Nemanželské

254 10 1
                                    

Je krásné ráno a Kate s Mikem se mazlili v teplé posteli. Prince v klidu spí a vypadá u toho jako andílek. Mike hladil Kate po vlasech a oba se do sebe zadívali, ale najednou se zarazil.
„Slyšíš to?"
„Ne, já nic neslyším." Mike nakrčil obočí, vstal z postele a šel se podívat z velkého okna ven. Teprve až teď Kate uslyšela křik.
„Copak se děje?"
„Tohle není dobrý..." Kate opatrně a potichu šla kolem malé postýlky a podívala se z okna.
„Panebože..." Venku byl obrovský dav ječících lidí a několik fotografů a medií.
„Toho jsem se přesně bál." řekl tiše Mike a sedl si na křeslo vedle malé postýlky, kde Prince sladce spinkal.
„Neboj se, oni se nedostanou dovnitř." ujišťovala ho Kate a hladila Mika po zádech. Chytil její ruku na rameni a políbil ji. „Ano, já vím ale mám strach o naše dítě. Nepřej si slyšet, co se stane dětem slavných lidí, lásko." Kate si vedle něho sedla a chytila obě jeho ruce : „Co se stane?" Mike se zhluboka nadechl a předklonil hlavu. „Unesou. Ublíží dítěti jen kvůli penězům. Proto ho nechci nikomu ukazovat a ani s ním jít na veřejnost." Kate se najednou zarazila a nevěřila svým uším. Proč by někdo unesl dítě kvůli penězům? Najednou vtrhl do místnosti Bob jeden z bodyguardů a podle zrychleného hlasu právě běžel. „Nebojte se. Sem nepronikne ani myš. Pane, máte dole matku. Přeje si jen s vámi mluvit." Mike se podíval na Kate ale jasným gestem mu dala najevo ať jde. Mike tedy vstal, políbil Kate na čelo a odešel s Bobem za dveře.

Kate se sladce podívala na Prince a pohladila ho po čele : „Ten táta se nikdy nezastaví viď? Neboj se, dali bychom za tebe i život." Najednou si Prince promnul oči a podíval se na ní. Nekřičel a ani neplakal, jen se na sebe dívali a najednou se rozesmál. Kate ho políbila na če a vzala si ho do náruče :„ Tak vidíš. Není se čeho bát." Pak se na chvilku zamyslela....a její úsměv se vytratil. Hned pochopila kde je problém...

„Ahoj mami." Přivítal vřele Mike svou mamku u dveří.
„Ahoj synu. Musím s tebou mluvit..." Na chvilku se zarazil a v obličeji mu naháněla hrůza.
„Stalo se něco?" Mamka ho vzala za ruku a táhla ho do společenské místnosti, kde se usadili na gaiuvˇ naproti krbu.
„Víš potřebuju s tebou mluvit o Princovi. Je tu velký problém a Joseph z toho není nadšený a ani to neprospívá našemu náboženství." Mike se na chvilku zamyslel ale pak na to přišel
„Já chtěl Kate požádat o ruku už dávno mami, ale chci aby to bylo dokonalé a ani se nenaskytla vhodná příležitost."

„Ale máš nemanželské dítě." Mike se chytil za hlavu a opřel se.
„Víš kolik je na světě nemanželských dětí? Svatba s dítětem je taky krásná věc. Ano, lituju že jsem to neřekl před tím ale opravdu nebyla přiležitost mami." Katherine si jen povzdechla, podívala se za Mika a najednou se usmála.
„Ahoj Kate. Vypadáš skvěle." Mike se podíval za sebe a ucítil hřejivý dotek její ruky a jeho rameni.
„Ráda vás vidím." řekla a posadila se vedle Mika.

Mike byl teď hodně nervózní, protože se bál aby to máma neřekla. Přeci ho znáte....nechce nic pokazit. Chápe tuhle zapeklitou situaci a taky si uvědomuje i to jaký to může mít dopad pro Prince a jeho budoucnost.

„Lásko děje se něco?" Zeptala se Kate a vyvedla tak Mika z myšlenek.
„Ne ne nic." Katherine se zvedla a srovnala po sobě místo kde seděla
„Omlouvám ale už budu muset jít. Joseph je nemocný a nemá se o nemj kdo starat."
„On je nemocný?" Vykulil Mike oči Katherine jen kývla na souhlas a odešla.

Kate možná věděla co se děje ale to že je Prince nemanželské dítě mu raději neříkala. Cítila že už s tím něco dělá a byli by to starosti navíc...

Ahoj moonwalkers❤️chci se vám omluvit že jsem takovou dlouhou dobu nic nezveřejnila. Teď se tomu budu věnovat mnohem víc.
Ještě jednou se omlouvám.
Niky-J

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat