Mike je ve své knihovně a od rána si čte dobrodružné knížky.
Občas se podívá ven z okna na krásnou rozvketlou a barevnou zahradu.Po chvilce odložil knížku na stoleček,zamířil k oknu a začal si prozpěvovat písničku „I just can't stop loving you".V tom se ve dveřích oběvila Janet.
„Mikei.Je tady návštěva." Mike vykulil oči a šel k Janet.
„To už přijela ta rodina s vážně nemocnou dcerou?"
„Ne.Ta přijede zítra.Vypadá to na otce s dcerou a synem.Přišli se seznámit."Mike a sestra Janet šli dolů po schodech a na chodbě už čekal Macaul.
„Ahoj Miku.Tak tohle se ti bude líbit."řekl s lišáckým úsměvem „tak ještě upravit....." Macaul začal Mika upravovat.Chudák Mike nevěděl,co se děje.
„Nech toho.Copak to je snad královská návštěva?"
„No..něco lepšího." Už i Janet se začala smát a oba zavedli Mika na verandu.Mike se zastavil,hned jak spatřil tu krásnou,andělskou a známou tvář.Tvář krásné dívky,kterou viděl ze stromu.
Vedle dívky spatřil i otce se synem.
Mike se začal červenat.„Dobrý den.Rád vás poznávám." řekl stydlivě Mike.
„Dobrý den.Potěšení je na naší straně."
Všichni jsme se posadili ke stolu s kávou.„Nechtěli jsme rušit.Přistěhovali jsme se ze Santa Moniky sem.Chtěli jsme vás poznat." Mike se očkem podíval na dívku.
„Jsem moc rád,že jste přišli a že mám tak hodné sousedy,tedy vás.Jak se jmenujete?" Jejich otec nejprve představil syna.
„To je můj syn William a moje dospělá dcera Kate a já jsem John."
„Moc mě těší.Já jsem...." Mika hned přerušil William.William se celou dobu díval na Mika s otevřenou pusou.
„Michael Jackson!" William se zvedl ze židle a utíkal k Mikovi,aby ho objal.John ho hned zarazil.
„Wille! Kde je tvoje vychování.Moc se omlouvám pane Jacksone."
„To je v pořádku.Mě to nevadí.A prosím,říkejte mi Miku."Rodinka už byla na odchodu.Will Mika opět objal.Mike se podíval na dívku a usmál se.
„Kdykoliv budete chtít,budu rád,když příjdete.Doufám,že budeme dobří přátelé." Dívka se na něho podívala, jejich pohledy se střetli a usmáli se.
„Určitě.Moc ti děkujeme,Miku." řekl John.Will se taky rozloučil.
„Tak ahoj." Potom Mike uslyšel anděslký hlas.
„Ahoj Miku..."řekla Kate a odešli.Mike zavřel dveře a zhluboka se nadechl.Janet a Macaul se zasmáli.
„Mike je zamilovaný.....do Kate."
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...