Opět ne!

215 14 0
                                    

„Tatiano, za chvilku jsem tam. Čekej na mě před hotelem." řekla Kate v autě a mobil zavěsila. Celou cestu přemýšlela nad tím, jak se Mikovi omluvit, ale ještě na nic úžasného zatím nepřišla.
„Ssss AU!!!" zasyčela bolestí, když jí Prince silně kopl.
„Teď ne broučku.Teď ne. Jdeme zachránit tátu." Jako mávnutím kouzelným proutkem Prince přestal kopat.

Kate zaparkovala auto před hotelem a vyběhla ven k Tatianě.
„Ahoj. Páni...jaký to už je měsíc?" uhýbala Tatiana
„Ahoj. Devátý a podle doktorky mám zítra nebo pozítří rodit. Hned jsem u tebe jen teď rychle musím za Mikem." Tatiana se nadechla aby jí něco řekla, ale to už Kate byla u výtahu.

Výtah jel až mučivě pomalu. Nervózně začala chodit sem a tam a přitom si hladila bříško.
„Po několika měsícíc uslyšíš tátu. Táta tě uvidí moc rád." Vytáh vydal cinkavý zvuk a dveře se otevřely.
Šla dlouhou chodbou až k Mikovým dveřím, kde už čekal nadšený Jimmy.

„Kate! Bože Kate! To je úžasný. Jsi tu...jsi tady a vypádáš úchvatně." řekl a rychle Kate objal.
„Taky se mi po tobě stýskalo. Možná zítra už bude venku. Kdepak je Mike?" Jimmův úsměv se změnil na nervózní výraz.
„Víš...Mike je...-" Kate ztuhla na místě, obávala se toho nerhoršího a vtrhla dovnitř pokoje.
Vyděšeně si zakryla pusu dlaní. Místo Mika tu našla vystrašené lidi včetně Kennyho.

Když Kenny uviděl Kate hned se rozzářil.
„Kate! Panebože! Jsi tu."
„Kde je Mike?"
„No... Mike je...v nemocnici. Omdlel a silně se bouchl do hlavy o roh stolu.
„Jedu za ním."
„Počkej, jedu s tebou." řekl Kenny a utíkal s Kate k autu.

Kenny ji gentlemansky otevřel dveře a opatrně jí pomohl si sesnout.
Do navigace si zadal adresu nemocnice a už dupl na plyn.
„Kde jsi vlastně byla?"
„V Německu." Kenny vykulil oči.
„Ale Mike říkal, že prohledal celý Německo...ehm...tedy jen čtvrtinu.Německo je hodně velký."
„Byla jsem těsně u hranic."
Kenny kýval chápavě hlavou a zamručel.

Nemocnice nebyla celkem daleko.Jeli jen půl hodiny. Kenny vyskočil a opět Kate pomohl z auta.Šlo to celkem pomalu, protože to se Princovi zrovna moc nelíbilo.
„Kdy to půjde ven?"
„Buď zítra a nebo pozítří."
„Tak doufám, že se do té doby Mike zotaví."
Kate výrazně posmutněl obličej a dala si hřbet ruky na čelo.
„Co se děje?" zeptal se Kenny
„Měla jsem mu věřit. Kdybych ho poslechla, nikdy se tohle nemuselo stát."
„Na tvém místě bych reagoval stejně. Měla důkazy..sice falešné, ale byly to důkazy. Já to chápu. Tohle jsi nemohla vědět, že Tatiana to naplánovala do detailu."

Kate se prudce zastavila.
„Tatiana?!"vyštěkla
„Mike to už vyřešil. Řval na ní i za vás  oba dohromady. Teď už pojď. Mike čeká."
Oba došli na recepci a tam je přivítala mladá slečna s růžovým úsměvem.
„Dobrý den. Vy jdete na porodní sál?" obrátila se na Kate
„Nene.Jdu za svým přítelem."zasmála se Kate
„A jak se prosím jmenuje?"
„Michael Jackson."

Slečna se prudce zarazila a upřeně na Kate koukala.
„Oh omlouvám se. Já vás nepoznala. Pan Jackson je ve svém pokoji.Pokďte za mnou." vykoktala ze sebe a šla před Kate a Kennym.
Na každé chodbě je plno lidí, kteří mají vážný problém. Je to až děsivý shon.

Všichni došli do klidného prostoru nemocnice. Tady není ani noha ani jediná živá duše.
Sestra došla k velkým bílým dveří a otočila se na Kate.
„Tady prosím." Oba dali Kate přednost a ona bez váhání vešla.
Uviděla několik strojů kolem Mika a uslyšela pípající zvuk monitoru.
Mike spal.Spal tak klidně ale vypadal i vyčerpaně a zesláble.
Konečně po několika měsících uviděla Mikovu tvář a ty neposedné prameny vlasů, které mu padaly do obličeje. Kate mu jeden pramínek dala za ucho a začala brečet.

„Co se mi to stalo?" fňukla Kate, když uviděla velikou červenou odřeninu na hlavě.
„Omdlel a hodně se bouchl do hlavy o roh stolu."
Sestra si vyndala kartu a začala Kate předčítat Mikův stav.
„Pan Jackson je stabilizovaný- tedy v umělém spánku. Proběhla akce vypláchnutí celého žaludku. Jeho stav zavinil stres,nedodržoval pitný režim,nespavost a prášky proti bolesti.
Teď je všechno v pořádku."
„Děkuju." špitla Kate a utřela si jednu slzu z oka.

Chytila ho za ruku a pevně ho držela.
„Promiň. Je to moje chyba, omlouvám se....prosím probuď se....miluju tě." řekla a rozbrečela se ještě víc.
„Mám odejít?"zeptal se Kenny
„Jen na chvilku."
„Dobře za chvilku si pro tebe příjdu."  

***O DVĚ HODINY POZDĚJI***

Kate chytila Mikovu ruku a dala si ji na břicho.
„Za chvilku budeme rodina. Budeme mít syna. Doufám, že mi odpustíš."
Hned na to Kenny vešel do pokoje.
„Ještě nechceš jet? Už je jedenáct večer."
„Jeď si odpočinout já tu zůstanu."
„Ale Kate. Jsi unavená pojeď taky." Kate zavtěla hlavou.
„Já ho neopustím. Opět ne." řekla a hlavu položila na Mikovo tělo.

Michael JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat