Kate mÄ›la už jen pÄ›t minut.UdÄ›lala si rychlà drdol a dala lesk na rty.PÅ™iÅ¡la k posteli,vytáhla Srdce Oceánu a dala si ji na krk,jako tÅ™eÅ¡niÄku na dort.
Když vÅ¡echno mÄ›la hotové a doladÄ›né podÃvala se na hodiny,které ukazovaly pÅ™esnÄ› pÄ›t hodin.OdeÅ¡la ze svého pokoje a zamÃÅ™ila do haly,kde už na ni Äekal Mike.Nejprve si ji měřil od hlavy až k patÄ›.Div mu moucha nevlÃtla do pusy,jak ji mÄ›l otevÅ™enou.Když byl se svým zrakem u nohou,tak Kate provokativnÄ› odhalila nohu,který jà v tom podpoÅ™il výstÅ™ih až nad kolenem.
Po chvilce se vzpamatoval.
„Páni,Kate.Vypadáš...vypadáš dokonale." PÅ™iÅ¡el k nà blÞ a opÅ™el si Äelo o Äelo Kate.
„Jsi ta nejkrásnÄ›jšà žena na svÄ›tÄ›." Potom jà vÄ›noval vášnÃvé polÃbenà a vzal si ji do náruÄe až k limuzÃnÄ›.„Moc ti dÄ›kuju za náhrdelnÃk.Je pÅ™ekrásný." Å™ekla Kate a pÅ™itom ležela na jeho rameni a pohrávala si jednÃm neposluÅ¡ným pramÃnkem vlasů,který mÄ›l u oÄÃ.
„Za tohle nedÄ›kuj.Moc ti sluÅ¡Ã." Kate polÃbil a hladil jà po zádech.
„Miluju tÄ›." Mikovy se hned rozzářily oÄi
„Já tebe taky."PÅ™ijeli k restauraci a Mike se vyděšenÄ› podÃval z okna.
„Miku,co se děje?"
„Nic.Nic zvláštnÃho.ProsÃm poÄkej tady.Budu tu hned." Potom stiskl Äervené tlaÄÃtko hned vedle repráÄku.
„Doriane,prosÃm pojÄ se mnou ven."
„JistÄ›.Taky jsem si toho už vÅ¡iml." Mike vystoupil z auta a Kate se dÃvala z okna.
NÄ›co tam s Dorianem Å™eÅ¡il a potom nastalo Å¡ÃlenstvÃ.Z restaurace se ozval kÅ™ik a vÅ¡ichni vybÄ›hli ven za Mikem.Blesky z foťáků Kate postupnÄ› oslepuje.Mike vystÅ™elil zpátky do auta a dal si obliÄej do dlanÃ.
„Moc se ti omlouvám.Tohle se stát nemělo." Kate ho hladila po zádech.
„Nic se nedÄ›je,opravdu.Tohle z nás nemohl nikdo tuÅ¡it.Ale stejnÄ› i tak si tenhle veÄer užijeme." Mike se na ni liÅ¡acky podÃval a usmál se.
„Užijeme."Celou cestu do hotelu si vyprávÄ›li ty nejvtipnÄ›jÅ¡Ã zážitky a pÅ™i tom jedli jahody v ÄokoládÄ›.
PÅ™iÅ¡li do Mikova pokoje a zavÅ™eli za sebou.Mike na chvilku odeÅ¡el a Kate se dÃvala po pokoji a sedla si na obrovskou postel.PÅ™iÅ¡el se dvÄ›ma skleniÄkama a s vÃnem.Oboum nalil a pÅ™ipili si.
Mezi nimi nastalo ticho.Jejich rty se spojily v jedno vášnivé ale zároveň i chtivém polÃbenÃ,které snad nemÄ›lo konce.Mike se z úst pÅ™esunul na jejà krk a pomalu rozepÃnal Å™etÃzek.
„...Miku..." vydechla a svoje prsty zaboÅ™ila do jeho vlasů.Pomalu mu sundávala bundu a odhodila jà za sebe.Mike zamruÄel,z krku se opÄ›t pÅ™esunul na jejà rty a Kate položil na postel.ChtÄ›la se vÃc posunout od toho kraje ale omylem sáhla na jeho tvrdou erekci a Mike toužebnÄ› vzdychl.Byl to nádherný zvuk.Tak proÄ toho nevyužÃt?Kate pÅ™ejÞdÄ›la rukou pÅ™es kalhoty po jeho chloubÄ› a Mike se osvobozoval z koÅ¡ile.Potom zasténal :
„....bože.." Kate pÅ™estala s provokovánÃm,což pÅ™ivedlo Mika k Å¡ÃlenstvÃ.
Zvedl jejà nohu,sundal Äerné lodiÄky a vÄ›noval noze nÄ›kolik polibků.To samé udÄ›lal i na druhé noze.
Kate upÅ™ela pohled na jeho dokonalou a pÅ™Ãmo božskou postavu.Vypracované svaly jak na ramenou,zádech tak i na bÅ™iÅ¡e a vyrýsované rysy v úrovni podbÅ™ÃÅ¡ku.Oba si sedli,Mike vysvobodil Kate z tÄ›ch Å¡atů a pomalu si lehali zpátky.
„Vypadáš božsky..."zaÅ¡eptal Kate do ucha a zasténala.LÃbal jà na krku a pÅ™esunul se nÞ,jako kdyby svojà pusou poznával a objevoval.Zastavil se u prsou a zaÄal je jemnÄ› sát.Rukama hladil jejà stehna a jemnÄ› maÄkal.
Kate se zaÄala kroutit jako žÃžala.
„...Miku..." zasténala.Z jejÃho hlasu byl poznal chtÃÄ,touha a vzruÅ¡enÃ,to Mike hned zaregistroval a Äábelsky se usmál.
Byla už na pokraji Å¡ÃlenstvÃ.Pomalu zajÞdÄ›l prsty do jejÃho klÃna a palcem kroužil kolem klitorisu.Jejà nohy se zaÄaly klepat a zaryla nehty do Mikových zad.Kate sebrala vÅ¡echnu sÃlu,co jà jeÅ¡tÄ› zbývala a rozepla mu pásek u kalhot.Mike zaÄal funÄ›t,pÅ™estal Kate dráždit a sundal si kalhoty i s boxerkama.Prvnà co vidÄ›la byl pevný úd s ohromným rozmÄ›rem.
Mike si na ni lehl celou svojà váhou,vášnivÄ› jà lÃbal a Å¡piÄkou penisu kroužil kolem klitorisu a potom kolem jejÃho vstupu.Pomalu do nà vnikal,ale jen do půlky a zaÄal se rytmicky pohybovat sem a tam,dovnitÅ™ a ven.Párkrát Kate zasténala Mikovi do úst.Mike držel jednu jejà nohu a mÃrnÄ› nadzvedl.V zádech se prohnula do luku a Mike zaÄal vzdychat stále vÃc intenzivnÄ›ji.Když se oba blÞili už k vrcholu tak zastavil a penis vytáhl ven.Kate zakňourala,tohle bylo jako za trest.Mike se na nà udýchanÄ› podÃval.
„VěřÃÅ¡ mi?"
„Ano,ano,ano..." zasténala,potom se k nà naklonil a zašeptal jà do ucha:
„Miluju tÄ›." a kousl jà do lalůÄku.
„Taky tě miluju."
V tom okamžiku do nà tvrdě vnikl,tentokrát s celou délkou až po kořen.Kate hlasitě zasténala a Mike ho zase vytáhl ven a potom zase do nà tvrdě vnikl.Kate slastà vykřikla Mikovo jméno a poslednà co uslyšela bylo jak ji oslovil a potom nastal výkřik s vysokým tónem.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...