„Měla by ses už připravovat,Kate." oznamovala Karen a ukázala na svoje hodinky,které ukazovaly půl sedmý.
„Ale já nevím..-"
„Pomůžu ti." Karen přišla ke skříni a začala hledat pěkné věci.
„To ne....,moc křiklavý,.....málo přitažlivý,......dokonalý!" Karen vytáhla černé « áčkové » šaty se zlatým páskem.
Šaty podala Kate a poslala jí se převléknout.„Já nevím..."
„Pojď se mi ukázat." Kate vyšla z koupelny a přišla za Karen.
„Vypadáš úžasně,zlato!"
„Já nevím..."
„Co se stalo?"
„Nevím jestli tam mám jít."
„Blázníš?Proč si to myslíš?Mike po tobě jednoznačně jede." Kate vykulila oči.
„Má mě rád?"
„Em..už mlčím.Máš ho ráda?"
Kate na chvilku mlčela.
„Kate?"
„Ale ...já jsem jeho lékařka.Náš vztah je čistě profesionální..." Karen vykulila oči
„Takže...ty ho nemáš ráda? "
„Mám.Ale myslím si,že by to stejně dlouho nevydrželo.Já si na tohle hollywoodské šílenství nezvyknu.A média by Mika otravovali víc a to jen kvůli mě."
„Zlatíčko,ty si necháš kvůli těm bulvárním krysám zničit vztah? Mike by nedovolil,aby se ti něco stalo a navíc má hroší kůži.Média ho jen tak nerozhodila." Kate se podívala na hodinky.
„Promiň už musím jít."Kate odešla,zavřela za sebebou dveře a hned si všimla Jimmyho,jak stojí u dveří Tatiany.
„Ahoj.Copak tu děláš?"
„Ahoj Kate.Tatiana má domácí vězení.Další skandály si nemůžeme dovolit."
„To chápu."
„Kampak takhle vymóděná?" Kate se začala červenat.
„Jen...tak..."
„Dobře...."Kate raději odešla,aby se vyhla dalším otázkám.Šla po schodech dolů do haly,kde už na ni čekal Mike.
Šel jí naproti a podal jí ruku.
„Kate...moc ti to sluší.Vypadáš kouzelně."
„Děkuju."
„Můžeme?"
„Jasně."Oba vyšli ven a Mike otevřel Kate dveře od auta.Na večeři je odvezl Dorian.
Přijeli k luxusní restauraci.Kate se dívala kolem a nikde ani živá duše.Počítala s tím,že tady bude veliký shon lidí a fanoušků.Mike se na ní podíval.
„Em...hledáš něco,Kate?"
„Nene nic."
„Dobře." Vystoupil z auta a pomohl Kate.Vešli do restaurace a bylo tu několik lidí.Kate se víc přitiskla k Mikovi.
„Kate?Co se děje?" zeptal se ustaraně
„Sem chodí lidi,kteří jsou taky tak trochu slavní.Berou mě jako normálního člověka." Kate se hlavou otočila zpátky.A opravdu se nikdo ani nehl.
„Omlouvám se." Oba přišli ke stolu.„Děje se něco?" zeptal se a ustaraně se ji podíval do očí.
„Nic." Mike ji chytil ruku
„Prosím,já vím,že tě něco trápí." Kate se už víc nechtěla skrývat a dala si hlavu do dlaní.
„Bojím se."
„Ale čeho,prosím řekni mi to."
„To co se dneska odehrálo bylo šílenství.Byli jsme jak v pasti.Zadní vchod byl zablokovaný tiskem a byli po celém obvodu kavárny.Ten křik....ty blesky..."
„Moc se ti omlouvám.Měl jsem vás všechny více ochraňovat a hlídat.Už se to nebude nikdy opakovat.Budu vás vás chránit.......hlavně tebe." Řekl a pohladil Kate po tváři.Kate pocítila nával radosti,už jen z toho hladkého doteku,ale i zároveň cítila vinu.Mike tohle všechno vzal na sebe.
«Místo toho,aby jsem se bavila s Mike,mu jen dělám starosti!» řekla si v duchu.„Prosím neber to všechno na sebe.Není to tvoje vina.Je to pro mě ponaučení,abych příště všechno Tatianě rozmluvila.Prosím otočme list.
Pro dnešní večer na tohle zapomeneme." Mike se pousmál
„Dobře,otočme list."
ČTEŠ
Michael Jackson
Hayran KurguŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...