„Ale co kdyby se jmenoval jen Prince?" Navrhl Mike Kate u snídaně.
„Prince Jackson.....ale přeci jsi říkal,že by to bylo pěkný kdyby měl dvě jména.
Mě by se to líbilo.I skoro celá tvá rodina má dvě jména."„Tak dobře,"řekl a Kate políbil „něco vymyslíme.Máme na to dva měsíce.
Za dva měsíce budeme držet to nejkrásnější,co kdy může být.Naše miminko.Chlapeček."
Kate se mu zachumlala do jeho náruče a Mike jí pevně držel.
„Miluju tě."pošeptal jí Mike do ucha
„Já tebe taky."Někdo zaklepal na dveře a ozval se známý hlas.
„Můžu dál?" Mike se zhluboka nadechl
„Jo." Jimmy vešel do pokoje a v ruce dežel bílou obálku.
„Ahoj.Kate,to je pro tebe."
Kate si obálku vzala a rozzářily se jí oči.
„Děkuju."Kate obálku rychle otevřela a začala si číst dopis.Úsměv se přeměnil na vyděšený výraz.Nemohla jí ani uniknout jedna slza,krerá sklouzává po tváři. Ale Mike byl vyděšený mnohem víc.
„Beruško,co se děje?Co se stalo?"
Kate nemohla odpovědět,byla jak z kamene.
„Můžu?"zeptal se Mike a natáhl se pro dopis.Kate jen nepoznatelně přikývla.V dopise stálo:
Ať chceš nebo ne,Kate,to dítě patří mě!Já ho dostanu.Vše jsi mi vzala!Dítě je mé!!!„Co to je zase za debilní vtip?!"vyštěkl Mike.Kate tentokrát nebrečela,byla to první a poslední slza.Jen nehnutě seděla.
Mike si začal dělat větší starosti jak o Kate tak i o dítě.
„Jimmy!!!"zakřičel Mike a jako rychlostí blesku byl Jimmy v pokoji.„Kdo ti ten dopis dal?"
„Recepční.Jen mi řekla,že to je pro Kate.Ptal jsem se jí od koho,ale jméno neřekla.Byla to žena."
Víc Kate už slyšet nechtěla.Má pocit,jako kdyby se pod ní zem rozpadala a ona padá,padá a stále padá.
„Zavolej Doriana." Jimmy poslechl a utíkal ho hledat.Mike si vzal Kate do náruče.
„Všechno bude v pořádku.Neboj se." Ale i tak se Kate stále nepohnula a nepromluvila.
Dorian s Jimmy vběhli dovnitř.
„Co se děje?"zeptal se Dorian
„Odteď budete Kate hlídat.Nikdo k ní nepůjde bez mého vědomí."
„Dobře.Ale co ty?"
„Já si vystačím s Bobem.Ale prosím,teď Kate střežit."Dorianovi zazvonil mobil a odešel pryč.
Mike si pořád dokola čte ten dopis ale Kate nepohla ani prstem.Je toho na ni příliš.Až moc příliš.
Dorian se vrátil.
„Miku,Kenny tě chce vidět.Kvůli...ty víš čemu."
„Jasně,ale já teď nemůžu odejít..."
„To chápu i já,ale Kenny přeci řekl jasně,že to je naposledy."Mike se starostlivě podíval na Kate.
„Jen běž.Však se vrátíš."řekla skoro jako bez duše.
„Ano,vrátím se co nejdřív."Mike odešel a Jimmy s Dorianem zůstali stát venku před pokojem.
Kate si to všechno rovnala v hlavě.Cítí pocit nejistoty a tísně.Přemýšli nad tím videem.Přeci když ho uvidí,tak pozná tu která škodí a tak jí chytí.Mike přece nemá co skrývat.
„Jimmy?" Hned na to vykoukl ze dveří
„Ano?"
„Prosím,zavoláš mi Tatianu?"
„Ehm...jistě."Někdo zaklepal na dveře.
„Dále." Tu harvaní černou barvu vlasů i očí snad pozná každý na několik kilometrů daleko....Tatiana.
„Ahoj,něco se stalo?"
„Rozhodla jsem se."
„Ale o čem?"
„Prosím,ukážeš mi to video." Tatiana na chvilku zaváhala.
„Dobře.Můžu si půjčit počítač?"
„Jasně."Tatiana si vzala počítač na klín,sedla si vedle Kate a flešku vytáhla z výstřihu.
„Ale tohle zůstane mezi náma ano?Nechci být za tu slepici,jak se říká."
„Slibuju." Tatiana video spustila.
Kate si zakryla pusu dlaní a slzy jí doslova tekly proudem po tvářích.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...