Kate se probudila konečně do klidného a krásného rána bez policistů,bez právníků a bez Jordana.Ale něco tady chybí ke krásnému ránu.Mike tady není.
Na jeho polštáři našla vzkaz.
Ahoj beruško.
Promiň,musíme s Kennym probrat zahájení turné ale budu doma,co nejdříve. Miluju tě.
M.Podívala se na druhou stranu a tam našla už hotovou snídani do postele.
S chutí kousla do palačinek ale tu sladkou chuť překazil pocit na zvracení.
Rychle běžela na záchod a tak tak to stihla.
Když se vracela do pokoje,tak jí začal zvonit telefon ale Mike to nebyl.
„Kate Mielesová"
„Dobrý den.Tady doktorka Feeldsová.Chtěla jsem vám jen říct,že jste včera nepřišla na kontrolu."
„Moc se omlouvám.Já na to zapomněla."
„Teď mám čas.Můžete sem zajít?"
„Jistě hned tam budu." Kate rychle zavěsila a šla se obléknout.„Ahoj Jimmy.Prosím odvezeš mě do nemocnice?" Jimmy vykulil oči,rychle se zvedl ze židle a začal Kate kontrolovat a sahat na čelo.
„Co se ti stalo?"
„Nic.Jen...mám schůzku."
„Uf,dobře.Vezmu tě tam."Od Neverlandu do LA je to celkem kus ale Jimmy to zvládl za krásných 45 minut.
„Tak jdeme?"otočil se Jimmy na Kate.
„Jdeme?"
„Mám tě na starost.Nechci aby se něco stalo a neboj se,dovnitř nepůjdu."zasmál seOba si sedli do čekárny a čekali než Kate ohlásí.
„Řekni mi něco o sobě."řekla Kate
„O mě?"
„Ano.Známe se přes půlrok a ani tě pořádně neznám."
„Ehm...nejsem ženatý,nemám děti,....to je vše."zavtipkoval. V tom přišla sestra a Kate ohlásila.„A...tak jste tady."zajásala doktorka
„Děkuju,že jste mě přijala."
„Tak...lehni si a já tě zkontroluju."
Kate si poslušně lehla do křesla a čekala až to bude mít za sebou.Tohle je dost nepříjemné,když vám něco dávají...no...tam.
Doktorka znehybněla.
„Aha..."
„Co aha?"zděsila se Kate.Doktorka tu věc vyndala,dala k sobě monitor a něco cosi dávala na její břicho.
Doktorce se rozšířil úsměv ale Kate to znejistilo.
„Co se děje?"
„Gratuluju,Kate."
„Ale k čemu?" Potom doktorka obrátila monitor na Kate a ukázala jí malou bílou tečku ve velké tmě.
„K dítěti přeci.Moc vám gratuluji.Budete maminkou."Kate začala lapat po dechu.Neví jestli je nadšená a nebo....rozhozená.
„Chcete fotku?"zeptala se doktorka
„A-no."vykoktala ze sebe
Dítě?....dítě?....sakra dítě! Život v mém bříšku! pomyslela si Kate v duchu.
„Ještě jednou vám gratuluju.Další návštěva bude přesně za měsíc a podíváme se jak váš drobeček postoupil v růstu.Na shledanou."
„Na shledanou."Jimmy se v čekarně postavil a vyděšeně se na Kate podíval.
„Co se děje?!"
„Já-já ani nevím."řekla Kate stále v transu.
„Prosím řekni mi to.Pokud se ti něco stalo..."
„Ale asi stane." Potom Jimmymu podala tu fotku s malou tečkou.
„Ty jsi...?"
„Těhotná." Jimmymu se rozzářily oči a usmíval se jak jen pusa dovolila.
„Panebože!To je úžasný!To bude Mike nadšený!"
„Ne nebude.Bude naštvaný."
„Nebude.Proč si to myslíš?"zeptal se nechápavě
„Prostě to vím.Vždyť nejsme ani svoji...a já s ním mám dítě...s Mikem."
„On si tě vezme.Na to dám jed.A děti miluje,bude skákat až ke stropu."Cesta do Neverlandu byla tichá.
U brány už čekala Karen i s Janet,která je pozvaná na oběd.
„Ahoj.Tak co jak bylo?"
Kate jako duch odešla dovnitř a neodpověděla. Janet i Karen běželi za ní do pokoje.
„Kate?Zlato?Co se děje?"
„Já jsem....jsem..."na víc se už nezmohla a ukázala fotku.
Janet začala skákat radostí a Karen břečela štěstím.
„Panebože!To je úžasný!Kde je Mike?Zavolám ho."
„Ne!"zastavila jí Kate
„Proč ne?"
„Bude naštvaný." Janet to celkem rozesmálo
„Nebude.Bude nadšený!"Teprve až teď si všimli Mikovu přítomnost u dveří.
„Z čeho mám být nadšený?"
Všechny holky náhle oněmněly.
„Haló?"zasmál se Mike a přistoupil blíž.Starostlivě se podíval na Kate,která se rozbrečela.
„Holky,necháte tu nás o samotě?"
Janet i Karen odešli a Mike si sedl vedle Kate.
„Miláčku,co se stalo?"řekl a uzavřel Kate v náručí.
„Byla jsem na kontrole."začala pomalu vysvětlovat.
„a..."pomalu se začala trochu usmívat
„Tak povídej."řekl netrpělivě jako malý kluk.
Potom mu Kate podala fotku a Mike se zarazil.
Kate chytila jeho ruku a dala mu jí na svoje bříško.
„Malá tečka."
Mike se po pomalu zpamatovával,položil fotku na stůl a dal svoji druhou ruku na její bříško.
„Dítě?" Kate přikývla a Mike se rozbrečel.
„Naše dítě.Dítě!Budu táta!Budeme rodina." Mike políbil její břiško a potom se vrhl na její rty.
Jeho pocity se nedají jen tak popsat.Byl víc než nadšený a šťastný zároveň.Vždycky si přál mít dítě a teď se mu to splnilo a má ho se ženou,kterou miluje.„Děkuju ti,miláčku.Děkuju.Miluju tě."
Jeho slzy smáčely i Kateinu tvář.
„To já děkuju tobě.Taky tě miluju."
„Panebože...dítě.Naše vlastní dítě."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanficŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...