátý měsíc těhotenství.Stále se sama sebe ptá jestli se jí po něm nestýská.
Vzala si mobil do ruky a četla si zprávy, které si s Mikem psali....kdysi.
Přes celý displej se objevil Mike, který drží Kate v náručí. Stále nemůže pochopit proč se to stalo a jak.
Místo fotky se objevilo oznámení na zprávu. Byla od Tatiany.
Celkem to Kate šokovalo ale i tak si to chtěla přečíst.Ahoj Kate. Cítím se strašně špatně za to, že jsem ti to video ukázala. Prosím, chci ti to vše vysvětlit na pravou míru.
Kate se nevěřícně dívala na zprávu.
Jakou pravou míru? Co mi chce vysvětlit? Pomyslela si Kate a raději rychle Tatianě zavolala.„Ahoj Kate." ozval se smutný hlas z druhého konce
„Ahoj. Proč toho lituješ?"
„Protože jsme vám oběma ublížila. Mike....je v tom opravdu nevinně."
„Prosím nebraň ho." Tatina popotáhla
„Já ho nebráním Kate. Od té doby co jsi odešla... se úplně změnil....k horšímu. Přerušil dva koncerty, na dalším se kvůli tobě rozbrečel, nikoho k sobě do pokoje nepouští, ani jednou se pořádně nevyspal a bere další prášky."„To si měl rozmyslet dřív než se s Miou vyspal!"
„On se s ní nevyspal... Mia s ním nespala. Kate prosím vrať se k němu."
„Ale to video je jasný důkaz!" Tatiana se rozbrečela do telefonu.
„Je ....falešný....."
Kate párkrát zamrkala
„Cože? Tatiano...nehraj si se mnou."
„Je falešný."
„Takže mi chceš říct, že Mike opravdu mluvil pravdu a kvůli tomu se teď trápí, protože někdo nahrál tohle zatracený falešný video?!" zvážněla Kate
„Ano." špitla Tatiana
„Takže s nikým nespal za našeho vztahu?"
„Ne, nespal."Kate málem vybouchla radostí ale zároveň se cítila špatně a má strach.
„Počkat. Co jsi říkala ohledně Mika?"
„Nespí a bere další prášky a můžu říkat i další věci ale to by trvalo dlouho."
Kate ztuhla a nic neříkala.„Prášky? Jaký? Kdo mu je předepsal?"
„Prý na bolest hlavy,sice pomáhají ale Mike je celý zesláblý.Vůbec nejí. Předepsal mu je Murray." Kate si zděšením zakryla pusu
„Ne! Murray ne!"
„Co se děje?"
„Murray mu i před tím předepsal prášky na hlavu, který obsahovali silnou drogu. Běž k němu do pokoje a okamžitě ty prášky vyhoď z okna."
„To bych ráda ale není tu."
„K sakru!"Kate rychle telefon položila, vzala si kabelku a utíkala dolů po schodech. Její babička se lekla nad jejím vystrašeným výrazem.
„Beruško, co se stalo?"
„Babi, musím se rychle vrátit. Mike je v nebezpečí." Rychle doběhla k baru a vzala si klíčky od auta.
„Ale dneska přeci máme jet do nemocnice. Už to je devátý měsíc."
„Já vím, ale tady jde o život."Babička vyprovodila Kate k jejímu autu a držela ruce u sebe, jaki kdyby se modlila.
„Hlavně ať se ti nic nestane."
„Neboj se a děkuju ti." řekla a rychle dupla na plyn.
Vyjela ze štěrkové cesty a před sebou má nekonečnou silnici, která se za chvilku změní na dálnici.
Musí se do Francie dostat co nejdříve, teď tu hrajou minuty a sekundy.Proč jsem mu k sakru nevěřila?! Kdybych to udělala byly by všichni šťastný a hlavně zdraví! Proklínala se Kate v duchu. V její hlavě měla veliký zmatek a několik myšlenek, které nešli zahnat.
*****FRANCIE*****
„Miku, je mi to opravdu moc líto. Kdybych to věděl...-" Mike Kennyho hned zarazil
„Tohle se nedalo předpokládat. Byl to hodně dobře promyšlený plán. Může být jen ráda, že jsem to neřekl na veřejnosti."
„To by bylo hodně nemilosrdný..." uvažoval Kenny
„Ona je nemilosrdná. Kvůli ní nemohu Kate nikde najít." řekl Mike a rychle polkl prášek proti bolesti.
„Na co jsou ty prášky?"
„Tak mě Tatiana vykolejila až se mi z toho rozbolela hlava."Tatiana chodila vystrašeně po chodbě sem a tam. Přemýšlí jak to Mikovi ohledně prášcích říct, aby ji nevyhodil ven. Ví, zme tohle už není sranda, tady už jde o život.
Sebrala poslední síly a přišla k Mikovým dveřím kde Dorian hlídal.„Zase ty?!" vyštěkl na ní. Tatiana ztuhla strachy.
„Já..-já..."
„Co já sakra?!"
„Mike je v nebezpečí."
„Ano je. Když jsi tu, tak je v nebezpečí.Přímo v ohrožení." Tatiana se zhluboka nadechla
„Nesmí brát ty prášky! Je v tom silná droga."
„A to víš jako jak? To je další tvůj plán?"
„Ne, mluvila jsem s Kate!"Dorian ztuhl a párkrát zamrkal
„Cože?"
„Ano. Mluvila jsem s Kate."
„Proč jsi s ní mluvila?"
„Kvůli tomu videu.Jede sem z Německa. A mám vyřídit, aby Mike přestal brát ty prášky."
Dorian ztuhl ještě víc a na chodbě ovládlo ticho.
Byla slyšet jen silná rána z pokoje a vystrašený hlas.
„Sakra Miku!"
ČTEŠ
Michael Jackson
Fiksi PenggemarŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...