Kate se pomalu probouzela a několikkrát zamrkala,aby se jí zaostřilo vidění.Mike se na ní usmál a pohladil jí po vlasech.
„Ránko,beruško.Jak ses vyspala?" Kate mu milý usměv oplatila.
„Ahoj.Výborně a jak ty?"
„Ty víš,jaký mám problém se spaním.Ale tentokrát jsem se vyspal krásně." řekl a dal jí polibek na čelo.Kenny zatleskal,aby si získal všechnu pozornost.
„Dobré ráno.Tak letadlo je už dávno na zemi,tak šup šup a přivítejte Itálii s otevřenou náručí."
Nejprve šli napřed Dorian a Jimmy,aby zkontrolovali jestli je čistý vzduch.
„Nikdo nikde."
Všichni se rozeběhli ven a nasedli do aut,které už čekali před letadlem.Kate zamířila do skoro plného auta ale Mike ji vzal za ruku,aby už nikam dál nešla.
„My jedeme jiným." Šla poslušně za Mikem a došli k menší černé limuzíně.
Kate se zabořila do koženého dlouhého gauče.
„A kam jedeme?" Mike si povzdechl a dal si dlaň za krk.
„Zatím do hotelu.Promiň,musíme dneska do toho areálu vyzkoušet efekty ale....ty a Karen si uděláte pěkný den.Půjdete třeba nakupovat ale Jimmy půjde s vámi,nechci aby vás ti novináři zadupali." Kate se nadechla,aby mohla něco říct ale hned jí zastavil.
„A žádné námitky a neboj se,Tatiana vás nebude otravovat." Pohladila ho po tváři,políbila a dala si ruce kolem jeho krku.
„A kdy se vrátíš?"
„Co nejdřív." Z malého repráčku se ozval Jimmyho hlas.
„Jsme tu." Limuzína zastavila,Mike pomohl Kate vystoupit z auta a majetnicky ji držel kolem pasu.Zastavili uprostřed haly a Mike se na Kate podíval.
„Promiň,už musím jít.Jimmy ti bude k dispozici." Potom se podívala za Mika a vidí Jimmyho,jak bere její kufry nahoru do pokoje.
„A to nemůžu jet s tebou?"
„Byl bych moc rád,kdybys mohla ale je to nebezpečné a půlku dne bys proseděla." Kate sklopila oči dolů a Mike jí chytil za bradu.
„Budu tu hned." Políbil jí na čelo a odešel do auta.Vedle ní se objevil Jimmy.
„Kufry máš už nahoře.A kdyby něco, stačí zavolat.Tentokrát máš pokoj sama."
„Děkuju." Odešla nahoru do svého pokoje a narazila na Karen.„Ahoj.Tak co podnikneme?" Kate pokrčila rameny.
„Jdem nakupovat?" Její oči se rozzářily,chytla ji za ruku a utíkali po chodbě.
„Jooo!Jdeme shopovat!" Jimmy jim byl hned v patách.***
„Tak pojď se mi ukázat." Volala Karen na Kate,která si zkouší šaty snad už dvacet minut.
„Ne!Ani tyhle se nehodí."
„Mlč a ukaž se mi." Dveře od kabiny se otevřeli a Karen několikkrát zatleskala.
„Kate,tyhle ti naprosto sluší!Jsou úžasný!Jimmy,pojď sem!" Jimmy odešel z hlídky u dveří,přišel ke Karen a podíval se na Kate.
„Páni,Kate.Vypadáš....vypadáš úchvatně přímo nádherně." Kate měla na sobě dlouhé tmavě modré šaty a s výstřihem jak na prsou tak i u nohy.
„Takže si je mám vzít?Budou se mu líbit?" Oba kývali hlavou na souhlas.„Ukaž." řekl Jimmy a natahoval ruku pro šaty.Kate nechápavě nadzvedla obočí a ty šaty mu podala.
„Ale proč?"
„Běžte si už sednout do auta,hned tam budu."
„Ale to přec-"
„Tak šup šup." Karen chytila Kate za ruku a táhla jí až k autu.Jimmy přišel za chvilku s taškou v ruce.
„Děkuju ti.Moc." špitla
„Za tohle neděkuj.To byla maličkost."Kate odešla i s šatama do pokoje.Položila tašku na postel a uviděla krabičku,která ležela na polštáři.
Krabičku otevřela.
„To je...." V ruce držela velký náhrdelník ve tvaru srdce,který byl tmavě modrý.
„To je Srdce Oceánu." Byl tu i vzkaz:
Ani tenhle náhrdelník se nevyrovná s tvoji krásou.I ta oceánově modrá se nemá co rovnat s tvýma krásnýma modrýma očima.
Miluju tě. M.Na stole se,Kate, rozsvítil mobil.
Dostala zprávu.
Ahoj,beruško.Promiň přijedu až v pět hodin ale moc rád bych tě hned potom vzal na večeři.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...