Celý nemocniční pokoj ztichl ale za to atmosféra byla příjemná a nádherná.
Kate celá vyčerpaná z porodu klidně leží a dívá se na Mika, který drží malého Prince v náručí a jedním prstem mu hladil tvářičku.
„Je krásný po tobě,beruško." řekl a sedl si s Princem vedle Kate na postel.
„Má krásné oči po tobě." Mike se usmál a dlouze jí políbil.„Už se těším až si vás odvezu na Neverland. Už je tam vše připravené."
Kate nakrčila nechápavě obočí.
„Připravené? Vždyť jsme na to neměli žádný čas." Mike se začal červenat a jeho spiklenecké oči prozrazovaly nějakou lumpárnu. Kate tomu moc pozornosti nevěnovala a raději si dál užívala výhled na Mika s Princem.„Přemýšlela jsem nad druhým jménem."
„Opravdu?" zeptal se Mike užasle
„Ano. Prince Michael Jackson junior."
„Michael Jackson junior?" popřemýšlel
„Proč moje jméno?" dodal s laskavým úsměvem.
„Bude nést tvoje jméno po další generaci. Vždycky když budu psát jeho jméno, tak si vzpomenu na tebe a navíc se mi to jméno moc líbí."
Mike se opět začal červenat a Kate dlouze políbil.
„Tak dobře. Pro tebe, beruško. Prince Michael Jackson junior." řekl hrdě a oba se podívali na svého potomka ale přerušil je křik z venku.Mike se lekl, podal Prince Kate do náruče a pomalu se šel podívat z okna.
„Panebože..."
„Copak se děje?"
„Tohle není dobrý." Kate se pomalu zvedala z postele a s Princem šli k Mikovi.
„Ach ne..." Venku byl obrovský dav lidí, kteří blokovali silnice a skandovali jejich jména. Bylo to od nich moc milé, to si taky i Mike s Kate mysleli ale ti lidé, kteří byli vepředu se chtěli za každou cenu dostat dovnitř. Ochranka už vypadá celkem vyčerpaně.Dopředu se dostávají paparazzi a ochranku oslepují svýmy blesky.
„Tohle opravdu není dobrý." řekl Mike s vyděšeným hlasem, jednou rukou objal Kate a tou druhou rukou vzal telefon a volal Dorianovi.
„Doriane?"
„Ano Miku?"
„Kde jsi? Potřebujeme pomoct."
„Za chvilku budu u nemocnice, proč? Co se děje?"
„Jsme v průšvihu. Paparazzi a lidi sem za chvilku vtrhnou. Bojím se o Kate i Prince. Otoč auto a přileť helikoptérou."
„Jasně šéfe."„Omlouvám se vám. Měl jsem to víc uhlídat."
„Tohle nemohl nikdo tušit. Oblečená jsem a sbaleno mám taky. Může rychle zdrhnout." řekla Kate a Mika políbila.
Ještě jednou se podívala z okna a vyděšeně ztuhla.
„Jdou sem!" V tom přiběhla sestra do pokoje s hrůzou v obličeji.
„Pane Jacksone, už jsme je nemohli udržet. Jdou sem."
Mike se teď cítí strašně, že svou rodinu neuchránil.....ale zachránit jí ještě může a to ho schopilo.„Dorian tu bude za chvilku s vrtulníkem. Mezitím poběžíme na přistávací plochu." Mike si vzal Prince do náruče a pořádně ho stiskl k sobě.
„Tady máte špunty do uší pro Prince.Sluchátka by se mu asi moc nelíbila." dodala sestra a opatrně Princovi nandala špunty.
„Děkujeme." Dále už neváhali a vyběhli na chodbu. Už slyšeli jak se hlasitý křik rozhlíhal po celé nemocnici.Rychlou chůzí dorazili ke schodům a utíkali nahoru, jak jen nohy stačily.
Prince zatím ani nezabrečel, jen koukal svýma očima různě kolem.
Hlasy byly stále silnější a silnější.
„Dohánějí nás." řekla Kate plná adrenalinu
„Neboj se. Vše bude v pořádku."
Najednou uslyšeli bouchnutí dveřmi a těžký krok po schodech zezhora.„Doriane. To je rychlost." řekl Mike překvapeně, protože mu volal před deseti minutami.
„Letěl jsem jak nejrychleji to šlo." Potom si všiml Prince
„Ten je kouzelný!" dodal mile
„Na recepci tě potřebujou. Je tam i Jimmy a Bob."
„Jistě ale kdo bude řídit vrtulník?" řekl a vyndal z kapsy klíčky.
„Já." Mike si vzal klíčky a utíkal i s Kate nahoru k vrtulníku.„Už jsi to někdy řídil?" zeptala se Kate
„Jasně. Několikrát." Kate pevně připoutal a podal jí Prince do náruče.
Mike si sedl na sedadlo pilota a spustil navigaci. Kate připnul sluchátka na hlavu a políbil jí.
„Můžeme?"
„Ať už jsme na Neverlandu."
Mike se láskyplně usmál a vrtulník nastartoval. Vrtule se začala rychle otáčet a vrtulník se pomalu oddaloval od plochy. Mike si nastudoval trasu a cíl letu. Zatím se Kate mohla podívat na ten veliký shon lidí tam dole.**** NEVERLAND****
Mike přistál hladce a Kate pomohl z vrtulníku ven. To už přijeli golfové vozíky, které je řídili Janet, Mac a William.
Všichni se štěstním rozzářili.
Janet vystoupila z vozíku a utíkala ke Kate.
„Ahoj ! Tolik jsme se o tobe báli."řekla a pevně jí objala ale potom si všimla malého drobečka.
„To je váš? To už je na světě??"
Mike majetnicky chytil Kate kolem pasu.
„Představujeme vám Prince Michaela Jacksona juniora."Will a Mac nemohli uvěřit svým uším a taky rychle přiběhli.
„Já jsem strejda!"
„A já jsem.....Mac." zasmál se.
Mike se taky zasmál a zavrtěl hlavou.
„Taky jsi strejda. Pokud chceš."
Macovy se rozzářily oči.Všichni si nasedli do golfových vozíku a odjeli na ranč.
„Počkat. Ale co turné?" vzpomněla si Kate
„Teď je volno ale za týden musím opět odjet. Na to ale teď nemysli. Mám pro tebe překvapení."U dvora Mike zavázal Kate oči a Janet si vzala Prince do náruče.
Pomalu Kate doprovázel dovnitř Neverlandu a šli dlouhou chodbou, kde byly vystavené obrazy známých umělců.
Došli na konec chodby a Mike otevřel dveře.
„Připravená?" Kate kývla na souhlas a odstranila si šátek z očí.
„Panebože!" vykřikla nadšeně.Byl to středně velký pokojíček pro malého Prince. Bylo tu několik plyšáků, autíček, které byli krásně srovnané.
Bylo tu všechno. I postýlka ve tvaru auta, houpací koník dokonce i malá elektrická čtyřkolka.
Kate se rozbrečela štěstím.
„Děkuju ti."řekla a Mika si přitiskla k sobě.
„A to ještě není vše!"
Mike otevřel i vedlejší dveře.
„Tohle je teď naše království."
dodalByl to Mikův pokoj. Tedy byl to jeho pokoj. Teď je tu obrovská manželská bílá postel se zlatým zdobením a vedle postele byla malá dřevěná postýlka pro Prince. Je tu opět všechno i přebalovací pult. Je tu vše co je potřeba!
„Děkuju. Já už ani nevím co říct. Děkuju."
„Proto jsem ten večer odjel. Abych tohle dodělal."
„Děkuju ti. Moc moc moc. To si ani nezasloužím. Tohle už je moc."Mike si vzal od Janet Prince a opět se ke Kate vrátil.
„Ale ano zasloužíš. Oba si to zasloužíte. Jsem moc rád, že vás mám." řekl a Kate dlouze políbil.
ČTEŠ
Michael Jackson
FanfictionŽivot nám přichystá jisté překážky,které musíme překonat.Tato knížka vypráví o těžkém období Michaela Jacksona.Píše se rok 1993,kdy začalo celosvětové turné Dangerous.Do jeho života se připlete jedna osoba,která všechno převrátí vzhůru nohama. Touto...