Je to jinak...

265 13 0
                                    

„Proč mi to neřekl...?Proč?"fňukala Kate do polštáře.Mluvila z ní i vyčerpanost.Celou noc nespala,vždycky když zavřela oči,viděla ten okamžik.
Měla velký pytle pod očima a skleněný oči.Celé ráno nevylezla jak z pokoje,tak i z postele.

Někdo zaklepal.Ten hlas jí byl známý.
„Kate,jsi v pořádku?" Byla to Karen.
Kate zvedla hlavu z polštáře a podívala se na dveře.
„Jsem v pohodě." Karen se pokusila dveře otevřít ale byly zamčený.
„Otevři,prosím a řekni mi,co se stalo.Prosím.Mám o tebe strach." Kate si utřela poslední slzy z tváře a dveře odemkla.Karen jí hmed objala.

„Zlatíčko...."Nad tím slovem se Kate opět rozbrečela.
„Viděla jsem to před chvilkou v raních zprávách.Určitě to má své vysvětlení."
„Nemá.A kde vůbec je?" Karen si povzdechla
„Je dole s Kennym a vypadá...no...nevyspale,stejně jako ty." Kate popotáhla.
„Mám tě moc ráda ale prosím...přeju si být teď sama."
„Chápu.Neboj,brzy bude líp." Karen odešla a Kate opět zamkla a znovu skočila do postele.

Karen šla rychlým krokem dolů do haly.Narazila tam na Kennyho a Mika,kteří se tam o něčem bavili.
Karen před nima zastavila a složila ruce na prsou.Oba se trochu vyděsili a Karen začala z plných plic mluvit.
„Co to mělo jako být?!" Mike se lekl ale Kenny si nechal chladnou hlavu a mluvil.
„Teď nevím o čem mluvíš." Karen vytáhla z kapsy mobil a oboum ukázala to video.
„Že nevíš?!" Video se přehrálo a Mike si dal hlavu do dlaní a Kenny stále mluvil.
„Ach tohle...to bylo jen na oko."
„Jo aha...z tohohle pohledu ti snad připadá,že to je na oko,Kenny?!Fakt?"
Kenny mlčel a Karen se podívala na Mika.
„A hádejte,kdo to včera zjistil!" Mike rychle zvedl hlavu.Srachy ztuhl.Karen ale dlouho nečekala.
„Kate!!!" Bez dalšího slova odešla pryč.

Mike si opět dal hlavu do dlaní.
„Ne...bože...ne..." Kenny už nevěděl,co říct.Tentokrát ztuhl on.
„Miku...já.." vykoktal ze sebe.Mike vstal a podíval se na něho.
„Já ti říkal,že tohle špatně skončí a ty moc dobře víš,že jsem byl jasně proti.Já chci dělat show,Kenny,ale prosím nezatahujte do toho můj milostný život.Od odchodu Lis M.P. jsem myslel,že se nikdy nezamiluju.Ale když jsem spatřil Kate...cítím se...opět zamilovaně.Moc si přeju,aby jsme zůstali už spoli navždy,protože já cítím lásku,kterou jsem k nikomu takhle ještě necítil.Ale teď se bojím,že to skončí stejně jako s Liz."

„Miku...já.."zopakoval Kenny ale Mike ho zarazil.
„Jdu nahoru za Kate a budu se modlit,aby mě vyslyšela."zamířil ke schodům ale potom se zase na něho podíval
„A Tatianě řekni,že tohle bylo naposledy,co jsem tohle udělal.S tímhle já už končím." Kenny přikývl

Kate uslyšela klepání.Tentokrát nehla ani brvou.
„Kate,prosím...otevři.Beruško,chci ti to všechno vysvětlit..." Byl to Mike.Kate mlčela a potichu vzlykala.
„Všichni si mysleli,že to bude dobrý nápad ale já s tím už od začátku nesouhlasil,přísahám.Ale oni nepočítali s tím,že to natočí z toho pravděpodobného úhlu..." Kate poslouchala ale stále neodpovídala.
„...chápu,že mě nechceš vidět a nechceš se mnou mluvit ale prosím,vyslechni si alespoň tohle.Jsi můj svět,beruško.Pokaždé,když zpívám tu písničku,myslím jen a pouze na tebe a připomínám si naše první setkání.Nikdy bych tě za jinou nevyměnil a už vůbec ne za Tatianu." Kate chtěla odpovědět ale nevěděla co.Tohle opravdu nečekala.Nastalo ticho.
„Miluju tě." I z jeho hlasu bylo poznat,že slzy už má na krajíčku.Slyšela kroky.Odešel.

Kate schromáždila všechny síly a rozběhla se ke dveřím.Nebyl tam.Z rohu vyšel Kenny a podíval se na Kate.
„Můžu s tebou mluvit?"  Kate neodpověděla jen odstoupila od dveří na znamení,že má jít dál.
Oba si sedli ke stolu a Kenny začal s vysvětlováním.

„Je to má chyba,Kate.Myslel jsem,že to bude skvělá show ale nepočítal jsem s tím,že to natočí z tohohle úhlu.Mike byl už od začátku proti.Nechtěl to ale byl jediný,kdo to nechtěl.Byla přesila v hlasování.Byl jsem u toho celou dobu a Mike se jí nedotkl.Nedotýkal se jí jak rukama,tak i pusou.Já teď toho strašně lituji.Kate,moc se omlouvám.
Mike tě miluje z celého srdce a nechce o tebe přijít.Přeje si,aby jste spolu byli už navždy.Přesně tohle mi dole říkal."
Kate se zhluboka nadechla.
„Já ti věřím..." Kenny vykulil oči
„Opravdu?"
„Ano.Mike tu byl.No tedy za dveřmi,protože jsem zamkla.Vše mi řekl a ty jsi mi teď potvrdil,že je to pravda."
„On nikdy nelže a hlavně tobě by ti nic takového neudělal.Omlouvám se."
Kate se na Kennyho usmála.
„Už jsem ti odpustila.A děkuju,že jsi mi to všechno řekl."
„To já děkuju tobě." Kenny nechtěl dál rušit a odešel.

Teď tu je jen otázka.Jak to Mikovi říct a jakým způsobem....nějakým gestem.
Kate dostala nápad.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat